Stel je persoonlijke vraag #43

Nou, dan mag je sowieso niet mijn laatste poll vraag verzieken :sweat_smile: En jij ook niet @anon97169625! Als je geen baby was.

1 like

Ik heb er zelfs nog nooit aan gedacht om een vlag in huis te halen eigenlijk? Misschien ook omdat m’n ouders er ook geen hadden. Toen ik geslaagd was op de middelbare school heeft mijn vader een latje uit het raam van de zolder gehangen met mijn tas eraan en een Belgische vlag met Jupiler-logo die een keer als promo bij een kratje zat :sparkles:

• Ik ben opgegroeid in een huishouden met vlag en heb er zelf ook een
  • Ik ben opgegroeid in een huishouden met vlag maar heb er zelf geen
  • Ik ben opgegroeid in een huishouden zonder vlag en heb er zelf ook geen
  • Ik ben opgegroeid in een huishouden zonder vlag maar heb er zelf wel een

0 stemmers

5 likes

ik heb alleen een oeteldonkvlag

3 likes

Ik heb m’n vader min of meer gedwongen een vlag te kopen in m’n eindexamen periode. Want HALLO, ik wilde een vlag uit met m’n tas er aan?!
Daarna is de standaard nog 5jr blijven hangen omdat toen m’n broertje zou slagen (gebeurde ook), en daarna meteen alles weg :rofl::ok_hand:t2:…

6 likes

Ik kreeg een vlag toen ik de sleutels van mijn nieuwe huis kreeg. Iedereen hier trouwens (nieuwbouwwijk)

9 likes

Hahaha oooohja ik heb dit bandje nog op een random festival hier in de buurt gezien. Memory unlocked haha

2 likes

Heerlijk, die sandalen er ook onder. Hebben we al een nostalgietopic waar we oude foto’s van outfits en interieurs en zo kunnen posten? Een beetje zoals thewaywewere of oldschoolcool op reddit

4 likes

Wauw ik wist dat ik laat was met gaatjes maar dat ik de enige ben tot nu toe in die categorie had ik niet verwacht :scream: ik heb ze dit jaar laten schieten en ik ben 31 haha

1 like

Af en toe kijk ik naar het filmpje waarin mijn zus op haar zes maanden oorbellen krijgt. Veel te schattig

1 like

Ja de teva’s maken het echt af!

1 like

Ik vind dit eigenlijk wel gewoon onironisch tof, denk dat ik op zoek ga naar een afritsrok voor mezelf

6 likes

Vind het zelf altijd wel heftig als iemand na een paar maanden al een nieuwe relatie heeft. Niet perse oordelend want uiteraard mag het, maar vraag me dan altijd af in hoeverre die nieuwe relatie een soort vluchtgedrag is.

8 likes

Ik interpreteerde het meer als dat ik geen vaste tijd in m’n hoofd heb, niet zoals 18 is legaal, 17 niet bijvoorbeeld.

Vind het zo arbitrair, oh nee 11 maanden nog een maand wachten dan ā€˜mag’ het.

3 likes

Doet me denken aan dit verhaal: "RIP Brooke": Woman Angers The Internet For Marrying Her Husband Shortly After His Wife Died During Childbirth—The Shelby.Sevierr TikTok Drama Explained | Evie Magazine

Vrouw overlijdt tijdens de bevalling, haar weduwnaar vindt 6 weken later een nieuwe vrouw. Tiktok was het er niet mee eens :grimacing:

1 like

Nee rouwen zal die! En lang ook.

19 likes

Het verlies van jou en een nieuwe liefde kunnen wat mij betreft prima naast elkaar bestaan. Lijkt me heel egoĆÆstisch om te willen dat je partner langer alleen blijft omdat het anders afbreuk aan jullie relatie zou doen terwijl jij hier letterlijk niks meer van merkt.

27 likes

Ik zou het fijn voor hem vinden als hij een leuk iemand ontmoet als ik de pijp uit ben. Maakt niet uit wanneer.

7 likes

Ja maar dat is jouw gevoel. Als jouw partner daar anders in staat, vind je dat ook niet okƩ?

1 like

Zowel het aangaan van een nieuwe relatie en/of het adopteren van een nieuw dier daar kan je imo geen tijdsbestek op plakken van wat ā€˜acceptabel’ is. En soms is bijvoorbeeld in de directe omgeving iemand die je veel steunt en dat daar vervolgens een liefdesrelatie uit voorkomt. Ik vind het altijd heel naar als mensen daarover uitspraken gaan doen. Ik vind het hooguit niet slim om al snel je nieuwe lover voor te stellen aan je kinderen etc. Houd het dan nog lange tijd geheim zodat de ontwikkeling en relatie van je kinderen er niet onder gaat lijden.

Ik kreeg elders vorig jaar nog op mijn donder omdat ik vrij snel (<1 maand) een nieuwe kat aanschafte voor de achterblijver. Maar een herplaatser een goude mandje geven en de actieve achterblijver een nieuw speelmaatje geven maakte het voor mij ook makkelijker dat ik op den duur vrede had met de ontstane situatie.

2 likes

Ik zit in deze situatie met mijn vriend (we leerden elkaar 3 weken nadat zijn vrouw overleed kennen, nu 2,5 jr geleden) en zou het niemand aanraden haha. Maar dat is alleen mijn ervaring natuurlijk. Lekker zelf weten, als het maar okƩ voelt. Ik geloof ook wel dat het naast elkaar kan bestaan.

4 likes