Stel je persoonlijke vraag #43

Heb jij wel eens een grot bezocht?

• Ja meerdere
  • Nee
  • Ja 1

0 stemmers

Moet er ineens aan denken dan mn vriendin een paniekaanval kreeg in een grot in kroatie. Een ergere situatie bestaat er bijna niet. Via een bepaalde trap of iets konden we dacht ik eerder eruit.

2 likes

5 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Je moet kiezen-topic #2

Anoniem, was jouw vader vroeger vaak thuis ?

• Weet ik niet meer
  • Nee
  • Ja
  • Gemiddeld denk ik
  • N.v.t.

0 stemmers

• Nee

0 stemmers

1 like

Biiiishhh heb hem al aangepast in 2 seconden het spijt me oprecht.

Familie bezoek haha.

6 likes

Ja, alleen ik dacht, moet je dat onder op vakantie rekenen aangezien het dan om familie gaat.

1 like

Nja naast fam bezoeken deden we ook wel vakantie dingen mja.

3 likes

Was internationaal vrachtwagen chauffeur, dus 3 weken weg en dan weekendje thuis en weer weg.

1 like

Werkte fulltime maar was verder altijd thuis, dus ik vind dat wel een ja? Hij was (en is) altijd mega geïnteresseerd in ons en wilde zijn vrije tijd ook echt graag met ons doorbrengen, dus misschien dat ik daarom op ja stem ondanks dat hij redelijk wat uren toch niet thuis was.

Ik zou dit zelf niet zo snel doen, want het zou bij ons heel erg opvallen/lullig overkomen als we een partner niet zouden uitnodigen en dat is het mij niet waard, maar afhankelijk van de setting op de dag zelf snap ik het wel heel goed. Je kent elkaar amper.

1 like

Ik ben de enige die nee heeft gestemd en dat heb ik puur vanuit mijn persoonlijke situatie gedaan (die vast niet te vergelijken is met jouw echte situatie maar a la). Mijn beste vriendin en ik zijn de afgelopen jaren allebei getrouwd, waren elkaars getuige en zijn allebei naar de bruiloft gekomen zonder partner. Dit omdat we altijd zonder partner afspreken en het meer naar ons zin hebben als we hem niet ook hoeven te vermaken terwijl we zelf wel iedereen kennen.
Partners vinden het allebei ook prima, mensen om ons heen vinden het wel wat raar.
Maargoed ik heb het dus niet met haar partner besproken maar we hebben het er wel samen over gehad.

4 likes

Wow ja waar is zij eigenlijk gebleven? Zij zat echt non-stop op het forum leek wel en ik besef nu pas dat ze er al heel lang niet meer is haha.

1 like

Kampeervakantie maar niet drie weken :eek: is dat doorsnee zo lang?

Hoe lang ging jij meestal op vakantie als kind

• Niet
  • Lang weekend/midweek
  • 7-10 dagen
  • Twee weken
  • Drie weken
  • Meer dan drie weken

0 stemmers

2 likes

We hadden een zeilboot dus bijna ieder weekend zeilen en in de vakantie ook, maar dan verder weg echt over zee.

4 likes

Zij paste haar berichten ook aan volgens mij. Dus als mensen dan later de discussie lazen leek het net alsof andere haar aanvielen om niks.

5 likes

Nu ik dit allemaal zie staan, vind ik het echt jammer dat ik geen vrienden heb waarmee ik dit soort dingen kan ondernemen.

13 likes

Jij hebt best veel aangevinkt. Is dat met dezelfde persoon of meerdere personen? Vind het echt leuk dat je zoveel kunt doen en delen!

1 like

Voordeel van mijn gescheiden ouders: vaak gingen we 2x per zomervakantie op vakantie.

kan me er alleen weinig van herinneren want trauma, nadeel van de gescheiden ouders dus.

wij hebben vroeger twee keer huizenruil gedaan met gezinnen in andere landen

dat was vet leuk want dan had je ook het speelgoed van andere kinderen

9 likes