Een life saver! Mijn ouders zijn altijd van de lollige cadeautjes die je nergens kwijt kan. Lief hoor, maar ik wil gewoon een boek
Alleen voor sinterklaas/kerst. Maar heb nu ook gewoon een lijstje op mn telefoon wat ik bijhoud van dingen die ik leuk vind om te krijgen. Als iemand dan vraagt wat ik wil voor mn verjaardag dan stuur ik dat (naar mn partner dan wel want niemand vraagt het ooit direct).
Maar zou het niet als onderdeel van een uitnodiging of iets sturen
Ik heb een lopend verlanglijstje in google drive voor mijn vriend en mijn ouders. Vrienden of familie die inspiratie op willen doen kunnen hen vragen en ze schrijven ook een naam er bij om te zorgen dat het niet dubbel is. Doet mijn gezin eigenlijk allemaal en werkt goed. Zo verzamel ik wat boeken of andere wensen gedurende het jaar en krijg je leuke cadeautjes. Uiteraard ook betaalbare dingen!
Beter noem je iemand leuks
Wij hebben wel zo’n lijstje voor kind voor als mensen wel iets willen geven, maar niet zelf willen/kunnen bedenken wat. Dus pas als iemand mij vraagt wat ze kunnen geven, geef ik die link. Er staan niet eens heel specifieke dingen op, wel veel dingen die veel gebruikt worden en snel op gaan zoals een pak gekleurd papier, kleurboek, kleurpotloden, pakje vouwblaadjes etc.
Die ga ik onthouden voor als ik mn beste vriendin wil pranken hehehe.
Haha ik heb laatste een 2-jarige nog een xylofoon cadeau gedaan en het kind helemaal blij maar die vind alles met muziek fantastisch en gelukkig pikt dit kind het als de ouders zeggen en nu even met iets anders spelen
Mijn vrienden met kids zeggen ook altijd alle cadeaus met geluid is kut maar gelukkig zit er meestal een uit-knop op
Ik hou het hele jaar een verlanglijstje bij op zon site. Ik ben in november jarig en we vieren kerst en sinterklaas. Voor kerst en sinterklaas stuur ik dat lijstje rond. En voor mijn verjaardag stuur ik hem alleen als iemand vraagt wat ik wil hebben.
Mijn broertje googelt elke kerst en verjaardag op * meest irritante/luidruchtige kinderspeelgoed *. Ooit zal ik wraak nemen.
Voor de koffie drinkers; hoeveel geld geef je per maand uit aan koffie(bonen)? Voor gebruik thuis, dus niet een cappuccino die je ergens haalt.
- Tot 20e
- 20-30e
- 30-40e
- 40-50e
- 50-60e
- 60-70e
- 70+
0 stemmers
Mijn vriend en ik kopen vrij dure koffie en voorheen waren we niet zoveel thuis dus was het prima, maar nu is mijn vriend veel thuis en besteden we bijna 70e per maand aan koffie ??
wow wat voor chique koffie is dat dan?
ik vind gewone supermarktkoffiebonen al reteduur met 15 euro per zak of zo
Hemeltjelief, ik heb het even opgezocht en dat geven wij ook uit aan koffiebonen. Extra erg als je corrigeerd voor mijn drachtige staat, ik drink daarvan maar 2 koppen per dag
Ik ga m’n vriend een bijbaan laten nemen voor de koffie.
ja gaat hard als je veel koffie drinkt he? Ik vind de vers gebrande koffie echt veel lekkerder dan supermarktbonen, dus dat koop ik, maar wel altijd de goedkoopste zak (15 euro voor 500gram geloof ik) omdat het me anders wat te gortig wordt.
oh ik zie nu dat ze een abonnement aanbieden, chill dit!
Dat deze poll bij 20 euro begint
Ik mag hopen dat die koffie helemaal fairtrade is enzo.
Oeh, welke is dit?
Ik ben weer overgestapt op filterkoffie en zelf bonen malen omdat ik verantwoorde koffiecups echt te duur vind voor mijn budget. Maar daarvoor zat ik ook rond de €50 per maand (en ik ben de enige koffiedrinker hier in huis )
Ja een hele kleine branderij in Groningen, koffiestation heten ze.
Ik ben echt blij dat wij niet zoveel koffie drinken (denk 4 a 5 dagen per week 1 espresso pp) anders zou het ook echt niet grappig zijn met onze koffiebonen
Wij gebruiken nu de goedkoopste fairtrade supermarktbonen die we kunnen vinden en dat is alsnog 5,50 per 450 gram, wij gebruiken zo’n vijf zakken per maand.
Als ik kijk naar waar we vroeger versgebrande bonen haalden is dat nu bijna drie keer zo duur, echt belachelijk.
Van friedhats, 30 a 35e per kilo en er gaat 2 kilo per maand doorheen haha.
@Soy.peor nee niet eens! Wat dat betreft echt een kut merk. Hiervoor hadden we bonen van moyee maar zij branden hun bonen in het land van waar ze geoogst worden, wat top is maar daardoor minder vers.
@Nefertiti welke zijn dat?
@Dazed welke bonen hebben jullie? Ja ik drink ook zoiets, mijn vriend eerst ook maar nu opeens 3 a 4 dubbele espresso per dag