Nee je hebt er niks aan. Als je de pijp uit gaat moet het ook gewoon weer worden ingeleverd he. Zo stom vind ik dat.
Oh hahaha dit was al benoemd een paar berichten hierboven
Nee je hebt er niks aan. Als je de pijp uit gaat moet het ook gewoon weer worden ingeleverd he. Zo stom vind ik dat.
Oh hahaha dit was al benoemd een paar berichten hierboven
Ik krijg dan hartkloppingen en vervelend gevoel in mijn buik/maagstreek. Alsof mijn lichaam het wel probeert maar een error geeft.
Wij hebben dit gehad met mijn oma kut dat ding moet nog terug! Waar lag dat ook alweer?
Hahaha en ze had hem niet stiekem verkocht?
Nee nee voor haar ging het wel gepaard met grote eer!
Zelfs nog een tuinfeest bij mijn ouders gehad na de uitreiking!
Binnenkort in de tuin, heb al een bbq maar geen tuinmeubels haha. Is het eerste dat ik wil doen bij goed weer. Vind het altijd gezellig maar aub kruid je vlees,vis en groenten.
Mijn oma had die van mijn opa gewoon gehouden, die hing aan zijn urn. Geen idee wat er na haar dood eigenlijk mee gebeurd isā¦
Nee, ben nog aan het sparen tot ik genoeg heb.
Ik koop eigenlijk nooit blikjes van iets! Kleine plastic flesjes wel al ingeleverd maar ook wel eens vergeten en weggegooid
Mijn stiefvader heeft er een. Grootste hypocriete eikel die er bestaat. Dus als hij een lintje krijgt zegt het mij wel genoeg dat het niks voorstelt
Niet bij de voorbeelden die je noemt en heb ook echt een belachelijk lage pijngrens, maar heb dit wel tijdens seks. Dan is pijn soms wel fijn
Hoe hypocriet is het forum
Als ik door de koning word uitgenodigd voor een dinerā¦
0 stemmers
Moet niet denken aan alle geschreven en ongeschreven regels
Valt denk ik wel mee. Een vriendin van mij is op de thee geweest en het enige wat ze raar vond is dat ze niet haar eigen thee in kon schenken.
@grace hahaha en je hebt er indirect voor betaald
Zolang niemand maar hier gaat liegen en zeggen dat zij de koning kunnen overtuigen om af te treden
Nee niet persee om t koningshuis maar ik ken die mensen niet. Geen idee waar ik het met hun over moet hebben haha. Plus ik ben ook niet goed met etiquete enzo. Het zou veel te ongemakkelijk zijn voor mij.
Waarom kun je niet bbqen omdat er een restaurant in de buurt zit? Snap m niet helemaal hoor
Mja normale mensen bbqen toch ook gewoon in hun tuin? Ik denk nooit aan mān buren als die bbq aan gaat hoor.
Dat zal ze leren. Gaat massaal aftrek vinden natuurlijk.
Mensen hadden geklaagd over de geur in het verleden bij anderen die dat deden, en die gasten zitten dan buiten te eten he. Het zit er direct naast onder.