Stel je persoonlijke vraag #43

Maar 100% wel de leukste!

13 likes

Weinig :weary:

7 likes

Voor alle mensen met zelfmedelijden:

Moet jij werken vandaag?

• Ja
  • Nee, ben altijd vrij op vrijdag
  • Nee, ik heb lekker wel op tijd vrij genomen deze dag
  • Nee, maar werk onregelmatig / in diensten / etc
  • Gewoon nee

0 stemmers

2 likes

Een lekkere dienst van 12,5 uur :heart_eyes:

3 likes

Heb verlof tot oktober! :sunglasses:

7 likes

Zou moeten werken, maar ziek :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik had niet genoeg vrije dagen om vrij te nemen maar van de 50 man zijn er nu 5 op kantoor🄲 dus we doen mooi rustig aan.

Wel van de mannen vind ik, maar er zitten echt knappere vrouwen in die vriendengroep.

1 like

Nav eerdere polls: wie vind jij over het algemeen knapper?

• Mannen
  • Vrouwen

0 stemmers

Ik weet dat niet iedereen binnen deze categorieƫn valt maar het gaat nu puur even om mannen of vrouwen. En dus wie je knapper vindt, niet waar je op valt.

1 like

Precies wat ik dacht op @Chuckie s bericht ā€œis dat niet bijna altijd zoā€. Over het algemeen zijn vrouwen sneller een 7 waar mannen een 6 zijn, in mijn ogen. Om er cijfers aan te hangen.

2 likes

Geen idee of iedereen dat zo ziet! Maar vind het in deze vriendengroep wel opvallend verschillen.

Huh? Mannen kunnen toch ook heel veel? Beetje man die iets aan zijn uiterlijk doet en de rest van de jeroenen bij de jack & jones achterlaat ziet er al fantastisch uit.

22 likes

Nou ik werk met alleen maar vrouwen en die zijn helemaal niet leuker :’) (vind ik) .

4 likes

Ja dit, heb het idee dat de standaard voor een leuke man veel lager ligt. Die kunnen ook een baard laten staan om hun zwakke kin of matige gezicht te verbergen.

Ik ben echt een 6 als vrouw, maar zou denk ik als man met de juiste swagger echt een 8 zijn. Een 9 als ik ook nog wit was.

7 likes

Sorry?

14 likes

Ja ik vind een 6 ook wel aan de hoge kant ja

10 likes

Ja

afbeelding

45 likes

Gelukkig niet, het hele bedrijf is vandaag vrij. Normaal zou ik juist op dit soort dagen wel gaan werken, zodat het lekker rustig is omdat de meesten anders toch wel vrij nemen. Maar moet zeggen dat ik er nu ook wel van geniet om even een lang weekend te hebben.

4 likes

@Bunnyslippers meer zelfvertrouwen aub! Snap echt niet hoe je bij een 6 komt. Wie heeft jou dat verteld?

1 like

Sorry een 6?? Nee niet mee eens hoor.

3 likes