Ik woon nu in een appartement maar kijk hier echt zoo naar uit als we straks een tuin hebben
Omg!!! Dus jij was het
Ik heb een dakterras nu maar nooit daar gebbqt want er een restaurant vlakbij met zoân terrastuin. Vriend van mij geeft al jaren een bbqs op zn dakterras. Ligt denk ik ook erg aan de buurt. En sommige meuren eeenorm. Maar op een balkon, dan moet dat balkon wel echt ruimer dan gemiddeld zijn.
Doen we inderdaad af en toe! Maar dan is het met zijn tweetjes en is het altijd even passen en meten haha.
Wat ik vooral lullig vind, is dat je het terug moet geven wanneer je overlijdt.
Dus je oma heeft zich jaaaaren ingezet voor mensen in nood, zonder betaald te worden etc. Ze overlijdt en heeft een lintje voor haar jarenlange inzet die je graag op haar mooie pak wilt spelden. Na een tijdje word je een schuldgevoel aangepraat, omdat het schandalig is dat je je oma met haar gekregen lintje hebt begraven.
JA GEEF HET DAN NIET EN DOE DAN NIET ALSOF JE HAAR WAARDEERT
Oh en de koning geeft sws geen reet om haar
Omg instructies voor kleding? Ik ben nu wel benieuwd hahaha
Edit: oke ik zie nu dat er gewoon een pdf voor is?
Hahaha nee mijn oma leeft nog. Het was een voorbeeld, maar ik heb weleens een filmpje gezien van iemand die heel zielig zoân zelfde verhaal vertelde
Gewoon niet terug geven, de gemeente gaat er echt niet achteraan bellen.
Ja officieel is het lintje inderdaad in bruikleen maar volgens mij geven maar heel weinig mensen het terug.
Je krijgt er inderdaad een âdraaginstructieâ bij. En een klein speldje wat je altijd kan dragen
(Ik heb een tijdje de aanvragen voor lintjes behandeld. En kan zeggen dat er ook mensen zijn die niet helemaal eerlijk zijn in de aanvraag. Dus wat extra jaren vrijwilligerswerk erbij op tellen, bestuur wat elkaar opgeeft en dan allemaal een lovende brief over de ander schrijft. Het wordt wel zoveel mogelijk gecheckt en er worden ook wel aanvragen afgekeurd als er niet aan de voorwaarden wordt voldaan.)
Nog eventjes over koffie. Ik drink koffie als ik âgewoonâ moe ben ('s ochtends). Maar als ik Ă©cht heel brak ben als in: amper 3 uurtjes geslapen en voel me daardoor echt als een zombie, dan drink ik net géén koffie. Moet er niet aan denken dan.
- Ik herken dit
- Ik herken dit niet
- Ik drink sowieso geen koffie
0 stemmers
Nee je hebt er niks aan. Als je de pijp uit gaat moet het ook gewoon weer worden ingeleverd he. Zo stom vind ik dat.
Oh hahaha dit was al benoemd een paar berichten hierboven
Ik krijg dan hartkloppingen en vervelend gevoel in mijn buik/maagstreek. Alsof mijn lichaam het wel probeert maar een error geeft.
Wij hebben dit gehad met mijn oma kut dat ding moet nog terug! Waar lag dat ook alweer?
Hahaha en ze had hem niet stiekem verkocht?
Nee nee voor haar ging het wel gepaard met grote eer!
Zelfs nog een tuinfeest bij mijn ouders gehad na de uitreiking!
Binnenkort in de tuin, heb al een bbq maar geen tuinmeubels haha. Is het eerste dat ik wil doen bij goed weer. Vind het altijd gezellig maar aub kruid je vlees,vis en groenten.
Mijn oma had die van mijn opa gewoon gehouden, die hing aan zijn urn. Geen idee wat er na haar dood eigenlijk mee gebeurd isâŠ
Nee, ben nog aan het sparen tot ik genoeg heb.
Ik koop eigenlijk nooit blikjes van iets! Kleine plastic flesjes wel al ingeleverd maar ook wel eens vergeten en weggegooid
Mijn stiefvader heeft er een. Grootste hypocriete eikel die er bestaat. Dus als hij een lintje krijgt zegt het mij wel genoeg dat het niks voorstelt