Stel je persoonlijke vraag #43

Ik land koningsdag vroeg in de ochtend vanuit usa, dus MOET wel iets gaan doen ivm jetlag en ritme. Maar niks gepland, dus wordt niet veel denk ik :woman_shrugging:

4 likes

Liften hebben altijd het beste licht voor puistjes

7 likes

Van andere moeders met kleine kinderen, dat ze koffie nodig hebben om te functioneren.

Ik heb zelf wel meerdere pogingen gedaan om het te leren drinken, maar vind het gewoon echt niet lekker. :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik word echt altijd geconfronteerd met het feit dat ik écht mijn wenkbrauwen moet epileren.

Een liftspiegel na het uitgaan is ook echt top voor je zelfvertrouwen.

3 likes

Ik kan best zonder koffie, maar ik vind het wel heel lekker en ik vond het bijvoorbeeld tijdens mijn zwangerschap echt jammer dat ik erop moest letten. Ik denk dat je het meer moet vergelijken met bijvoorbeeld ontbijten, heel veel mensen functioneren niet of veel minder goed zonder 's ochtends te eten.

6 likes

Kun jij genieten van fysiek ongemak, bijvoorbeeld zoveel km’s hardlopen dat je op het einde bijna niet meer kan staan of koud douchen of heftige ademhalingsoefening doen waarbij je 1,5 minuut je adem in moet houden.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Maar niet alle voorbeelden die je geeft en zeker niet op elk moment haha. Ik vind fysiek ongemak vooral heel fijn op het moment dat ik ook het gevoel heb alles heb kunnen geven, bijvoorbeeld na een sportprestatie.

6 likes

Echt alleen met sportprestaties. Koud douchen of ijsbadjes nemen? No way

6 likes

Wel alleen achteraf eigenlijk denk ik :smiling_face_with_tear:

4 likes

Als je geen pech hebt, heb je mazzel

• Eens
  • Oneens

0 stemmers

1 like

Ik vind dat echt zo een typische positive vibes only live laugh love uitspraak. Wees blij met je matige leven, want iemand anders heeft het altijd slechter.

17 likes

Ik vergeet altijd dat ik daar best van geniet inderdaad dus ik kan nog steeds wel opzien tegen een fysieke (sport)prestatie

1 like

Is dit een bekende uitspraak? Ik ken ‘m helemaal niet. Ik lees ‘m denk ik te letterlijk dan, want ik vind ‘mazzel’ een meevallertje en het is best een meevaller als je (even) geen pech hebt.

3 likes

Niet zozeer koud douchen, maar ja type 2 fun !
Miserabel op het moment zelf, op een of andere manier toch leuk achteraf

2 likes

Maar als je bijvoorbeeld op een stoplicht af loopt en precies op dat moment springt ie op groen zodat jij je looptempo niet hoeft te vertragen of versnellen, dan denk ik bij mezelf: wat een gelukje! Maar als ik wel gewoon op het stoplicht moet wachten, denk ik niet: drommels drommels drommels ik heb ook altijd pech

Soms heb je geluk en soms heb je pech maar heel vaak heb je toch gewoon een soort
 neutrale situatie?

25 likes

Ik was deze week echt in mijn nopjes dat ik niet ging rennen voor het OV (andere mensen wel) en dat de tram zo precies voor mijn neus stopte :raised_hands:t4::raised_hands:t4: Ik ben nu ook bewuster van die kleine “geluksmomentjes” (ik vind dit woord vervelend). Ik denk dat dat wel met ouder worden te maken heeft? Het voelt iig vaak puberaal om te balen als je de metro net mist terwijl er over 10 minuten weer één komt :sweat_smile:

3 likes

Oh dan heb ik onder een steen geleefd haha

2 likes

Oh ik las het meer in het algemeen
 Als in: als je overwegend weinig pech hebt, is dat wel een meevaller

2 likes

Organiseer jij wel eens eens een bbq? (Als het weer het toelaat uiteraard).

• Nooit
  • Ja regelmatig
  • Zelden
  • Soms

0 stemmers

Jaa, zo’n steenoven lijkt me wel heel leuk. En ik denk dat je daar ook veel meer in kan maken dan alleen pizza’s.

1 like