Stel je persoonlijke vraag #43

Ik ook heel veel capybara’s :joy: ik klaag niet

5 likes

Wat irritant dat dit een statement is. Ik heb louter zwarte kledij. Staat straks iedereen in oranje OF zwart. Sad. Naar de bios dan maar.

6 likes

Met een specifieke reden?

1 like

Dus niemand heeft hier dronken een hele babybel gegeten?!

5 likes

Ken wel iemand die dronken een hele, rauwe bloemkool at.

5 likes

Ik was nuchter en een zak diep toen ik erachter kwam dat dat niet de bedoeling was.

Oh en ook 27 jaar oud.

8 likes

Ik nog iets ouder. Maar niet een hele zak geloof ik

2 likes

Ah je verteert het volgens mij prima!

3 likes

Heb er niks aan overgehouden behalve een deuk in mijn intelligentie

4 likes

Knijp je weleens in de lift (voor de spiegel) een puist uit?

• Gewoon ja
  • Ja: er kwam troep uit op de spiegel en dat heb ik wel schoongemaakt
  • Ja: er kwam troep uit op de spiegel en dat heb ik niet schoongemaakt
  • Nee

0 stemmers

Geen zorgen deze vraag komt niet van chatgpt maar gewoon van yours truly die weer eens in de lift een pukkel zat te mishandelen

3 likes

Ik land koningsdag vroeg in de ochtend vanuit usa, dus MOET wel iets gaan doen ivm jetlag en ritme. Maar niks gepland, dus wordt niet veel denk ik :woman_shrugging:

4 likes

Liften hebben altijd het beste licht voor puistjes

7 likes

Van andere moeders met kleine kinderen, dat ze koffie nodig hebben om te functioneren.

Ik heb zelf wel meerdere pogingen gedaan om het te leren drinken, maar vind het gewoon echt niet lekker. :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik word echt altijd geconfronteerd met het feit dat ik écht mijn wenkbrauwen moet epileren.

Een liftspiegel na het uitgaan is ook echt top voor je zelfvertrouwen.

3 likes

Ik kan best zonder koffie, maar ik vind het wel heel lekker en ik vond het bijvoorbeeld tijdens mijn zwangerschap echt jammer dat ik erop moest letten. Ik denk dat je het meer moet vergelijken met bijvoorbeeld ontbijten, heel veel mensen functioneren niet of veel minder goed zonder 's ochtends te eten.

6 likes

Kun jij genieten van fysiek ongemak, bijvoorbeeld zoveel km’s hardlopen dat je op het einde bijna niet meer kan staan of koud douchen of heftige ademhalingsoefening doen waarbij je 1,5 minuut je adem in moet houden.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Maar niet alle voorbeelden die je geeft en zeker niet op elk moment haha. Ik vind fysiek ongemak vooral heel fijn op het moment dat ik ook het gevoel heb alles heb kunnen geven, bijvoorbeeld na een sportprestatie.

6 likes

Echt alleen met sportprestaties. Koud douchen of ijsbadjes nemen? No way

6 likes

Wel alleen achteraf eigenlijk denk ik :smiling_face_with_tear:

4 likes

Als je geen pech hebt, heb je mazzel

• Eens
  • Oneens

0 stemmers

1 like