ik vond vooral de vraag of het wenselijk is om zoveel super gedetailleerde informatie op een forum te hebben over iemands seksleven dat heel makkelijk terug te leiden was naar haar social media accounts en dus ook locatie heel legitiem
Het valt me op dat in zulke polls forummers zichzelf vaak lijken te onderschatten. Komt dat omdat mensen toch bescheiden willen zijn over de ruimte die ze innemen of omdat mensen het liefst niet willen opvallen?
Er zitten hier veel forummers tussen die wel opvallend zijn of elke dag posten. Dat valt echt wel op na een tijdje.
Ja zo begrijp ik hem wel!
Het verdwijnen van forummers valt me 9
vd 10 keer pas op als iemand anders het benoemt. Ook als ik gewoon weet wie diegene is. Ik zie het echt nooit uit mezelf eigenlijk.
Sommige forummers associeer ik heel sterk met een bepaald topic (@FrauHelga met het baktopic bijv) dus die zouden met het snelste opvallen denk ik.
Weg, idd niet handig iets te schrijven over een forummer die niet voor niets is weggaan
Ik vind het echt knap hoe jullie allemaal oude forummers en de bijpassende verhalen onthouden. Een naam alleen zegt me echt helemaal niets, moet er echt een ava bijhebben anders ben ik echt lost
Ik vind het best bijzonder dat er nu op deze manier wordt gesproken over een forummer die blijkbaar niet meer meepost. Als jullie het zo erg vinden, waarom wordt het dan nog allemaal zo herhaald?
Lieve schat, ik waarschuw jou altijd als eerste
Ja, het is wel gelijk duidelijk waarom je bepaalde details beter niet kan delen. Voelt een beetje gek om zo over iemand te praten die hier niet meer is en ook haar ouders erbij te halen.
Heb jij een foto van jezelf als achtergrond op je telefoon?
- Ja, een foto van mij alleen
- Ja, een foto met iemand anders
- Nee
0 stemmers
Ik ben zelf alleen een heel klein onderdeel van de prachtige omgeving
Dan begrijp ik het wel!
Ik zie soms mensen met een selfie als lockscreen en dat vind ik vreemd.
Hierdoor moet ik ineens weer denken aan Leeuwenhart en vraag ik me af wat er met haar is gebeurd!
Inderdaad wat zou daar van terecht zijn gekomen
Volgens mij zit ze hier onder een andere naam.
omg tyfus in je oogbal
@Karl_Lagerfeld Ja ik vraag het me ook af! Vond haar altijd heel leuk haha.
@Espoir Ik herken echt nooit wanneer mensen een nieuwe username hebben ik ben daar zo ontzettend slecht in maar heb het me wel afgevraagd idd.
@Vuile_bitch Een forum classic! Haha
Mijn lockscreen is een foto van mij als 5 jarige naast mijn oma. Ik kijk haar daar vol bewondering aan terwijl ik ondertussen mijn glas chocomel vastklem met 2 handen. Die foto straalt voor mij echt onze band uit, die nog steeds super goed is.
Is jouw partner de knapste van zijn/haar vriendengroep?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Eb nu anoniem
- Ja
- Nee
0 stemmers