Ja idd. En dit gevoel heb ik ook bij relaties die uitgaan. Mensen die van de ene relatie storten in de andere. Maar goed, dat is ook alleen maar omdat ik louter ervaring heb met na een relatie een paar maanden (of jaren) rouwen en mezelf moet worden ofzo.
Ik zou het ook wel heftig voor de kinderen vinden als er binnen een jaar een nieuwe partner in hun leven is. Maar dat is ook maar gevoelsmatig
Mijn ouders hebben er een gekocht toen ik geslaagd was (of ja, toen duidelijk was dat ik zou slagen). Die is sindsdien nog 1 keer meer gebruikt toen mijn broertje geslaagd was, verder ligt hij op zolder ergens verstopt
De meeste heb ik echt geen idee van, maar eentje is nu een prominente VVDâer (die was overigens geen superalto,maar hoorde wel echt bij het alternatievere groepje)
Maar hoe kun jij nu weten dat je dan alleen verdrietig zou zijn en het gevoel voor een nieuwe liefde niet zou kunnen bestaan? Wat als je dan wel iemand tegenkomt en het gevoel blijkt er toch te kunnen zijn? Ik denk dat je zoiets pas kunt beoordelen als je echt in die situatie zit en zelfs dan is de ene situatie de andere niet.
Als iemand (jonge) kinderen heeft, vind ik het een ander verhaal/belangrijk daar rekening mee te houden.
Tenzij dit je werkelijk overkomen is, kun je dit toch helemaal niet van tevoren weten? Tuurlijk, met de gevoelens van nu zou ik ook zeggen dat ik woest/verdrietig zou zijn als mijn partner binnen een half jaar een nieuwe partner zou hebben, maar je weet toch helemaal niet hoe het is om je partner te verliezen en dan een nieuw iemand tegen te komen? Misschien heb je wel helemaal geen glimlach en kriebels bij die nieuwe persoon, maar wel een diep gevoel van vertrouwen en thuis en is dat precies wat je op dat moment nodig hebt en heb je het grote geluk dat ook nog bij iemand te vinden.
Ik vind vlaggen ook bijna altijd lelijk. Losstaand van het land. Bah wat een kleurencombinaties. Italie vind ik wel leuk want dat doet met denken aan basilicum mozzarella en tomaat. Maar bijvoorbeeld belgie en duitsland echt ewl! Sorry not sorry.
Vind jij de Nederlandse vlag een mooie kleurencombinatie hebben? Ja ongeacht de achterliggende gedachte.
- Ja prachtig
- Neen
- Geen mening
0 stemmers
Ik vind veel kleurencombinaties van vlaggen ook lelijk maar ik het wel altijd leuk als er dieren op vlaggen staan! Zoals die van Albanië of Bhutan. En de vlaggen van Uruguay en Kazachstan vind ik ook mooi
Edit:
Ik zou gewoon een vlag willen hebben met mosgroen, okergeel bordeaurood en/of roestbruin. Lekker retro.
Maar, is dit vanuit de organisatie tegenover iemand die een kaartje heeft gekocht?
Of tegenover een spreker?
Want dat laatste kan ik opzich nog wel in meekomen, maar als bezoeker zou ik dan echt denken van:âkrijg dan de tering naar met je elitaire festivalâ
Deze man is heel vocaal anti-health/hormooncoach op twitter, als organisatie van een kwakzalverfest zou ik hem er ook niet bij willen hebben
Ja heel bizar, heb de indruk dat dit soort organisaties zogenaamd openstaan voor âandersdenkendenâ - tenzij diegene anders denkt dan zij.
Ik zie trouwens dat Giel Beelen op dat festival ook komt vertellen over dat kruidenmengsel van hem. Verder lees ik in zijn stories dat ze ALSNederland er als partner bij hebben gezet zonder hun toestemming (?). Maargoed, afgezien van de verbazing over dit festival zelf, vraag ik me af of je juridisch gezien iemand op basis van overtuiging mag weigeren?
Ik vraag me in dit geval af of dit juist ervoor zal zorgen dat meer mensen naar het festival zullen gaan of dat juist het tegenovergestelde wordt bereikt; mensen en âsponsorenâ trekken zich allen terug.
ik was 3 en ik weet het nog heel goed. bij een baby zou ik zelf niet doen (wil ĂŒberhaupt geen baby) maar mensen die daarover praten alsof het de ergste kindermishandeling ooit is vind ik ook echt zwaar overdreven
Ik zou het echt geweldig vinden als hij naar het Wylde Pad gaat.
Ik zie vanuit mijn raam twee kleuren vlaggen bij twee huizen in de straat. Eentje heeft de heldere blauwe kleur zoals ik hem altijd ken maar de andere is een stuk donkerder, zou ik echt wel donkerblauw noemen.
Ik wist wel dat de Luxemburgse vlag veel lichter is haha maar binnen de Nederlandse vlag kun je dus blijkbaar kiezen?
Ik heb het even opgezocht en de donkerblauwe vlag is niet officieel maar wordt als chiquer beschouwd als ik het goed begrijp.
Wist jij al dat er voor de Nederlandse vlag twee blauwtinten in omloop zijn?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Dingen kunnen zo raar lopen in het leven dat ik daar geen uitspraak over zou willen doen.
Misschien kom je op de terugweg van je begrafenis een man tegen waar het wel erg goed mee klikt, misschien blijf je eeuwig alleen met je katten en alles daartussenin is in theorie mogelijk.
Niet jong en hip, dat is niemand hier meer.
Maar wel ver weg van Viva en dat is een prachtige prestatie
Ik heb juist het idee dat je probeert te rationaliseren wat je in zoân situatie zou voelen, terwijl de rest juist zegt: âdat wéét je helemaal nietâ. Volgens mij zegt niemand dat je per se 3 weken na de dood van je partner een ander moet/kan tegenkomen of dat je dat normaal moet vinden, maar is het punt meer dat je niet van te voren weet hoe je gaat reageren in zoân situatie en ook niet wie er op dat moment in je leven is/gaat komen.