Als ik zon mannenfilter doe dan ben ik echt een jonge god.
Normaal altijd supermarkt, maar sinds een paar weken als het brood in huis op is loop ik in mijn lunchpauze naar de bakker. Lunchen met super vers brood, gelijk gewandeld (met een doel!) en ik hoef na werktijd niet meer gestresst het laatste brood te kopen wat er beschikbaar is. Oh en de mevrouw die bij de bakker werkt is ook nog eens super lief.
Vind het echt zo’n chille nieuwe gewoonte.
Ik echt een zieke douchebag
Ik ben er mentaal veel mee bezig, maar dat zie je er niet per se aan af.
Ja okee, ik vind zelf dat ik er mooier uitzie met een selfie dan wanneer iemand anders een foto maakt, want dan zie ik meer mijn asymmetrische hoofd lol
Ik doe er vrij weinig aan, en ik zit er nu ook niet meer mee omdat ik het heb geaccepteerd voor wat het is.
Je kwam laatst voorbij op mijn LinkedIn en girl, je bent prachtig.
Edit: weet ik alleen door berichtten die we deelden.
Veel en veels te veel, maar dan vooral mentaal, en op een vreselijk ongezonde obsessieve manier. Zo ben ik nu bijvoorbeeld bezig met pepermunt olie enzo om mijn haar terug te groeien dus mijn camera roll zit vol met allemaal fotos van mijn haar en kruin En dan ga ik obsessief elke keer dat ik douche kijken of ik al verschil zie. En uiteraard ook fotos van al mijn andere flaws en selfies om mijn gezicht te analyseren en wat ik er van vind allemaal. Verder blijft mijn gewicht een obsessie en zijn skincare en voedingssupplementen nu ook een dingetje. Ik doe er tegenwoordig na het douchen bijna een uur over om klaar te zijn? Gewoon omdat ik zoveel shit moet doen van mezelf. Het is waarschijnlijk ook een beetje BDD, want ik begin me wel langzaamaan te beseffen dat het niet normaal is
Het ergste is dan denk ik nog wel dat ik aan mijn kleding en make up vrijwel niks doe in het dagelijks leven dus al die moeite zie je er nogeneens vanaf?
Ik vind mezelf ook prima mooi hoor vind mezelf niet lelijk, maar ik heb wel gewoon een lange neus en dat hoor ik ook heell vaak terug op bv werk ‘je hebt echt een grote neus’ ok thanks manisch ontregelde cliënt
Ik herken dit echt enorm. Bij mij komt het door de OCD. Maar vind het heel zwaar om zo extreem er mee bezig te zijn. Mijn telefoon fotorol is ook echt bizar
Edit: ik ben echt gediagnosticeerd met OCD. Ik roep dus niet zomaar wat rond.
Ik denk soms ook weleens dat ik het heb (want ik doe ook vaak aan tellen en kloppen etc.), maar ben niet gediagnosticeerd dus zal er geen uitspraken over doen maar idd mijn camera roll is in ieder geval ook echt embarrassing joh hahaha
Ja leuk als iemand me slim/grappig zou noemen, maar men luistert minder snel als je lelijk bent. Dus ik heb eigenlijk niks aan het slim/grappig/lief zijn
Grappig, had nog niet eerder iemand gehoord die dit ook deed qua foto’s etc.
Hahaha mijn camera roll: eten, eten, katten, eten, per ongelukkige onderkin selfie toen ik foto wou maken van eten, foto’s van 1000 stopcontacten, ovens, kranen dat ze wel echt dicht/ uit zijn.
Het liefst een podcast maar soms is er niks van te verstaan door omgefingsgeluid. Dus dan maar muziek.
Ik vind het leuk om met m’n uiterlijk bezig te zijn (make-up, haar, nagels, etc). Meer als een soort ontspanningsmoment voor mezelf en fijn met mezelf bezig zijn. Geldt hetzelfde voor mode: leuk om daarmee bezig te zijn. Ik kan tegelijkertijd ook prima met vet haar en zonder make-up de stad in dus ik houd dat een soort van als maatstaf dat het niet obsessief word of dat ik niet zonder kán ofzo.
Ik vind uitgebreid tutten in de ochtend echt mijn favoriete manier van ontspanning. iPad er naast, serie aan. Ik vind het dan wel echt leuk om m’n best te doen voor mijn uiterlijk. Maar ik loop anderzijds ook net zo goed zonder enige vorm van make-up de deur uit.
Hahahaha love dat ze dan denken indruk te maken.
Laatst iemand, hoe ver ben je? Dus ik wat bedoel je?
Je zwangerschap? Nee ben gewoon dik.
Toen was hij wel een tijd stil en heb meerdere diensten excuses gekregen.
Gast je bent niet de eerste en de laatste.
Ik dacht altijd dat ik minder met mn uiterlijk bezig zou zijn als ik ouder zou worden maar het word alleen maar erger denk ik.
Extra random haren en opeens puistjes helpen ook niet.
Ken jij mensen die een carrière ‘cosplayen’, dus zichzelf een bepaald beroep noemen maar dat op een bepaalde manier niet zijn?
Bijvoorbeeld: Ik ken bijvoorbeeld een meisje dat zichzelf model noemt, maar zij betaalt voor haar shoots ipv andersom.
- Ja ik ken die mensen
- Nee ik ken die mensen niet
- Ja ik ben deze mensen
0 stemmers