Ik ben vorig jaar een paar maanden weggeweest en toen heb ik wel een paar berichtjes gekregen waar ik was. Dus ik denk het wel dan. Of ja, het viel in ieder geval op
Het ging erom dat ze hier alleen kwam om haar eigen verhalen / avonturen te dumpen en geen interesse had in een ander. Het ging niet echt om de date verhalen an sich.
Ik vond die kritiek wel terecht maar kon me er persoonlijk niet aan storen. Iedereen mag hier posten (dumpen) wat ze zelf willen imo.
Ik vond dat mensen haar leven ook wel een beetje romantiseerden.
âYasss girl, jij leeft echt de droom. Ik wilde dat ik ook zo stoer was toen ik jong wasâ
Ik vond het altijd wel vermakelijk om te lezen.
Ja ik vind dat iedereen gewoon lekker moet posten wat ie wil en dat we daar niet zo preuts over moeten doen. Maar goed dat is hoe ik erin sta. Vind het jammer als mensen zich gedwongen voelen hier weg te gaan door anderen.
ik vond dit niets met preutsheid te maken hebben
Ja ik vind het dus heel typisch als iemand die alleen haar eigen verhalen uitstort maar weer weggaat als blijkbaar niet iedereen daar op zit te wachten.
Ja echt vermakelijk om te lezen hoe een jong en onervaren meisje seks heeft met mannen die ze online heeft ontmoet in landen en steden waar ze nog nooit is geweest. So juicy
Ja bizar, ze was 21? Nog niet eens volgroeid brein.
ik vond vooral de vraag of het wenselijk is om zoveel super gedetailleerde informatie op een forum te hebben over iemands seksleven dat heel makkelijk terug te leiden was naar haar social media accounts en dus ook locatie heel legitiem
Het valt me op dat in zulke polls forummers zichzelf vaak lijken te onderschatten. Komt dat omdat mensen toch bescheiden willen zijn over de ruimte die ze innemen of omdat mensen het liefst niet willen opvallen?
Er zitten hier veel forummers tussen die wel opvallend zijn of elke dag posten. Dat valt echt wel op na een tijdje.
Ja zo begrijp ik hem wel!
Het verdwijnen van forummers valt me 9
vd 10 keer pas op als iemand anders het benoemt. Ook als ik gewoon weet wie diegene is. Ik zie het echt nooit uit mezelf eigenlijk.
Sommige forummers associeer ik heel sterk met een bepaald topic (@FrauHelga met het baktopic bijv) dus die zouden met het snelste opvallen denk ik.
Weg, idd niet handig iets te schrijven over een forummer die niet voor niets is weggaan
Ik vind het echt knap hoe jullie allemaal oude forummers en de bijpassende verhalen onthouden. Een naam alleen zegt me echt helemaal niets, moet er echt een ava bijhebben anders ben ik echt lost
Ik vind het best bijzonder dat er nu op deze manier wordt gesproken over een forummer die blijkbaar niet meer meepost. Als jullie het zo erg vinden, waarom wordt het dan nog allemaal zo herhaald?
Lieve schat, ik waarschuw jou altijd als eerste
Ja, het is wel gelijk duidelijk waarom je bepaalde details beter niet kan delen. Voelt een beetje gek om zo over iemand te praten die hier niet meer is en ook haar ouders erbij te halen.