Stel je persoonlijke vraag #43

was jij jaloers op de vakanties van andere kinderen?

• ja, regelmatig
  • is een keer voorgekomen
  • nooit

0 stemmers

ik mocht op de basisschool niet zeggen dat ik naar disneyland ging om deze reden haha☠️

Ik was soms wel jaloers op klasgenootjes die naar Spanje ofzo gingen want wij gingen altijd naar ZeElAnD.

10 likes

Omg nee, ik het altijd het gevoel dat bij klusjes enzo ik niks kan. Daardoor in de weg loop. Ik word ook letterlijk weggestuurd. Een heel vervelend gevoel maar ik kan ook niet zoveel qua klussen. Naar de kinderboerderij gaan vind ik zo leuk! Omg ik heb een keer mn nichtje de hele tijd moeten dragen. Ze kon nog niet lopen en wandelwagen vergeten. Ging half dood, want ook een kind weegt natuurlijk wat. Zo leuk vind ik dat. Ondanks alle geuren. Ik had zo enorm spierpijn die dagen daarna. Maar je lichaam gaat echt op een soort noodstand.

1 like

Ja ik zat op een basisschool voor rijkeluiskinderen dus als je niet naar Zuid-Afrika of Thailand was geweest was het niet cool :sweat_smile:

7 likes

Waar zou jij je kind liever naartoe brengen?

• Een kinderboerderij
  • Een dierentuin

0 stemmers

Om daar te laten?

52 likes

Ja wij gingen ook altijd kamperen in Nederland/Duitsland. Heb daar echt goede herinneringen aan, voel me er bijna schuldig over dat ik het als kind niet cool vond.

4 likes

Wij gingen niet elk jaar op vakantie want wij waren als kind best wel superkut (mijn broers onsarcastisch nog steeds). Maar hebben wel eens ge-center parcst, weekje Engeland, weekje Ardennen en één keer naar Australië omdat daar familie woont.

Verder waren we meestal thuis en dan gingen we dagjes weg of een weekendje. M’n ouders zijn nu pensionado en gaan nog steeds het liefst niet op vakantie :upside_down_face:.

Ik kom wel een keer met je airwrappen en borderline wimpers plakken

13 likes

heb toevallig vanmiddag een reclame op insta voorbij zien komen met iemand met die naam, ze had ook een hele irritante manier van praten, heel kinderlijk.

1 like

Een dierentuin sowieso niet, maar een kinderboerderij is ook niet zo leuk als het lijkt. Om bezoekers te lokken fokken kinderboerderijen ieder jaar babydieren om ze daarna naar de slacht te brengen als ze groter worden. Of ze verkopen ze op marktplaats en god mag weten wat er dan met die beestjes gebeurt.

1 like

Niet waar. Dierentuinen zijn wel heel kut.

1 like

Jij hebt op iedere kinderboerderij in NL naar het fokbeleid gevraagd zie ik?

4 likes

Overal behalve in brabant. Want dat is veel te ver voor ons overalletje

2 likes

Wat is hier niet waar aan? Kinderboerderijen komen er niet graag voor uit maar dat hoort bij het verdienmodel Kinderboerderij-geitje geslacht: 'Plaats maken voor jonge dieren' | RTL Nieuws

2 likes

Ik ging altijd kamperen, naar campings met weinig vermaak, lange wandelingen maken. Mijn vriendinnen gingen altijd naar een vakantiehuis met zwembad. Toen ik ouder werd was ik het kamperen zo zat dat ik ook zo graag een keer in een huisje of hotel wilde

1 like

Die ene keer dat mijn ouders buiten Europa op vakantie gingen namen ze ons niet mee :joy: Maar heb echt de leukste herinneringen dat ik die vakantie met mijn opa en oma naar Haaksbergen ging lol.

3 likes

Oh :sob: Mijn favoriete koeien staan ook al een jaar niet meer in het weiland voor de kinderboerderij. Ik heb ze echt zien opgroeien en durf om deze reden ook gewoon niet te vragen waar zijn zijn gebleven. Zo zielig

Wat voor kinderboerderij kom jij :rofl:?
De meeste in de dorpen/steden om ons heen zijn in combinatie met zorginstelling waardoor het direct dagbesteding is en wordt helemaal niet gefokt haha. Staan al jaren dezelfde 2 pony’s en zwijntjes. Ze willen nu al 3jr een Pauw :peacock: maar is lastig aan te komen geloof ik haha

Nooit geweten dat dat anders zou gaan :sweat_smile:? Zijn dat dan kinderboerderijen met commercieel belang oid?

4 likes

Ja de kinderboederij in de plek waar ik woon werkt inderdaad ook zo en ik heb ze ook echt nog nooit zien adverteren met lammetjes/kalfjes. Ze hebben wel een keer lammetjes gehad trouwens. Maar dat werd niet ergens aangekondigd ofzo.

2 likes