Ja gezellig dan gaan we samen in een groot huis wonen
Haha ja ik vroeg het ook omdat ik het wel fascinerend vind, mensen zien daar toch zo doorheen dus waarom zou je dat doen.
Ik ken die mensen niet persoonlijk, maar ik heb het idee dat veel coaches met actieve insta accounts eigenlijk totaal geen klanten hebben. Soms zijn de dingen die ze aanbieden zooo specifiek, daar kan je toch niet veel mensen voor vinden?
Worden jij en @lisaanna niet moe van de manier van editen? Er is echt elke seconde een ander beeld of grapje of geluidje (hahah voel me echt een boomer), gaat echt te snel voor me
Haha oh ja dat snap ik wel! Maar ik ben er gewend aan geraakt denk ik. En ik heb m’n hersenen sowieso al verpest met teveel TikTok kijken dus misschien gaat dit daarom ook makkelijker.
Ik word al moe van de video’s zelf dus 10 x rafael van der vaart of ibi kan er ook nog wel bij
Ja, iemand die deed alsof ze een of andere hoge functie in een cosmetisch kliniek had maar was gewoon receptioniste
Is al goed dat je “vind ik” zegt. Soms zie je van die dateverhalen hier en dan “hij is zo onzettend knap…” Zegt op zn minst dat jij dat vindt. Smaken verschillen nogal, anders staat het er zo als een feit. Verder boeit het natuurlijk ook geen reet en moet je er zelf blij mee zijn maarja.
Wat draag jij liever van deze?
- Een bikini
- Een badpak
0 stemmers
Ik wil al jaren een badpak maar het ziet er niet uit man bij mij. Wat een grap. Terwijl een jumpsuit ook 1 geheel is en dat vaak juist wel goed gaat. Lijk wel een kleuter met tieten ofzo echt wat is dit.
Impopulaire mening zie ik. Ben nu wel benieuwd. Ik werk als verpleegkundige in de zorg (dus niet bedrijfsleven ofzoiets). En ik vind de balans/sfeer echt anders met alleen maar vrouwen dan dat ik ook wel met mannen en vrouwen werkte ergens. Ik vind het dus niet onprettig om met vrouwen te werken maar vind het fijner dat het een combi is.
Werk jij met alleen maar vrouwen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Hoe ervaar je dit?
- Heel prettig (waarom?)
- Niet prettig (waarom?)
- Neutraal
- Anders
0 stemmers
Vaste team alleen vrouwen, rest van het bedrijf is het 50/50. Vind het helemaal prima
Ik doe dit ook!
Ik denk dat het natuurlijk ook sterk aan de personen in het team ligt en de cultuur die er heerst.
Wij hebben idd veel “meiden venijn” en als mensen elkaar aanspreken of er is iets, of er wordt iets gezegd wat mensen persoonlijk kúnnen opvatten (dan doen ze dat meteen, ook al is het niet nodig), en wordt er wel meteen huilend een vergadering uitgelopen
Dat kan ik me bij een team waarbij de helft mannen is niet zo goed voorstellen.
Maar goed, ik werk in onderwijs/zorg, dus weet niet hoe het is met meer mannen
Edit
Wat @lisaanna hieronder schetst herken ik dan ook wel weer en is idd een voordeel. Dat wordt dan ook wel weer lekker relaxed open besproken!
Ik werk niet fulltime met alleen maar vrouwen want ik ben freelancer en werk dus ongeveer de helft van m’n tijd op kantoor bij dat bedrijf en de rest thuis. Maar ik vind het juist heel gezellig en fijn! Iedereen is heel open over bijvoorbeeld menstruatie, hormonen, daten, partners etc. Ik vind het echt heel chill dat ik bijvoorbeeld gewoon hardop kan zeggen dat ik wat minder op kantoor ben die week omdat ik een spiraal heb laten plaatsen, dat ik iemand onuitstaanbaar vind omdat ik ongesteld moet worden en dat ik nieuwe strings in de aanbieding heb gekocht ofzo.
Ik heb ook een tijdje bij een bedrijf gewerkt met alleen maar mannen en daar deed ik dat niet en was het contact met m’n collega’s veel oppervlakkiger. Moet er wel bij zeggen dat ik nogal open ben over alles en m’n collega’s dus ook en dat dat ongetwijfeld ook niet overal zo is als je met alleen maar vrouwen werkt.
Dat klinkt heel fijn inderdaad! Dat kan ik wel snappen.
@Fishing ja inderdaad en ook wel roddelen achter je rug om. Dus het vertrouwen is er niet (bij sommige wel hoor) en wat ik ook ervaar is dat ze bij ons dan elkaar niet aanspreken op bepaalde zaken (zijn ook nog eens zelfsturend). En ik doe dat wel steeds, voel me dan echt zo’n politieagentje soms. Maar kan me voorstellen dat dit ook gewoon gebeurt in andere organisaties waar wel een combi is.
@Corvus mn schoonzusje werkt in de ict met alleen mannen en vindt het echt geweldig juist haha.
Ik werk met alleen maar (oudere dan ik) vrouwen en ondanks dat het allemaal lieve schatten zijn mis ik de omgang met mannen en dan vooral de grove humor die beter bij mij past. We begeleiden in ons cateringbedrijf vrouwen met een afstand tot de arbeidsmarkt dus het is weinig lachen, gieren, brullen of schunnige grappen.
Het niveau “zei je moeder vannacht ook” van m’n vroegere horeca collega’s mis ik wel, vanbinnen ben ik echt een haantje van 23 geloof ik.
Ja dit concludeer ik nu ook hehe
Ik heb overigens wel op meerdere plekken gewerkt met alleen maar vrouwen en helaas was het wel overal zo . Maar dat ligt gewoon aan de personen en niet aan ‘vrouw’ zijn.
Dit is wel echt mijn eigen ervaring, nu meer dan 7 jaar. Maargoed dat ligt eerder bij de personen zoals ik al concludeerde.
Ik werk voornamelijk met mannen en je wil niet weten hoe erg ze roddelen, geruchten verspreiden en achter elkaars rug om naar de baas gaan.
Ja, heb je gelijk in.
Ik zeg overigens nergens dat mannen meer meegaand en meer humor hebben.