Hoeveel glazen wijn haal je uit een fles van 0,75L?
- Minder dan 3 glazen
- 3 glazen
- 4 glazen
- 5 glazen
- 6 glazen
- Meer dan 6 glazen
0 stemmers
Hoeveel glazen wijn haal je uit een fles van 0,75L?
0 stemmers
Geen idee, hang altijd aan de fles
Alleen als de verkoopmedewerker het zelf aanbiedt en het voor mij een luxe of speciale aankoop is. Dan vind ik dat wel extra leuk. Maar ik ga er niet om vragen.
Mijn moeder doet dit wel eens als ze iets als cadeautje voor mij koopt terwijl ik erbij sta, vind ik wel schattig altijd.
Sorry als ie al geweest is maar ik kon het zo niet vinden
Alles koningsdag-gerelateerd valt onder vieren (oranje tompoucen halen, over de vrijmarkt lopen, feestjes etc)
0 stemmers
Het is ingewikkeld ik vind koningshuizen vanaf jongs af aan heel interessant, maar erken wel gewoon de gebreken die een monarchie geeft. Daarnaast kennen sommige landen die nu geen monarchie hebben wel nog monarchisten en als het eenmaal is afgeschaft moet je het ook gewoon accepteren.
koningsdag is toch ook gewoon onze nationale feestdag? in die zin vind ik het wel losstaan toch ook van het koningshuis
Ik vind koningsdag sowieso een stomme dag. Veel te druk, te veel irritante mensen die door de stad lopen, zie nooit wat leuks op de vrijmarkt
Oh en ik moet dan opeens doen alsof ik van Nederlandse muziek houd? Noooooo
Best wel interessant dat (tot nu toe) van de 122 stemmers maar 1 iemand pro-monarchie is!
Ik heb gekozen voor anti-monarchie, maar het is ook weer niet zo zwart wit. Het is best wel een interessant onderwerp. Ik vind vooral onze huidige koning gewoon niet zo’n goede koning eigenlijk.
@anon50301661 ik zag dat jij degene was die pro-monarchie was. Zou je uit willen leggen waarom?
Puur uit interesse hoor, ben gewoon benieuwd naar andere meningen hierover! Als je zoiets hebt van: geen zin om hierop in te gaan dan snap ik dat ook
Super originele vraag maar heb jij al een oranje tompouce op?
0 stemmers
Als ze er nog zijn in ieder geval
er was niets meer :’(
Mijn eigen traditie is om op koningsdag altijd een verse stroopwafel te eten, en dat is gelukt! Die eet ik dus ook maar 1x per jaar haha. Elk jaar weer zoeken waar zo’n kraam staat en ondertussen eventjes kraampjes kijken.
Van 12 knuffels per dag is mijn enige growth mijn irritatie hoor. Nein danke.
Tellen knuffels van je huisdier ook mee?
Zou je dat ook vinden van iemand anders in jouw situatie? En zou je jezelf wel zo willen noemen?
2,5!
Ik vind 8 a 12 per dag veel hoor
Vind jij dit veel?
0 stemmers
Ik houd niet van knuffels, vind 1 of 2 per week wel zat. Maar ik heb een kind van bijna 2, dus ik krijg er echt 500 per dag ofzo van dr.