Ik als man: mijn vader.
Wij hebben ooit zo’n foto van vroeger van mijn ouders nagedaan en ik speelde mijn vader. Als je die foto’s met Photoshop over elkaar legde was letterlijk alleen het haar het verschil.
Ik als man: mijn vader.
Wij hebben ooit zo’n foto van vroeger van mijn ouders nagedaan en ik speelde mijn vader. Als je die foto’s met Photoshop over elkaar legde was letterlijk alleen het haar het verschil.
Zo simpel werkt genetica niet, relatief veel genen zitten op het X chromosoom maar veel ook niet. En je krijgt als meisje sowieso het X-chromosoom van je vader, de vraag is welke van jouw twee X-chromosomen je doorgeeft aan jouw kinderen.
Dat kan een man toch ook
ik twijfel of dit een grapje is
Maar het kan dus wel via de mannelijke lijn toch?
Bij mijn broertje, (half)broer en vader allemaal met begin 20 kaal. Dat zat helemaal niet aan mijn moeders kant (& mijn half broer is van een andere vrouw dan wij, dus zou wel heel toevallig zijn als die mannelijk lijn toevallig ook allemaal voor hun 20’ste kaal zijn)
Maar dan hoef je dus niet per se veel haar te hebben gehad (als je een jongen was geweest), omdat je vader nu veel haar heeft. (Heb je nu broers? Als die volle haarbos hebben, kun je er al meer over zeggen)
Lol, ik wist niet dat mensen boos werden. Ik ben inmiddels prima tevreden met mezelf. Ben ook te arm en lui om mijn minpunten aan te willen pakken en focus me liever op een leuk persoon zijn. Maar als ik kijk naar objectieve standaarden voor vrouwen inclusief het level van verzorging wat wordt verwacht, dan vind ik dat een prima inschatting zonder daar beledigd door te zijn. Maar jullie zien dan ook alleen de 3 instafoto’s per jaar die ik plaats en niet hoe ik op een gemiddelde maandag makeuploos met Viva regenjas door de stad heen stamp.
Neem nu het voorbeeld van de genoemde mannen hier die worden aanbeden, of in het knappe mannen topic. Sterker nog, als ik kijk naar mijn eigen man crush: Diego Simeone, zou ik misschien ook naar de Pearle moeten. Vaak ook mannen die lullige opmerkingen zetten onder leuke foto’s en filmpjes van vrouwen, en dan klik je op hun profielfoto en dan denk ik .
Een baardje hier, een niet al te lelijk goed zittend overhemd etc en je bent klaar.
Edit: en misschien ook impopulair. Maar soms ben je ook knapper in een andere regio. In het thuisland van mijn moeder voldoe ik veel meer aan de schoonheidsstandaard en dat is echt een merkbaar verschil. Denk dat veel blonde mensen dat misschien ook ervaren als ze naar Italië gaan bijv.
Ja kan!
@ellegirltalk ik heb dit verder niet onderzocht maar ik heb echt het stugge en dikke haar van die kant van de familie, dus vandaar dat ik denk dat ik hun volle bos later ook zou hebben!
dan vraag ik me (zoals heel vaak op dit forum) af of je wel weet wat humble brag betekent. die term wordt hier echt op de meest random momenten gegooid en ik vind het nu ook weer nergens op slaan.
Je hebt bij snapchat zo’n mannenfilter, ik lijk dan echt een vieze man
Ja of ze kijken maar een andere kant op. Lig er niet wakker van.
Ik heb meer mannelijke dan vrouwelijke trekken, inclusief terugtrekkende haarlijn
Oh daarop aansluitend: Waar vind je jezelf knapper?
0 stemmers
Soms ben ik in de spiegel een solid 8 en dan vervolgens open ik mijn selfiecamera en dan zie ik een soort Ursula van De Kleine Zeemeermin die dan heel groot is geworden bij dat schip.
Vind ik wel ja ik voel me echt een kalend mannetje van 13 als ik make-uploos met een staart rondloop.
geen MEGA verschil maar ik draag elke dag winged eyeliner en met/zonder eyeliner scheelt wel echt. zonder eyeliner lijk ik gelijk 12
Ik vind mezelf op de selfie camera van mijn iPhone knapper dan in de spiegel. Maar ik vind mezelf wel knapper in de spiegel dan op een foto die iemand anders heeft gemaakt van mij.
iphone heeft wel echt een betere selfiecamera dan mijn samsung! mijn camera vervormt echt je hoofd ofzo als een soort lachspiegel
Ik weet nog dat er toen ik 15 ofzo was zo’n app was, volgens mij heette die ‘hot or not’. Daar kon je foto’s uploaden en mensen konden je dan een cijfer geven. Dat was echt een hele hype op mijn school was niet goed voor mijn zelfvertrouwen.
O?
Ik voel me altijd wel mooi als ik s’avonds mijn een beetje half ingetrokken-weggezwete make-up weghaal en mijn skincare doe en dan zo’n glowy skin heb en idk zo word ik s’ochtends niet wakker iig.