Ja, maar met één iemand dus niet meerdere malen.
Haha ja sorry die optie ben ik idd vergeten!!
Jaaa mij ook hoor, ik vind ze ook heel irritant maar inhoudelijk stoor ik me aan zeikschrift nog het minste, lkomt in elk geval nog regelmatig wat zinnigs of interessants uit. Eva Hoeke en Marcel van Rosmalen heb ik allebei ook nog nooit iets zinnigs horen zeggen geloof ik. En Rosanne Hertzberger en Arjan van Veelen zijn best wel prima te negeren, kom ik niet zo super vaak tegen.
Ik vind hoe zij schrijft echt vreselijk irritant, het is totaal niet geschikt voor het medium (instagram). Het is vooral een reeks dure woorden aan elkaar.
Zij wel, maar als koppel kan ik alleen aan dat afschuwelijke interview van die twee denken
Die Arjen had een paar jaar geleden een artikel gepubliceerd over dat het voor mannen echt hartstikke moeilijk is, die vrouwenemancipatie.
dat is toch eerder het probleem van instagram/de luie lezer dan van haar? het zou wat mij betreft zonde zijn als ze de teksten zou reduceren tot hapklare en clickbait stukjes
Nee als je caption te lang wordt en je door moet in de comments vind ik het stuk tekst te lang voor het medium. Zij is promovendus en zou dus een beetje moeten kunnen schrijven. Volgens mij is ze prima in staat haar teksten in te korten en het leesbaarder te maken zonder dat het clickbait wordt.
nou ben even ver terug gaan scrollen en dit is in ieder geval sinds het begin van de corona crisis niet voorgekomen
Dit kan je toch ook gewoon posten zonder die petty duim? Ik kon me herinneren dat ze dat regelmatig deed, maar volg haar alweer een tijdje niet om haar interessantdoenerij. Blijkt langer te zijn dan ik dacht.
Wat is de belangrijkste eigenschap die je zoekt in een romantische partner?
- Loyaliteit
- Humor
- Intelligentie
- Eerlijkheid
- Zorgzaamheid
- Avontuurlijkheid
- Fysieke aantrekkingskracht
- Andere
0 stemmers
Wat is jouw favoriete stijl om te dragen?
- Casual: T-shirt, jeans en sneakers
- Chique: Jurk, hakken en een clutch
- Boho: Lange rok, blouse en sandalen
- Sportief: Legging, sportschoenen en een hoodie
- Alternatief: Leren jack, band T-shirt en boots
- Jumpsuit: Helemaal mijn ding!
- Andere
0 stemmers
Wat vond je van de voorgaande polls?
- Leuk, ik heb gestemd op mijn favoriete opties.
- Grappig, ik heb erom moeten lachen.
- Interessant, ik heb erover nagedacht en een weloverwogen keuze gemaakt.
- Saai, ik had gehoopt op iets originelers.
- Moeilijk, ik kon niet beslissen tussen de opties.
- Anders
0 stemmers
Ik begon niet over hypocriet, ik werd aangesproken als mogelijk hypocriet maar ik herken mezelf daar niet in Iedereen moet lekker zelf weten wat hij doet of vindt. Ik omarm iedere vorm van dierenliefde hoe inconsequent ook. Maar als de brenger van slecht nieuws moet ik het ontgelden, prima hoor
Haha leuk. Ik heb vandaag alleen geen jumpsuit aan
Draag jij zelf wel eens een jumpsuit?
- Nooit
- Regelmatig
- Af en toe
- Zelden
0 stemmers
In de zomer al helemaal, al heet dat een ‘playsuit’.
En dan in je nakie op de wc moeten zitten? No Thanks
Ligt eraan, je hebt ze met allerlei soorten sluitingen. Ik heb wel een bh aan iig. En in de winter sowieso iets eronder bij die met lange mouwen en benen.
Over bh’s gesproken, ik heb nog maar 2 bh’s die ik draag. Heb ook nooit de behoefte om nieuwe te kopen. Hoeveel bh’s draag jij met regelmaat? dus niet die 2 jaar ergens ongedragen ligt.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- Meer dan 6 draag ik regelmatig
0 stemmers
Ja echt laaiend, het is toch zo slim, dan kan het toch ook een fatsoenlijke stijl aannemen? Of op z’n minst verschillende stijlen.
0
Stel je overweegt een borstverkleining, zou je het dan naar/erg vinden als je tepels er weer opnieuw worden aangezet?
- Nee dit zou me niks kunnen schelen
- Ja dit zou me wel uitmaken
0 stemmers
Ik heb het al wel een keer laten tekenen zegmaar bij een arts, 1 arts zei dat de tepel niet los hoefde en de andere wel. Bij mn moeder wel en ik vind het er gek uitzien. Al heb ik gelukkig de laatste tijd er wat minder last van.
Dit shirt van de HEMA?
- Creepy a.f.
- Leuk, eens wat anders dan alle negativiteit omtrent haar uiterlijk/stijl
- Geen mening
- Ik heb voor een republiek /anti-koningshuis dus ik vind dit shirt sowieso kut
- Lelijk design maar goed idee
- Neutraal
- Deze zou ik dragen
0 stemmers
@jumpsuit ik heb al minstens een jaar geen bh gedragen maar ik heb bijna niks.