Haha, daar zou ik het ook zeker niet mee willen vergelijken, zo zwaar bedoelde ik het niet. Maar de hoeveelheid mensen die zeggen echt niét te kunnen functioneren zonder eerst koffie te drinken vind ik best wel veel. En dan verbaasd het me dat zoveel mensen dat hebben en dat gewoon normaal vinden. Daar bedoel ik niet mee dat het een soort drug is en het super ongezond is. Maar meer hoe grote rol koffie in mensen hun leven speelt. Het lijkt mensen soms echt te verbazen dat je kan functioneren zonder zeg maar
Hun functioneren zonder is mijn algehele functioneren volgens mij
Ja ik was een keer op tijd maar het is slechts houdbaar t/m morgen en niet eens echt lekker
Ga jij zwart dragen op Koningsdag?
- Ja, als statement
- Ja, maar was ik sowieso al van plan
- Misschien
- Nee
- Nvt/Belg/Scandinavië/etc
0 stemmers
Ik haat oranje en draag meestal zwarte kleding dus de kans is groot, maar niet perse vanwege dit statement
Die smiley is een boos schreeuwend mannetje met een baard.
Voor mn verjaardag wilde ik tompouce eten, maar die dingen zijn deze tijd van het jaar altijd oranje Waarschijnlijk dat ik door alle reclame beïnvloed wordt om een tompouce als verjaardagsgebak te eten ipv iets anders.
80% capybara’s
Heb het heel slecht gepland en moet beide dagen werken.
Woensdag avonddienst en dan donderdag er weer vroeg uit voor een dagdienst
Ik ook heel veel capybara’s ik klaag niet
Wat irritant dat dit een statement is. Ik heb louter zwarte kledij. Staat straks iedereen in oranje OF zwart. Sad. Naar de bios dan maar.
Met een specifieke reden?
Dus niemand heeft hier dronken een hele babybel gegeten?!
Ken wel iemand die dronken een hele, rauwe bloemkool at.
Doe ik nuchter ook, is echt lekker.
Ik was nuchter en een zak diep toen ik erachter kwam dat dat niet de bedoeling was.
Oh en ook 27 jaar oud.
Ik nog iets ouder. Maar niet een hele zak geloof ik
Ah je verteert het volgens mij prima!
Heb er niks aan overgehouden behalve een deuk in mijn intelligentie
Knijp je weleens in de lift (voor de spiegel) een puist uit?
- Gewoon ja
- Ja: er kwam troep uit op de spiegel en dat heb ik wel schoongemaakt
- Ja: er kwam troep uit op de spiegel en dat heb ik niet schoongemaakt
- Nee
0 stemmers
Geen zorgen deze vraag komt niet van chatgpt maar gewoon van yours truly die weer eens in de lift een pukkel zat te mishandelen