Een taart van 70 euro voor een verjaardag van een kind
- Zou ik zo kunnen bestellen
- Nee, zou ik nooit bestellen
- Anders (leg uit)
0 stemmers
Een taart van 70 euro voor een verjaardag van een kind
0 stemmers
Als hij mooi en lekker is, yes pls
Ligt eraan voor hoeveel personen.
Naaaah ik zou dan liever wat luxe vlaaien bestellen en dan een kleine hysterische kindertaart, met een foto of figuurtjes erop ofzo wat kind leuk vindt, voor het kind.
Ik zou ‘m zelf maken, want dat vind ik ontzettend leuk. Maar voor een beetje taart met marsepein en vulling en dan leuke figuurtjes er op ben je ook echt al snel 50-70€ kwijt.
Dan kan je er wel met 40 man van eten (of in andere woorden: we eten nog een week taart )
Wel eens besteld voor de verjaardag van kind. We wilden graag een mooie taart die ook daadwerkelijk goed smaakt. Ik walg zo van die gortdroge kindertaarten met 2 kilo fondant erop gekwakt.
Oooh dit is zo jammer. Lekker makkelijke playdoh in de vorm van peppa pig erop voor het kind en dan zie je niet dat de binnenkant gewoon droge cake is met een laagje jam
Kost volgens mij ook echt prima veel geld, dus echt zonde. Ik wil gewoon lekkere taart op een verjaardag.
Nee joh, is het van goud? Een lekkere red velvet van Piece of Cake is niet eens zo duur en daar haal je super veel uit.
Ben sinds vorige maand helemaal genezen van die luxe taarten hype. Mijn nicht had een taart van 150 euro besteld en het was een smakeloze taart met kilo’s goedkope fondanten Peppa Biggen. Iedereen kreeg zo’n klein stukje van die taart net als die Franse hoofdredacteur in Confessions of a Shopaholic.
Voor mijn gevoel betaal je bij een groot deel van die bakkerijen voor het boetseren ipv het echte gebak.
Ik begrijp de trend van taart-ingepakt-in-fondant-in-thema niet, ik vind dat er nooit uitzien als taart die heel lekker is om op te eten maar alleen om op de foto te zetten (‘t is maar wat je leuk vindt dan).
Dat lijkt me wel idd, en dat snap ik ook want er zitten ongetwijfeld veel tijd in het maken van zoiets.
Lijkt me alleen niet lekker.
Nog een impopulaire mening: wat is er zo lekker aan botercrème dan?
Ik vind fondant altijd zo droog en overheersend en al dat boetseerwerk niet waard.
Die mij dan maar een fototaart
Slagroom of banketbakkersroom En dan met iets van een curd of karamel ofzo ertussen
ew nee ook niet voor mij
Maar er zijn toch nog honderd taarten en taartsoorten te bedenken zonder al die slappe smurrie
Ja natuurlijk? Er werd toch gevraagd wat ik dán at als het geen botercreme of fondant was?
Nu heb ik zin om een bak goeie banketbakkersroom zo weg te lepelen love dat spul
Maar je hebt botercrème en botercrème. Veel zaken maken echt te zoete of te vettige goedkope crème en dan veel te veel. Een echt goede, met ook goede ingrediënten kan echt goddelijk zijn.
En dan het liefst niet enkel botercrème, maar ook met dan laagjes curd/ vers fruit of bijv chocolademousse, ganache etc.
Ik moet nu denken aan een van mijn favoriete momenten uit Teen Mom.
Dan vraagt een kind van 2 jaar of ze als snack zo’n POT (dus niet een lepel, een hele pot) frosting mag eten.
En dat mag. Als ze maar netjes aan tafel gaat zitten
Mijn kind zal later wel bij de psycholoog lopen om het te hebben over zijn trauma van de ordinaire Hema slagroomtaart op zijn eerste verjaardag.
Met de vingerafdrukken nog in het fondant zichtbaar