Stel je persoonlijke vraag #43

Zonder huisdieren: ja
Incl. huisdieren: nee

1 like

Wat vinden jullie erger?

• Mannen die fan van Bassie & Adriaan zijn
  • Mannen die fan van Samson & Gert zijn
  • Mannen die fan van een ander lollig duo zijn

0 stemmers

1 like

zo ‘‘populair’’ ben ik volgens mij niet.

Denk je dat mensen je zouden missen op het forum als je opeens door omstandigheden weinig/niks meer zou posten?

• Jazeker
  • Nee dat denk ik niet
  • Twijfel
  • Geen idee

0 stemmers

Nu je het aanhaalt, waar zijn sushi en inesweszki? Heb ze lang niet gezien.

11 likes

Een man die bassie en adriaan quote is echt vreselijk.

5 likes

Ik vraag me af waar buffel is, account is ook weg blijkbaar.

4 likes

sluitend bewijs dat de echte ines onder ons was

32 likes

Tsja, nu je zegt idd ik hoop in ieder geval dat het goed met hun gaat. :blush:

3 likes

Haha ja, is hier ook in het nieuws geweest.

Sushi zei dat ze ging stoppen met posten omdat meerdere mensen vonden dat ze teveel over haar dates schreef (o.a.).

3 likes

Ik ben vorig jaar een paar maanden weggeweest en toen heb ik wel een paar berichtjes gekregen waar ik was. Dus ik denk het wel dan. Of ja, het viel in ieder geval op

1 like

Het ging erom dat ze hier alleen kwam om haar eigen verhalen / avonturen te dumpen en geen interesse had in een ander. Het ging niet echt om de date verhalen an sich.

Ik vond die kritiek wel terecht maar kon me er persoonlijk niet aan storen. Iedereen mag hier posten (dumpen) wat ze zelf willen imo.

3 likes

Ik vond dat mensen haar leven ook wel een beetje romantiseerden.

7 likes

“Yasss girl, jij leeft echt de droom. Ik wilde dat ik ook zo stoer was toen ik jong was”

11 likes

Ik vond het altijd wel vermakelijk om te lezen.

9 likes

Ja ik vind dat iedereen gewoon lekker moet posten wat ie wil en dat we daar niet zo preuts over moeten doen. Maar goed dat is hoe ik erin sta. Vind het jammer als mensen zich gedwongen voelen hier weg te gaan door anderen.

10 likes

ik vond dit niets met preutsheid te maken hebben

13 likes

Ja ik vind het dus heel typisch als iemand die alleen haar eigen verhalen uitstort maar weer weggaat als blijkbaar niet iedereen daar op zit te wachten.

9 likes

Ja echt vermakelijk om te lezen hoe een jong en onervaren meisje seks heeft met mannen die ze online heeft ontmoet in landen en steden waar ze nog nooit is geweest. So juicy :beverage_box::beverage_box::beverage_box:

43 likes

Ja bizar, ze was 21? Nog niet eens volgroeid brein.