Ik reageerde niet op “denigrerend kut woord”? Mijn nee was op: lekker meiden aanleren dat -
Dat dat niet klopt.
Edit: en ik zei al, ik weet niet of dat woord er is ? Jij stelt nu dat dat er niet is, als jij het zegt zal dat zo zijn dan.
Ik reageerde niet op “denigrerend kut woord”? Mijn nee was op: lekker meiden aanleren dat -
Dat dat niet klopt.
Edit: en ik zei al, ik weet niet of dat woord er is ? Jij stelt nu dat dat er niet is, als jij het zegt zal dat zo zijn dan.
Bec is slang (haha) voor bitch eating crackers
Everything this person does annoys you,” Urban Dictionary explains. “Even something as simple as eating crackers.”
Ik ken het woord ook alleen uit onderzoeken en lesboeken en ik werk binnen de GGZ/jeugdzorg.
Omdat de man standaard is heeft alles wat vrouwen doen helaas een extra term idd
Dit zal het niet zijn denk ik
“BEC
(Bike Engined Car) (Lichte) Auto - Kitcar aangedreven door een motor afkomstig uit een motorfiets. Het lage gewicht en hoge vermogen zorgen voor een spectaculaire pk-kg-verhouding. Veel gebruikte motoren zijn afkomstig uit de Suzuki Hayabusa en de Honda Fireblade-modellen.”
Ja en iets over phishing
Waar komt deze “bitch eating crackers” vandaan🤣
Edit - gevonden
From the joking implication that one’s dislike of the target is so intense that they could cause one offense by merely eating crackers.[1]
Maar het is dus wel gender “gebonden” hoé we pesten. Dat is gewoon aangetoond?
En ik reageerde gewoon op jou in eerste instantie hoor… is niet dat ik het “over je heb” zonder het tegen je te hebben in eerste instantie, maar had geen zin om elke keer terug te gaan om een citaat te vormen.
Het is verkeerd als we van jongs af aan tegen meiden zeggen: jullie zijn venijnig. Maar bij mijn weten wordt dit dus niet tegen kinderen zelf gezegd dat er een verschil is. Maar (nogmaals ), dat is mijn ervaring.
Ik gebruik haantjesgedrag als equivalent (ik werk in het onderwijs), want inderdaad wel minder heftig is. Ik moet zeggen dat ik meidenvenijn niet echt gebruik. In mijn ervaring gaan jongens wel sneller met elkaar op de vuist, maar ze kunnen net zo goed gemeen en achterbaks doen, dat kunnen alle kinderen/volwassen en is niet aan gender gebonden.
Al moet ik eerlijk bekennen dat ik een dusdanig lage dunk heb van mannen dat vrouwen me wel meer kunnen raken.
Ja haantjes en alfagedrag gebruiken wij ook. Eigenlijk alles wat met geweld, intimidatie en agressie te maken heeft = mannelijk
Dit idd. Maar heb dit ook bij positieve dingen zoals complimentjes. Als een vrouw iets liefs zegt dan ben ik daar de hele dag blij om. Bij een man denk ik gauw van wat mot je engnek.
Behalve dat ‘dat is aangetoond’ niet zo werkt. Aantonen doen we op groepsniveau. Keer op keer wordt weer aangetoond dat verschillen tussen mensen in de groep veel groter zijn dan verschillen tussen groepen. Dat meiden als groep anders pesten dan jongens, wil niet per se zeggen dat alle meisjes anders pesten dan jongens en andersom. Precies waarom je er goed aan doet om taal als meidenvenijn te vermijden en gewoon gedrag te beschrijven.
Dit inderdaad. Terwijl de ‘bron/behoefte/oorzaak’ eigenlijk in beide gevallen vaak hetzelfde is, namelijk de strijd om wie de baas is. Daar zou toch een ongegenderd woord voor kunnen bestaan.
Goeie
Ja pfff we kunnen toch allemaal zeiken en aanstellerig doen op het werk ongeacht gender
Zou jij je bloed laten prikken door een robot?
0 stemmers
Kan jij reanimeren
0 stemmers
Wel ooit mond op mond beademing geleerd, en alles daaromheen. Maar nooit hartmassage, daar waren we te jong voor
Leuke uitkomst. 75 % introvert.
Men zegt dat over het algemeen 75% exteavert is.