nou ben even ver terug gaan scrollen en dit is in ieder geval sinds het begin van de corona crisis niet voorgekomen
Dit kan je toch ook gewoon posten zonder die petty duim? Ik kon me herinneren dat ze dat regelmatig deed, maar volg haar alweer een tijdje niet om haar interessantdoenerij. Blijkt langer te zijn dan ik dacht.
Wat is de belangrijkste eigenschap die je zoekt in een romantische partner?
- Loyaliteit
- Humor
- Intelligentie
- Eerlijkheid
- Zorgzaamheid
- Avontuurlijkheid
- Fysieke aantrekkingskracht
- Andere
0 stemmers
Wat is jouw favoriete stijl om te dragen?
- Casual: T-shirt, jeans en sneakers
- Chique: Jurk, hakken en een clutch
- Boho: Lange rok, blouse en sandalen
- Sportief: Legging, sportschoenen en een hoodie
- Alternatief: Leren jack, band T-shirt en boots
- Jumpsuit: Helemaal mijn ding!
- Andere
0 stemmers
Wat vond je van de voorgaande polls?
- Leuk, ik heb gestemd op mijn favoriete opties.
- Grappig, ik heb erom moeten lachen.
- Interessant, ik heb erover nagedacht en een weloverwogen keuze gemaakt.
- Saai, ik had gehoopt op iets originelers.
- Moeilijk, ik kon niet beslissen tussen de opties.
- Anders
0 stemmers
Ik begon niet over hypocriet, ik werd aangesproken als mogelijk hypocriet maar ik herken mezelf daar niet in Iedereen moet lekker zelf weten wat hij doet of vindt. Ik omarm iedere vorm van dierenliefde hoe inconsequent ook. Maar als de brenger van slecht nieuws moet ik het ontgelden, prima hoor
Haha leuk. Ik heb vandaag alleen geen jumpsuit aan
Draag jij zelf wel eens een jumpsuit?
- Nooit
- Regelmatig
- Af en toe
- Zelden
0 stemmers
In de zomer al helemaal, al heet dat een ‘playsuit’.
En dan in je nakie op de wc moeten zitten? No Thanks
Ligt eraan, je hebt ze met allerlei soorten sluitingen. Ik heb wel een bh aan iig. En in de winter sowieso iets eronder bij die met lange mouwen en benen.
Over bh’s gesproken, ik heb nog maar 2 bh’s die ik draag. Heb ook nooit de behoefte om nieuwe te kopen. Hoeveel bh’s draag jij met regelmaat? dus niet die 2 jaar ergens ongedragen ligt.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- Meer dan 6 draag ik regelmatig
0 stemmers
Ja echt laaiend, het is toch zo slim, dan kan het toch ook een fatsoenlijke stijl aannemen? Of op z’n minst verschillende stijlen.
0
Stel je overweegt een borstverkleining, zou je het dan naar/erg vinden als je tepels er weer opnieuw worden aangezet?
- Nee dit zou me niks kunnen schelen
- Ja dit zou me wel uitmaken
0 stemmers
Ik heb het al wel een keer laten tekenen zegmaar bij een arts, 1 arts zei dat de tepel niet los hoefde en de andere wel. Bij mn moeder wel en ik vind het er gek uitzien. Al heb ik gelukkig de laatste tijd er wat minder last van.
Dit shirt van de HEMA?
- Creepy a.f.
- Leuk, eens wat anders dan alle negativiteit omtrent haar uiterlijk/stijl
- Geen mening
- Ik heb voor een republiek /anti-koningshuis dus ik vind dit shirt sowieso kut
- Lelijk design maar goed idee
- Neutraal
- Deze zou ik dragen
0 stemmers
@jumpsuit ik heb al minstens een jaar geen bh gedragen maar ik heb bijna niks.
Zou het nooit dragen maar vind het wel leuk van de positiviteit voor amalia. Vreselijk wat er continu over haar gezegd wordt
Zou me vooral uitmaken omdat dat invloed heeft op eventuele borstvoeding.
Haha nouja ik zie vooral berichten en promo over dit shirt waarin er verwezen wordt naar allerlei narigheid die over haar gezegd wordt. Heb zelf liever dat er geen shirt voor me gemaakt wordt dan dat er wel een shirt komt met de begeleidende boodschap van kijk een shirt om je te waarderen omdat iedereen zegt dat je x en y bent. Zal er zelf niet aan meedoen door het allemaal te herhalen maar vind het geheel echt ontzettend misplaatst en de plank misslaan.
ik snap niet hoe dit creepy is?
Ik vind het idee dat je een shirt draagt van een jong iemand (die je niet persoonlijk kent of een bijzondere prestatie heeft geleverd (bijv. artiest/sporter) raar.
Ik vind dit shirt raar. Nou ja, het shirt zelf is natuurlijk normaal (zelfs saai en binnenkort in elke kringloop te vinden), maar goed.
Zover ik begreep, is dit shirt als steuntje in de rug voor Amalia bedoeld. Helemaal prima. Zij heeft nooit om dit leven gevraagd en heeft best veel shit over zich heen gekregen. Aan de andere kant denk ik: het is zo leeg. Het verdwijnt over een week in de kledingkast en niemand doet er meer wat mee.
Ik heb niks tegen Amalia maar om nou te zeggen love…
vind het gewoon een onzinnig shirt en de boodschap ook een beetje vreemd. Ben sowieso klaar met al die oranje meuk die elk jaar weer geproduceerd wordt en aan ons opgedrongen.
Ik heb dit gedaan haha en het idee dat het er af is geweest is heel gek maar je ziet daar nu eigenlijk niks meer van. Zou het 100% weer doen, de operatie opzich bedoel ik. Had het jaren eerder moeten doen.