Ik ben zelf alleen een heel klein onderdeel van de prachtige omgeving
Dan begrijp ik het wel!
Ik zie soms mensen met een selfie als lockscreen en dat vind ik vreemd.
Hierdoor moet ik ineens weer denken aan Leeuwenhart en vraag ik me af wat er met haar is gebeurd!
Inderdaad wat zou daar van terecht zijn gekomen
Volgens mij zit ze hier onder een andere naam.
omg tyfus in je oogbal
@Karl_Lagerfeld Ja ik vraag het me ook af! Vond haar altijd heel leuk haha.
@Espoir Ik herken echt nooit wanneer mensen een nieuwe username hebben ik ben daar zo ontzettend slecht in maar heb het me wel afgevraagd idd.
@Vuile_bitch Een forum classic! Haha
Mijn lockscreen is een foto van mij als 5 jarige naast mijn oma. Ik kijk haar daar vol bewondering aan terwijl ik ondertussen mijn glas chocomel vastklem met 2 handen. Die foto straalt voor mij echt onze band uit, die nog steeds super goed is.
Is jouw partner de knapste van zijn/haar vriendengroep?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Eb nu anoniem
- Ja
- Nee
0 stemmers
Maar 100% wel de leukste!
Weinig
Voor alle mensen met zelfmedelijden:
Moet jij werken vandaag?
- Ja
- Nee, ben altijd vrij op vrijdag
- Nee, ik heb lekker wel op tijd vrij genomen deze dag
- Nee, maar werk onregelmatig / in diensten / etc
- Gewoon nee
0 stemmers
Een lekkere dienst van 12,5 uur
Heb verlof tot oktober!
Zou moeten werken, maar ziek
Ik had niet genoeg vrije dagen om vrij te nemen maar van de 50 man zijn er nu 5 op kantoorš„² dus we doen mooi rustig aan.
Wel van de mannen vind ik, maar er zitten echt knappere vrouwen in die vriendengroep.
Nav eerdere polls: wie vind jij over het algemeen knapper?
- Mannen
- Vrouwen
0 stemmers
Ik weet dat niet iedereen binnen deze categorieƫn valt maar het gaat nu puur even om mannen of vrouwen. En dus wie je knapper vindt, niet waar je op valt.
Precies wat ik dacht op @Chuckie s bericht āis dat niet bijna altijd zoā. Over het algemeen zijn vrouwen sneller een 7 waar mannen een 6 zijn, in mijn ogen. Om er cijfers aan te hangen.
Geen idee of iedereen dat zo ziet! Maar vind het in deze vriendengroep wel opvallend verschillen.