Ik ook heel veel capybara’s ik klaag niet
Wat irritant dat dit een statement is. Ik heb louter zwarte kledij. Staat straks iedereen in oranje OF zwart. Sad. Naar de bios dan maar.
Met een specifieke reden?
Dus niemand heeft hier dronken een hele babybel gegeten?!
Ken wel iemand die dronken een hele, rauwe bloemkool at.
Ik was nuchter en een zak diep toen ik erachter kwam dat dat niet de bedoeling was.
Oh en ook 27 jaar oud.
Ik nog iets ouder. Maar niet een hele zak geloof ik
Ah je verteert het volgens mij prima!
Heb er niks aan overgehouden behalve een deuk in mijn intelligentie
Knijp je weleens in de lift (voor de spiegel) een puist uit?
- Gewoon ja
- Ja: er kwam troep uit op de spiegel en dat heb ik wel schoongemaakt
- Ja: er kwam troep uit op de spiegel en dat heb ik niet schoongemaakt
- Nee
0 stemmers
Geen zorgen deze vraag komt niet van chatgpt maar gewoon van yours truly die weer eens in de lift een pukkel zat te mishandelen
Ik land koningsdag vroeg in de ochtend vanuit usa, dus MOET wel iets gaan doen ivm jetlag en ritme. Maar niks gepland, dus wordt niet veel denk ik
Liften hebben altijd het beste licht voor puistjes
Van andere moeders met kleine kinderen, dat ze koffie nodig hebben om te functioneren.
Ik heb zelf wel meerdere pogingen gedaan om het te leren drinken, maar vind het gewoon echt niet lekker.
Ik word echt altijd geconfronteerd met het feit dat ik écht mijn wenkbrauwen moet epileren.
Een liftspiegel na het uitgaan is ook echt top voor je zelfvertrouwen.
Ik kan best zonder koffie, maar ik vind het wel heel lekker en ik vond het bijvoorbeeld tijdens mijn zwangerschap echt jammer dat ik erop moest letten. Ik denk dat je het meer moet vergelijken met bijvoorbeeld ontbijten, heel veel mensen functioneren niet of veel minder goed zonder 's ochtends te eten.
Kun jij genieten van fysiek ongemak, bijvoorbeeld zoveel km’s hardlopen dat je op het einde bijna niet meer kan staan of koud douchen of heftige ademhalingsoefening doen waarbij je 1,5 minuut je adem in moet houden.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Maar niet alle voorbeelden die je geeft en zeker niet op elk moment haha. Ik vind fysiek ongemak vooral heel fijn op het moment dat ik ook het gevoel heb alles heb kunnen geven, bijvoorbeeld na een sportprestatie.
Echt alleen met sportprestaties. Koud douchen of ijsbadjes nemen? No way
Wel alleen achteraf eigenlijk denk ik
Als je geen pech hebt, heb je mazzel
- Eens
- Oneens
0 stemmers