Huh? Mannen kunnen toch ook heel veel? Beetje man die iets aan zijn uiterlijk doet en de rest van de jeroenen bij de jack & jones achterlaat ziet er al fantastisch uit.
Nou ik werk met alleen maar vrouwen en die zijn helemaal niet leuker :â) (vind ik) .
Ja dit, heb het idee dat de standaard voor een leuke man veel lager ligt. Die kunnen ook een baard laten staan om hun zwakke kin of matige gezicht te verbergen.
Ik ben echt een 6 als vrouw, maar zou denk ik als man met de juiste swagger echt een 8 zijn. Een 9 als ik ook nog wit was.
Sorry?
Ja ik vind een 6 ook wel aan de hoge kant ja
Gelukkig niet, het hele bedrijf is vandaag vrij. Normaal zou ik juist op dit soort dagen wel gaan werken, zodat het lekker rustig is omdat de meesten anders toch wel vrij nemen. Maar moet zeggen dat ik er nu ook wel van geniet om even een lang weekend te hebben.
@Bunnyslippers meer zelfvertrouwen aub! Snap echt niet hoe je bij een 6 komt. Wie heeft jou dat verteld?
Sorry een 6?? Nee niet mee eens hoor.
Een baard doet veel meer wonderen dan make-up. Ik kan mijn gebrek aan kin en kaak niet make-uppen
Jij bent one of the guys zeker
Zou jij knapper zijn als man?
- Denk ik wel
- Hell no
0 stemmers
Volgens mij zou ik echt heeeull lelijk zijn. Ik vind Nederlandse mannen sowieso niet mooi 9 van de 10 keer. Ik ben echt beter af als vrouw.
Nee niet dus.
Ik heb echt een beetje haar nodig want anders is mn hoofd zo duidelijk in zicht hahahaha. Ik draag mn haar ook niet graag vast
Ik heb een hele knappe vriendin met een laag zelfbeeld en ja ik vind dat soms ook wel irritant als ze zegt hoe lelijk ze is maar als we in de stad zijn wel zegt van âwow ik word echt veel aangekekenâ of iets dergelijks. En dan de volgende x weer zeggen dat ze echt niet mooi is en dat ik (of een andere vriendin) veel knapper is. Maar Ă©cht irritant kan ik het ook weer niet vinden want ik weet gewoon dat het uit onzekerheid komt.
hahahah ja en een 6 vrouw ziet er 9 vd 10 keer beter uit dan een 8 man
ja omg echt de meest vergeetbare saaie witte mannen worden aanbeden echt ??? zoals timothee chalamet en dat ventje dat altijd met zendaya is (sorry dubbelpost)
Ik zou waarschijnlijk wel tot mijn dood een goede bos haar hebben, net als mijn opa of zoals mijn vader van 66 die ook geen inhammen of kale plek heeft. Goede haar-genen
Mijn neus zou als man wel wat beter tot zijn recht komen haha
Kaalheid erft via de moeder over. Vader+ opa hebben nergens last van, in moeders familie het tegenovergestelde.
En ik zie het juist andersom. Qua haar was ik liever een man geweest.
Ik heb nu last van uitvallend haar/inhammen/veel dunner haar, als ik een man was geweest was het nog erger. Maar bij mannen is het sociaal geaccepteerd + je haalt de tondeuse er dan op den duur zelf overheen (waardoor een man er ook nog eens beter uit gaat zien). Ik vind het als vrouw een veel groter probleem denk ik dan ik had gevonden als man. Je haalt niet zo snel de tondeuse eroverheen.