Ik heb dit echt standaard bij korte broeken. Mijn bil komt er altijd onderuit en ik haat jurkjes. Vind het beide dus echt rukš¬
1
Je kunt altijd nog voor de afritsbroek gaan
Ik zie nu een foto dat ik een strapless jurkje draag en daar heb ik een gewone bh met bandjes onder?! Man man. Wilde het nog bijna posten hier lol
Mijn moeder wilde graag dat ik een navel of neuspiercing nam, maar dat wilde ik helemaal niet. Dat vond ze wel jammer.
De redenatie van mijn moeder was altijd heel vreemd. Zo mocht ik wel tatoeages maar geen piercings???
Ik vond dit een heel rare redenering tot ik een gaatje bij liet schieten en op drie plekken Keloid kreeg
Of van die plastic doorschijnende bh bandjes
Oh ja, gewone oorgaatjes had ik wel hoor! Sinds baby.
Omg ja die dingen waren zo kut en plakkerig. Kon je ook amper verstellen. Op die foto heb ik een zwarte bh onder een lelijk bloemenjurkje en de hele bh komt er aan de achterkant bovenuit. Met sluiting en al.
Ja ik ook sinds baby, maar ik mocht er later dus niks meer bij. Ging uit huis, deed het toch, zag er twee jaar lang uit als een framboos. Had naar haar moeten luisteren want er zat dus wel wat achter.
Ik heb ze laatst toch maar weggedaan, ik droeg ze nooit maar bleef ze wel bewaren want āde enige korte broekjes die ik hadā. Vind het echt jammer dat vrijwel al die shorts zo mĆ©ga kort zijn. Maar dit tijdperk ben ik wel echt voorbij
Wanneer kreeg jij jouw eerste oorbelgaatjes?
- Als baby
- Tussen 1-6 jaar
- Tussen 6-12 jaar
- Tussen 12-16 jaar
- Tussen 16-20 jaar
- 20+ jaar
- Ik heb geen gaatjes
0 stemmers
Gaatjes bij een baby laten schieten?
- Moet kunnen
- Weet ik niet
- Niet okƩ
0 stemmers
Als je als baby gaatjes heb gekregen? Ben jij 100% tatta?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Sowieso gaatjes schieten zou ik niet (meer) doen, alleen piercen. Maar dat is meer een technisch verschil haha
Omg die had ik ook in het grijs. En dan met touwtjes aan de zijkant zodat je 'm ook nog korter kon trekken
Die van mij maakte ook eigen kleding! En dan ook tshirts en zo beschilderen, maar dan wel echt heel mooi alsof het zo in de winkel was gekocht. Ik had als kind ook van elke Disney film een zelfgeschilderd shirt en zo.
@Lula mijn ouders waren daar ook zo krom in, ik had als new born al oorbellen, tweede gaatjes mocht ik ook als kind, een navelpiercing was ook ok alleen wilde ik die zelf niet meer, maar toen ik als tiener een derde paar gaatjes wilde laten schieten was het te wild Ik heb ze dus alsnog stiekem laten schieten.
Early is on time.
On time is late.
And late is unacceptable.
Hahaha ik wist serieus niet dat er ook een afritsrok bestond.
Heb jij ooit een afritsbroek gedragen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik twijfel, kreeg volgens mij gaatjes toen ik mijn zwemdiploma haalde?? Geen idee hoe oud ik toen was haha.
Ik heb om gaatjes gezeurd toen ik 4 was. Toen ik ze kreeg heb ik buiten mn moeder een stomp gegeven omdat het zeer deed. En toen was ik blijkbaar boos op haar hahaha.