Stel je persoonlijke vraag #43

Ja heb ik ook wel eens gehoord inderdaad. Geen idee waar het mee te maken heeft, maar je maakt natuurlijk vaak ook wel een selfie vanuit de meest ‘voordelige’ hoek dus dat scheelt al denk ik en ik dacht dat die iPhone camera je gezicht ook smaller laat lijken, maar dat kan ik niet meer terugvinden.

Als jij zou klagen over je uiterlijk tegen een vriendin en die vriendin zegt iets in de trant van ‘misschien ben je niet knap/mooi, maar dat is ook helemaal niet belangrijk en je bent hartstikke lief/grappig/slim’. Zou dit je kwetsen?

• Ja heel erg
  • Toch wel een beetje
  • Meh idk
  • nee juist lief!

0 stemmers

2 likes

Ik heb recent een nieuwe telefoon en de selfie camera is zo scherp dat ik nu van mezelf schrik haha. Laatste tijd toch wel moeite met ouder worden ook (kraaienpootjes etc). Terwijl ik dat nooit had gedacht.

3 likes

Ook hier is dat weer denk ik vooral (alleen) iets dat je zelf ziet en vindt? (Net als die lelijke lach fotos waar het laatst over ging).
Of een vriendin nou make uploos verschijnt of in een uitgaansoutfit, je knapheid verandert toch niet?

Volgens mij is dat iets wat we onszelf vooral aanpraten. Omdat we het niet aankunnen dat we vol makeup alsnog een 6 zijn en al die moeite eigenlijk voor niks is.

Ik vind mijn vriendinnen ook echt veel knapper de avond dat we uitgaan, dan dat ik naast ze wakker wordt de volgende dag hoor haha. Vind ik ze nog steeds knap overigens, maar toch minder heet.

2 likes

Mijn persoonlijke horror is pashokjes met twee spiegels zodat je jezelf van achteren kan zien en als je dan opzij kijkt en jezelf schuin-van opzij ziet zeg maar. En profil maar dan nog net iets oncharmanter.

Dan zie je heel goed m’n gebrek aan kaaklijn en hangvet zo onder je kin. Ben altijd weer een beetje gedesillusioneerd als ik mezelf uit die hoek heb gezien. Van voren denk ik dan oh prima maar van opzij is het echt heel lelijk. Hoop maar dat dat dan ook psychologische vervorming is want yikes

43 likes

Maar ik denk dat wat @kali zegt er objectief niks verandert?
Ik vind een date met een vers kapsel en netkes geschoren etc ook veel hotter dan zo uit zijn bed, maar een vreemde gaat hem niet KNAPPER vinden denk ik? Wel verzorgder, maar knapper?

Dit kun je ook zien bij modellen toch. Een Gigi Hadid is net uit haar bed zonder makeup in lelijke kleding toch hetzelfde in knapheid als dat ze in vol ornaat een catwalk oploopt.

2 likes

Ik vind m’n kapsel van de zij/achterkant ook altijd zo belachelijk, terwijl ik dat van de voorkant best oké vindt

4 likes

Oh dat is vreselijk. Ik ben met de jaren wel OK geworden met mijn lange scherpe neus, maar door die pashokjes overweeg ik steeds weer een neuscorrectie. Ook een leuke bijkomstigheid dat ik dan goed mijn holle rug waardoor ik 6 maanden zwanger lijk kan zien.

2 likes

ja want dan word je indirect gewoon lelijk genoemd en ik vind mezelf verder niet lelijk dus dan onthou ik het voor eeuwig

11 jaar geleden ofzo zei iemand dat ik een ‘kleine ronde hondenneus’ heb en ik denk er nog steeds aan hahaha

6 likes

Hoe erg zou je het vinden als we dit jaar geen echte zomer krijgen? Dus weinig zon, veel bewolkte dagen, regen, etc. 1= absoluut niet erg, fijn juist! 10 = verschrikkelijk dat kan ik niet aan

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Als je met het ov reist, wat luister je dan?

• Muziek
  • Luisterboek
  • Podcast
  • Ik kijk een serie/film
  • Ik kijk TikTok/Instagram video’s
  • Niks, ik zet noise canceling op
  • Ik luister gewoon naar de geluiden die er zijn, ik stop niets in m’n oren

0 stemmers

2 likes

Jij een 6?!?!! Girllll stop it hahaha sowieso een 10 op zn minst

1 like

Oja goeie! Toegevoegd

2 likes

omg jij wint :sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob:

4 likes

Nou, ik heb een keer dat filter uitgeprobeerd waar je kan gender swappen en ik ben echt een mix tussen een school shooter en iemand die je computer komt fixen haha

23 likes

Ik ook, maar ik durf dat echt niet. Vooral met werk eigenlijk.
Én bang dat het haar dat ik nog heb dan nooit meer terugkomt (en ik het nu daarmee kan camoufleren), én mijn hoofdvorm is denk ik best gek?
Ik heb ook gekeken naar haarstukjes (soort toupet), maar ook dat durf ik niet (en dat moet ook maar net matchen met je natuurlijke haar). Jammer dat pruiken niet wat gangbaarder zijn bij westers haar.

Ik kan me echt niet inleven in die hersttypes die hier klagen zodra de temperatuur boven de 20 graden komt. Twintig graden volle zon is wat ik minimaal nodig heb om te ontdooien.

35 likes

Ik voel me:

• Extravert
  • Introvert

0 stemmers

2 likes

Ik heb een vriendin die eigenlijk net een beetje zoals ik gebouwd is. Een beetje fors maar gewoon een prachtige meid. En zij heeft met zoveel problemen met eten en je te dik voelen als dat ik heb. En bij haar weet ik dat dan altijd perfect te relativeren van…ja ze is misschien niet skinny maar ze is serieus een van de knapste meiden die ik ken, en haar figuur is gewoon prachtig zoals het is dus dat ze niet skinny is, is niet belangrijk. En dat zeg ik dan ook tegen haar, maar bij mezelf kan ik dat dan niet, terwijl mijn vriend regelmatig zegt dat we er heel vergelijkbaar uit zien qua bouw. Ik kan dan alleen maar denken aan hoe dik en lelijk ik ben terwijl ik haar vertel daarmee op te houden, echt fucking hypocriet eigenlijk :rofl:

9 likes
Waar koop jij je brood?
  • Supermarkt
  • Bakker
  • Ik bak het zelf
  • Anders
  • N.v.t.

0 stemmers