Het voelt altijd een beetje zo als ik ernaar zou vragen hahahah
Vegetariƫrs zijn dan minstens net zo hypocriet, want als ergens veel babydieren voor naar de slacht gaan dan is het wel voor koeien- en geitenmelk. Maar sommige mensen maken wel onderscheid tussen puur vermaak of voor eten. De dieren van een kinderboerderij zijn niet echt lekker mals en bvb bokjes zijn sowieso een restproduct en worden nauwelijks gegeten. (Zelf overigens vegan )
Met sommige wel maar niet vaak ofzo. Een vriendin ging vertellen hoe de eerste keer seks was na haar bevalling. Dat was me echt teveel details⦠En een andere vriendin zegt vaak dat haar vriend een kleine piemel heeft en die vriend schreeuwt dat ook vaak in het rond. Ik word er een beetje ongemakkelijk van want ja wat moet je daar op zeggen?! Oh makkelijk deepthroat?
Columnist Eva Hoeke ging een paar dagen met vriendinnen op vakantie. Haar man Marcel van Roosmalen bleef thuis bij hun 3 kinderen. EĆ©n dag bracht hij de kinderen niet naar school omdat dat āteveel gedoeā was. Alleen zwart witte meningen.
- Grappig en waarschijnlijk een leuke herinnering voor later
- Belachelijk, dat moet hij toch gewoon kunnen
0 stemmers
Het lijkt mij pas veel gedoe om met drie kinderen thuis te zitten.
Als een vrouw dit doet, had ze ik weet niet hoeveel gezeik gehad
Heb je wel eens seks gehad met dezelfde persoon als je een vriend/vriendin van je?
- Nee nooit
- Misschien, zou kunnen
- Ja met 1 dezelfde persoon
- Ja meerdere dezelfde
0 stemmers
Dit lijkt me echt verschrikkelijk. Ik heb dus een vriend en die heeft seks gehad met 2 die vriendinnen van elkaar zijn. Vervolgens ging hij dat aan mij vertellen en wie beter was enzo. Omg wilde het echt niet horen, ook zo lullig eigenlijk.
Alles wat begint met Marcel van Roosmalen/Eva Hoeke is voor mij een nee
Nee ik heb geen smaak. Mn vrienden nog ergens wel een beetje.
Welk van deze koppels is het meest onuitstaanbaar?
- Eva Hoeke & Marcel van Roosmalen
- Rosanne Hertzberger & Arjan van Veelen
- Madeleijn van den Nieuwenhuizen & Daan Heerma van Voss
0 stemmers
Mediakoppels voor mensen die een krant/boek lezen
Edit: wel verbaasd dat Daan & Madeleijn dit winnen, want zij is qua inhoud by far het best te doen.
Whaha nouja om eerlijk te zijn heb ik er in bed wel eens over nagedacht dat als ik seks moet hebben met 1 van de partners van vrienden en ik anders doodga. Ben er tot op heden nog niet uit, lijkt me allemaal niks
Heb jij je wel eens aangetrokken gevoelt tot een partner van 1 van je vrienden?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik vind dit wel grappig want dit lijken me juist verhalen waar jij goed op gaat?
Nee helemaal niet! Is me juist te dichtbij omdat ik ze al jaren ken. Wil me daar dus echt geen voorstelling van maken.
Nooooo, het zijn lieve jongens hoor. Maar totaal niet mijn types.
Eva Hoeke heeft gewoon een manchild net als half vrouwelijk Nederland, wel een die te veel op tv is en zich erg aanstelt over cancelculture ed.
Partner van Rosanne ken ik niet en haar columns bereiken mij de laatste tijd niet meer.
Zeikschrift en DHvV zijn gewoon te elitair om niet te kiezen.
Stel je voor dat die 2 kinderen krijgen en nu mag je een dubbele achternaam in Nederland. Die zouden dat sowieso doen. van den Nieuwenhuizen Heerma van Voss.
@Shaaar il Wilde precies hetzelfde posten over Eva en Marcel, wat een vreselijke mensen. Heb ooit ook eens moeten lezen hoe zij seks hadden in het begin van hun relatieš¤¢
Die Arjen van Rosanne schrijft voor de nrc en had zoān boek voor de correspondent, vreselijke figuur ook
Hahaha ja de Corrie mijd ik als de pest, over elitair gesproken. Dat stuk van Rob Wijnberg over hoe hij het licht had gezien over racisme was echt een dieptepunt
Dat toontje van hun is altijd zo belerend en zij moeten vaak ook van die geforceerde āandereā visies hebben. Is trouwens al lang geleden dat ik iets van ze gelezen heb, dus allemaal gebaseerd op hoe het jaren terug was