Maar is dat meer interessantdoenerij of zegt ze ook echt dat dat haar carriere/inkomstenbron is?
Ja precies hetzelfde hahaha āmodelā maar alleen van die amateuristische zelf betaalde shoots
Oh ik herken dit zo erg! Soms ineens zo klaar met bijv het uitgaan & dan wil ik gewoon lekker naar huis toe.
Geen idee heb haar al een tijdje niet gesproken, maar volgens haar insta is ze een model haha. En toen ik haar nog irl zag zei ze dat ook vaak tegen mensen, maar toen had ze nog wel een baan āernaastā.
Idk ik vind het gewoon grappig.
Kijk jij naar de bankzitters? Ik ben echt verslaafd lately
Sorry opnieuw ik wil de poll niet anoniem
- Ja
- Nee
- De wie?
0 stemmers
Ja ik vond ze dus eerst echt verschrikkelijk en heel kinderachtig. En toen ben ik ze ineens gaan kijken en nu ben ik verslaafd en heb ik zelfs een abonnement op Prime Video genomen voor die reis serie van hun. Ik schaam me dood haha.
Hahahaha ik ben ook echt fan ik heb het letterlijk de hele dag aanstaan. Wie is jouw favoriet?
Ik wil trouwen met Raoul of Matthy. Maar ik kan ook wel erg lachen om Milo. Rob en Koen vind ik niet zo heel boeiend.
Ja gezellig dan gaan we samen in een groot huis wonen
Haha ja ik vroeg het ook omdat ik het wel fascinerend vind, mensen zien daar toch zo doorheen dus waarom zou je dat doen.
Ik ken die mensen niet persoonlijk, maar ik heb het idee dat veel coaches met actieve insta accounts eigenlijk totaal geen klanten hebben. Soms zijn de dingen die ze aanbieden zooo specifiek, daar kan je toch niet veel mensen voor vinden?
Worden jij en @lisaanna niet moe van de manier van editen? Er is echt elke seconde een ander beeld of grapje of geluidje (hahah voel me echt een boomer), gaat echt te snel voor me
Haha oh ja dat snap ik wel! Maar ik ben er gewend aan geraakt denk ik. En ik heb mān hersenen sowieso al verpest met teveel TikTok kijken dus misschien gaat dit daarom ook makkelijker.
Ik word al moe van de videoās zelf dus 10 x rafael van der vaart of ibi kan er ook nog wel bij
Ja, iemand die deed alsof ze een of andere hoge functie in een cosmetisch kliniek had maar was gewoon receptioniste
Is al goed dat je āvind ikā zegt. Soms zie je van die dateverhalen hier en dan āhij is zo onzettend knapā¦ā Zegt op zn minst dat jij dat vindt. Smaken verschillen nogal, anders staat het er zo als een feit. Verder boeit het natuurlijk ook geen reet en moet je er zelf blij mee zijn maarja.
Wat draag jij liever van deze?
- Een bikini
- Een badpak
0 stemmers
Ik wil al jaren een badpak maar het ziet er niet uit man bij mij. Wat een grap. Terwijl een jumpsuit ook 1 geheel is en dat vaak juist wel goed gaat. Lijk wel een kleuter met tieten ofzo echt wat is dit.
Impopulaire mening zie ik. Ben nu wel benieuwd. Ik werk als verpleegkundige in de zorg (dus niet bedrijfsleven ofzoiets). En ik vind de balans/sfeer echt anders met alleen maar vrouwen dan dat ik ook wel met mannen en vrouwen werkte ergens. Ik vind het dus niet onprettig om met vrouwen te werken maar vind het fijner dat het een combi is.
Werk jij met alleen maar vrouwen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Hoe ervaar je dit?
- Heel prettig (waarom?)
- Niet prettig (waarom?)
- Neutraal
- Anders
0 stemmers
Vaste team alleen vrouwen, rest van het bedrijf is het 50/50. Vind het helemaal prima
Ik doe dit ook!
Ik denk dat het natuurlijk ook sterk aan de personen in het team ligt en de cultuur die er heerst.