Ik ben super gevoelig voor de cafeïne, als ik 's ochtends koffie drink lig ik 's avonds helemaal rusteloos in m’n bed, echt zo’n naar gevoel is dat. Als ik dat aan mensen aangeef zeggen ze; dan drink je toch cafeïne-vrije koffie, maar ik heb het daardoor nooit leren drinken dus heb daar ook echt geen behoefte aan. Vind het zelf ook niet lekker ruiken. Ik vind het eigenlijk maar vreemd dat het zo normaal iets is, zeker als je het zelf niet drinkt valt het pas op hoe afhankelijk mensen ervan lijken te zijn.
Ja lekker die caffeine vrije meuk waar je niks aan hebt
Jemig het is ook weer niet zo alsof het een of andere drug is of dat het net zo ongezond als drugs of alcohol is . Tuurlijk, alles met mate, maar om nou te zeggen dat het maar vreemd is dat veel mensen graag een kopje koffie drinken. Boeiend.
Ja als je teveel koffie drinkt zit je hoogstens lekker lang op de plee.
Ik drink zelf alleen graag lekkere koffie met siroopjes of ijskoffie en ik vind dat alleen leuk om ergens te drinken dus doe dat nooit thuis.
Krijg er trouwens ook sneller paniekaanvallen van, dus een sterke espresso is over het algemeen niet aan mij besteed, ook al vind ik het lekker.
Ik vind het een beetje van beide.
Als het echt alleen gedaan is omdat hij te veel gedoe vindt, ja dat is belachelijk, maar ik kan me ook voorstellen dat dit stuk voor een column wordt aangedikt. Als vader moet je natuurlijk ook de schoolrun gewoon kunnen doen.
Aan de andere kant, als het inderdaad wat aangedikt is en het als wijze van grapje gedaan is ‘‘nou poeh wat een gedoe, we blijven thuis hoor, hahaha’’ dan is het wel een mooie herinnering voor later.
Ik zie alleen maar baby, zwangerschap en borstvoeding terwijl ik daar werkelijk niks mee te maken wil hebben.
Ik kijk überhaupt nooit op die pagina
Wat doe je dan op Tiktok
De vraag gaat over Instagram.
Oh Jezus, wist niet eens dat dat op insta ook een FYP heet
Haha ja, koffie is zelfs gezond! Best irritant dat als je het niet drinkt je de hele tijd opmerkingen krijgt, maar het is idd geen alcohol of drugs ofzo
Het drinken van 2 tot 4 koppen koffie per dag hangt samen met een ongeveer 10% lager risico op hartziekten en een ongeveer 10% lager risico op een beroerte. Daarnaast is er sterk bewijs dat het drinken van 5 koppen koffie per dag in vergelijking tot geen koffie drinken samenhangt met een 30% lager risico op diabetes type 2.
er staat coffee maar ik zie er geen koffie in. Eerder een oude kale man met witte baard die ergens van geschrokken is.
Of een boze oude man met cafeïnegebrek wiens koffie op is
Heb jij koningsnacht plannen?
- Ja
- Nee
- Ben niet in NL
0 stemmers
En Koningsdag?
- Ja
- Nee
- Ben niet in NL
0 stemmers
Niet echt koningsnacht maar morgenavond wel wat drinken. Ben wel een beetje petty over koningsdag want ik had plannen maar dat is last minute gewijzigd.
Heb je al een oranje gebakje oid in huis gehaald?
- Ja speciaal voor koningsdag
- Ja maar gewoon zomaar
- Neen ga ik wel nog doen
- Neen ga ik ook ABSOLUUT NIET doe
0 stemmers
Ik wil graag een gewone nee optie in polls mensen
Oh ja nou kan t ff niet aanpassen via m’n tel, nederige excuses!!!
Ik ga zelf zo meteen een tompouce halen ik crave het al een jaar
Oh dit had ik ook maar nu heb ik weer nieuwe plannen! En mogelijk dagplannen.
Wat vermoeiend allemaal