De vraag gaat over Instagram.
Oh Jezus, wist niet eens dat dat op insta ook een FYP heet
er staat coffee maar ik zie er geen koffie in. Eerder een oude kale man met witte baard die ergens van geschrokken is.
Of een boze oude man met cafeïnegebrek wiens koffie op is
Heb jij koningsnacht plannen?
- Ja
- Nee
- Ben niet in NL
0 stemmers
En Koningsdag?
- Ja
- Nee
- Ben niet in NL
0 stemmers
Niet echt koningsnacht maar morgenavond wel wat drinken. Ben wel een beetje petty over koningsdag want ik had plannen maar dat is last minute gewijzigd.
Heb je al een oranje gebakje oid in huis gehaald?
- Ja speciaal voor koningsdag
- Ja maar gewoon zomaar
- Neen ga ik wel nog doen
- Neen ga ik ook ABSOLUUT NIET doe
0 stemmers
Ik wil graag een gewone nee optie in polls mensen
Oh ja nou kan t ff niet aanpassen via m’n tel, nederige excuses!!!
Ik ga zelf zo meteen een tompouce halen ik crave het al een jaar
Oh dit had ik ook maar nu heb ik weer nieuwe plannen! En mogelijk dagplannen.
Wat vermoeiend allemaal
Haha, daar zou ik het ook zeker niet mee willen vergelijken, zo zwaar bedoelde ik het niet. Maar de hoeveelheid mensen die zeggen echt niét te kunnen functioneren zonder eerst koffie te drinken vind ik best wel veel. En dan verbaasd het me dat zoveel mensen dat hebben en dat gewoon normaal vinden. Daar bedoel ik niet mee dat het een soort drug is en het super ongezond is. Maar meer hoe grote rol koffie in mensen hun leven speelt. Het lijkt mensen soms echt te verbazen dat je kan functioneren zonder zeg maar
Hun functioneren zonder is mijn algehele functioneren volgens mij
Ja ik was een keer op tijd maar het is slechts houdbaar t/m morgen en niet eens echt lekker
Ga jij zwart dragen op Koningsdag?
- Ja, als statement
- Ja, maar was ik sowieso al van plan
- Misschien
- Nee
- Nvt/Belg/Scandinavië/etc
0 stemmers
Ik haat oranje en draag meestal zwarte kleding dus de kans is groot, maar niet perse vanwege dit statement
Die smiley is een boos schreeuwend mannetje met een baard.
Voor mn verjaardag wilde ik tompouce eten, maar die dingen zijn deze tijd van het jaar altijd oranje Waarschijnlijk dat ik door alle reclame beïnvloed wordt om een tompouce als verjaardagsgebak te eten ipv iets anders.
80% capybara’s
Heb het heel slecht gepland en moet beide dagen werken.
Woensdag avonddienst en dan donderdag er weer vroeg uit voor een dagdienst