Zou het nooit dragen maar vind het wel leuk van de positiviteit voor amalia. Vreselijk wat er continu over haar gezegd wordt
Zou me vooral uitmaken omdat dat invloed heeft op eventuele borstvoeding.
Haha nouja ik zie vooral berichten en promo over dit shirt waarin er verwezen wordt naar allerlei narigheid die over haar gezegd wordt. Heb zelf liever dat er geen shirt voor me gemaakt wordt dan dat er wel een shirt komt met de begeleidende boodschap van kijk een shirt om je te waarderen omdat iedereen zegt dat je x en y bent. Zal er zelf niet aan meedoen door het allemaal te herhalen maar vind het geheel echt ontzettend misplaatst en de plank misslaan.
ik snap niet hoe dit creepy is?
Ik vind het idee dat je een shirt draagt van een jong iemand (die je niet persoonlijk kent of een bijzondere prestatie heeft geleverd (bijv. artiest/sporter) raar.
Ik vind dit shirt raar. Nou ja, het shirt zelf is natuurlijk normaal (zelfs saai en binnenkort in elke kringloop te vinden), maar goed.
Zover ik begreep, is dit shirt als steuntje in de rug voor Amalia bedoeld. Helemaal prima. Zij heeft nooit om dit leven gevraagd en heeft best veel shit over zich heen gekregen. Aan de andere kant denk ik: het is zo leeg. Het verdwijnt over een week in de kledingkast en niemand doet er meer wat mee.
Ik heb niks tegen Amalia maar om nou te zeggen loveā¦
vind het gewoon een onzinnig shirt en de boodschap ook een beetje vreemd. Ben sowieso klaar met al die oranje meuk die elk jaar weer geproduceerd wordt en aan ons opgedrongen.
Ik heb dit gedaan haha en het idee dat het er af is geweest is heel gek maar je ziet daar nu eigenlijk niks meer van. Zou het 100% weer doen, de operatie opzich bedoel ik. Had het jaren eerder moeten doen.
Sport jij gemakkelijk na het avondeten?
- Ja, doe ik altijd!
- De ene sport wel, de andere sport niet
- Nee, ben ik te moe
- Nee, vind ik irritant met eten
- Ik merk geen verschil met andere tijdstippen
- Ik sport überhaupt niet
- Anders
0 stemmers
Ik moet echt kotsen als ik van te voren zou eten denk ik
Ik heb een borstverkleining gehad en vond het ook wel een raar idee dat ze er helemaal af zijn geweest! Maar je ziet er nu amper meer wat van, littekens zijn super vervaagd en heb ook gewoon weer gevoel. Raad het echt aan als je er last van hebt!
Borstvoeding
Weet niet of je kinderen wil / borstvoeding wil geven. Maar ik had zelfs melk uit 1 borst! De andere deed het helaas niet tot amper. Maar uit 1 borst kwam dus wel gewoon melk.
Ja same, maar ik wil dus met een groepje mee sporten van 1930-2130. Dat wordt ook weer zo laat met eten haha
Altijd meteen na mijn werk (of voor als ik avonddienst heb)
Zou nooit na mijn avondeten nog de motivatie kunnen vinden om mn huis uit te gaan
Godver net deze poll nu ik net een hele discussie met een vriend heb gehad haha. Hij zei kom gewoon na werk naar mijn sportschool ( tegenover mn werk) dan ben je er gelijk vanaf. Maar ik wil eerst rustig naar huis om te eten want ik sterf van de honger na werk. Dan rustig omkleden en dan sporten.
Maar ik wil ook met hem sporten maar ik wil niet zo laat thuis zijn en maar , maar maarā¦
Wat een irri non probleem.
Als ik een uur of langer van tevoren eet, gaat het goed. Ik sport soms ās avonds en soms ās ochtends, wel altijd na het eten (avondeten of ontbijt).
Ik sport altijd sāochtends, want ik doe het anders gewoon niet, dus dit was dan maar het compromis dat ik moest sluiten haha
Als ik zonder eten ga yogaāen hoort iedereen mijn buikā¦
Ja ik val ook om als ik zonder eten ga sporten. Dus toch maar even langs huis!
Hahaha ik vind het juist knap als je na het werk nog motivatie vindt! Ja sowieso is dit allemaal een non probleem maar toch interessant om iedereens voorkeur te zien haha
ik probeer hierom meer te eten op werk voor het sporten, ik word misselijk en houd het veel minder goed uit als ik een uur van tevoren nog gegeten heb