Stel je persoonlijke vraag #43

Ik zou het liever niet weten als ik het cadeau had gegeven. Dus dan zou ik het eerder aan een andere vriendin, collega of m’n moeder geven die toevallig een keer bij me langs komt

48 likes

op wat voor soort vakanties ging jij vroeger met je gezin?

• kampeervakanties (3 weken zelfde camping, waarschijnlijk in caravan/vouwwagen etc)
  • kampeervakanties (eigen tent, rondtrekken, bonnefooi)
  • stedentrips
  • intercontinentale (rond)reizen
  • all inclusive strandvakanties
  • centerparcs ed
  • cruises
  • je vergeet iets
  • geen van deze/nvt

0 stemmers

3 likes

Nouja leuk nee, maar als je er een ander blij mee kan maken vind ik dat prima. Wat ik wel walgelijk vind is als mensen iets cadeau krijgen, en er dan vervolgens geld voor vragen aan een ander.

1 like

zou het helemaal niet erg vinden als iemand iets weggeeft maar in een Facebook groep vind ik een beetje heftig haha

5 likes

Ja ik heb het al geprobeerd gewoon bij mn vriendinnen en die willen hem ook allemaal niet. En in onze fb groep worden dagelijks dingen aangeboden dus ik dacht misschien past het daar wel. Weggooien is natuurlijk echt heel zonde. Het is ook echt zo’n halveliterfles :smiling_face_with_tear:

1 like

Gewoon in een hotel/appartement zonder all inclusive. Dat staat er dacht ik niet bij. Leukste stedentrip met het gezin vond ik barcelona. De ergste rome. Niet om rome maar omdat het extreem heet was en ik zat middenin de pubertijd dus die gebouwen en alles kon me gestolen worden. Ik sta ook heel chagrijnig op de foto’s daar hahaha :confounded:

@grace waren jouw ouders ook panisch dat je per ongeluk in een mijnenveld ging lopen in kroatie? Ik ben er met het gezin van een vriendin geweest en mn vader was oh zooo bang dat ik in een mijnenveld belandde :’) alsof er geen waarschuwing van tevoren wordt gegeven. Zijn excuus was “ja jumpsuit kan nog wel eens impulsief zijn”.

3 likes

Huh hoe vies kan een douchegel zijn dat zoveel mensen hem niet willen? Ben nu heel benieuwd welke het is😂

2 likes

Rituals, ik heb de mijne aan mn moeder gegeven. Want zij vindt* het wel lekker.

2 likes

Nou niet omdat hij vies is maar gewoon omdat ze hem niet nodig hebben denk ik? Het is treacle moon ofzo gingersmaak

2 likes

misschien staat er in de buurt zo’n “productenkast” voor mensen die iets nodig hebben?

5 likes

90% van de vakanties waren bootvakanties. Meestal 1 nacht, soms 2, per haven. Soms marrekrite (soort wildkamperen met een boot). Wel vergelijkbaar met kamperen, maar dan met boot ipv caravan. En ook 90% van de tijd in Friesland.
Wel goede herinneringen aan. Maar toen ik 14 was wilde ik ook wel eens iets anders en vond ik de boot een beetje suf (na 10 jaar elke vakantie in friesland, wilde ik gewoon andere dingen zien). Vanaf mijn 18e vond ik het wel weer leuk, als afwisseling op andere soort vakanties.

5 likes

Oh die is ook wel heel heftig

3 likes

Vroeger kon je op facebook mensen uitsluiten zodat die specifieke personen dat ene bericht niet kon zien. Misschien is dat nog een optie als die functie nog bestaat haha

Koop jij wel eens rituals voor jezelf?

• Nooit
  • Regelmatig
  • Af en toe
  • Nee maar ik geef het wel cadeau om iemand mee te pesten (ja ok grapje)

0 stemmers

Ik denk dat ik het gewoon vies vind omdat ik van hele neutrale douchegels hou en dit is zo geparfumeerd.

1 like

Bij mij is wel alles goed gegaan. 1.5 jaar geleden gelaserd en is nog steeds beste investering die ik heb gedaan, superscherp zicht en geen droge ogen. De hersteltijd was voor mij wel echt naar en lang maar dat kwam ook omdat ik de transprk methode moest (voor andere methoden was m’n hoornvlies te dun). Je kan altijd zo’n gratis consult aanvragen voor meer info en om te laten testen welke van de methodes het meest geschikt voor je is.

3 likes

De geurstokjes (orris mimosa) en de handzeep!

3 likes

We boekten altijd gewoon een huisje. Niet op een park ofzo.

6 likes

Alleen de zonnebrand. Dat vind ik nog steeds de fijnste voor op mijn gezicht. Al die andere producten met hun geuren koop en gebruik ik niet.

2 likes

Maar het is toch al heel lang niet meer zo gevaarlijk? Ik ging echt jaren na de oorlog. Maar ik snap wel als het net na de oorlog was dat het wel echt creepy kan zijn geweest.

@Flerken ja dat ook, is ook heel leuk vind ik. Je kan bijvoorbeeld in toscane zo een villa huren met zwembad en alles. Maar ik begrijp wel dat mensen voor een park of camping kiezen vooral als ze jonge kinderen hebben.

1 like

Ja dat snap ik ook zeker! Hoewel het me werkelijk de hel lijkt haha. Nu ik zelf een klein kindje heb, huren we nog steeds huisjes. Alleen gewoon opletten dat het ook leuk is voor haar.

2 likes