Stel je persoonlijke vraag #43

Dat lijkt me wel idd, en dat snap ik ook want er zitten ongetwijfeld veel tijd in het maken van zoiets.

Lijkt me alleen niet lekker.

1 like

Nog een impopulaire mening: wat is er zo lekker aan botercrème dan?

11 likes

Ik vind fondant altijd zo droog en overheersend en al dat boetseerwerk niet waard.
Die mij dan maar een fototaart :sweat_smile:

1 like

Slagroom of banketbakkersroom :drooling_face: En dan met iets van een curd of karamel ofzo ertussen

2 likes

ew nee ook niet voor mij :sweat_smile:

Maar er zijn toch nog honderd taarten en taartsoorten te bedenken zonder al die slappe smurrie :joy::smile:

6 likes

Ja natuurlijk? Er werd toch gevraagd wat ik dán at als het geen botercreme of fondant was?

4 likes

Nu heb ik zin om een bak goeie banketbakkersroom zo weg te lepelen :heart_eyes: love dat spul

7 likes

Maar je hebt botercrème en botercrème. Veel zaken maken echt te zoete of te vettige goedkope crème en dan veel te veel. Een echt goede, met ook goede ingrediënten kan echt goddelijk zijn.

En dan het liefst niet enkel botercrème, maar ook met dan laagjes curd/ vers fruit of bijv chocolademousse, ganache etc.

9 likes

Ik moet nu denken aan een van mijn favoriete momenten uit Teen Mom.

Dan vraagt een kind van 2 jaar of ze als snack zo’n POT (dus niet een lepel, een hele pot) frosting mag eten.

En dat mag. Als ze maar netjes aan tafel gaat zitten :sob::sob::sob::sob::sob:

23 likes

Mijn kind zal later wel bij de psycholoog lopen om het te hebben over zijn trauma van de ordinaire Hema slagroomtaart op zijn eerste verjaardag.

30 likes

Met de vingerafdrukken nog in het fondant zichtbaar :face_vomiting:

2 likes

Loedermoeder

5 likes

Voor de mensen die niet van goedkope taarten houden :

Anoniem :

• Ik vind deze taarten oprecht niet lekker
  • Ik vind ze wel lekker, het valt alleen buiten mijn standaard dus doe ik alsof ik ze niet lust

0 stemmers

2 likes

Ik vind ze wel lekker en ze vallen niet buiten mijn standaard maar ik vind zo’n taart met fondant en in een thema gewoon leuker voor mn kind en lekkerder van mezelf.

Ik hou wel echt van dikke botercreme en een goede laag fondant

9 likes

Mijn cavia is doder, ik had diepvriestaart :cry:

voor de leuk nog een keer de foto, had ik laatst ook al gepost haha

25 likes

Hier altijd marsepein :drooling_face:.
Dus ja dan heb je wel een dun laagje botercreme onder de marsepein, maar vind dat zoveel lekkerder als fondant … 🫢

3 likes

Je volgers op instagram natuurlijk, alles voor de perfecte foto

6 likes

In welke situaties ben je sneller klaar met je avond eten? (Uitgaande van enkel een 'hoofd’maaltijd en de persoon mag je, dus je wilt niet snel ervan af zijn ofzo)

• Alleen
  • Als ik samen eet met 1 iemand
  • Als ik samen eet met een groep
  • Anders
  • Geen idee, ik wil stemmen

0 stemmers

3 likes

Oh! Hebben ze toen je allergie ontdekt? Dat zal me wel een indruk gemaakt hebben.

8 likes

Hoezo is het hebben van een taart van 70 euro meteen een “over the top kinderverjaardag?”

Edit: dit was een serieuze vraag, want je kunt precies niets over de invulling van de rest van de verjaardag aflezen. Als ik had geschreven “zondag komen er wat mensen langs en ik heb een mega goede taart besteld” dan was alles peachy. Maar omdat het nu voor een kinderverjaardag was moet het weer belachelijk gemaakt worden :joy:

1 like