Voor de koffiebonenliefhebbers: wij kochten altijd deze:
Is vaak de 2e halve prijs en smaakt prima! We hebben nu een Vertuo, heerlijke koffie hoor (en gemakkelijk) maar we zijn nu veel meer kwijt aan koffie.
Voor de koffiebonenliefhebbers: wij kochten altijd deze:
Is vaak de 2e halve prijs en smaakt prima! We hebben nu een Vertuo, heerlijke koffie hoor (en gemakkelijk) maar we zijn nu veel meer kwijt aan koffie.
Bij het zien van deze foto…
0 stemmers
als kind wilde ik dit zo graag echt een blessing dat ik geen furry ben geworden
Mijn aandacht gaat vooral naar het haar
Ik maakte vroeger een nep staart aan mn broek omdat ik een saiyan staart wilde, net als in Dragonball Z. Een wonder dat ik geen weeb ben geworden.
Ik vind het wel dyson airwrap tutorial vibes.
Vanaf het moment dat je uit huis ging, hoelang heb je het langst in 1 huis gewoond?
0 stemmers
Tot mijn 23e in mijn ouderlijk huis gewoond, of bedoel je erna?
Hmm ja misschien was het beter geweest om het te specificeren naar ‘vanaf dat je uit huis ging’
– aangepast!
Gaan jullie de kroning van Charles kijken?
0 stemmers
Ik was 19 toen ik mn eerste huurwoning kreeg, ben nu 31 en in de tussentijd ben ik 6 keer verhuisd
terwijl ik verhuizen echt haaaat. Ik blijf sowieso de komende 10 jaar wonen waar ik nu woon, klaar mee.
Hoe vaak ben jij verhuisd?
0 stemmers
Op mijn 20e uit huis gegaan daarna nog maar 2 keer verhuisd
Ja! Ik heb niet al mijn gesprekken helaas, maar ik heb toentertijd gesprekken opgeslagen die ik helemaal hilarisch vond, en dat zijn ze gewoon nog steeds! Ik was aangenaam verrast hahaha
Kunnen jullie “archbishop of Canterbury” horen zonder direct “archbishop of Banterbury” te denken?
0 stemmers
Het is Marcella de Bie, zij is een game/auto influencer. Kan me wel heel goed de associatie met Nikkie Plessen voorstellen hahaha. Ze heeft een sponsordeal met Logitech
Ik wilde dus weten wie het was maar kon het niet vinden want Women Who Master - Logitech MX leidde tot een dood spoor.
Heb jij wel eens gesproken op een uitvaart?
0 stemmers