Stel je persoonlijke vraag #43

@zwaardvis en @MadameMignon

3 likes

Nou ik zie het allemaal niet

3 likes

Ik denk dat het komt dat beide victoria en trivia vaak lange (en inhoudelijke) reacties posten (of ik haal ze weer door elkaar).
Maar de anderen hierboven zie ik ook niet hoor.

4 likes

Nee @vuilnisglitter en @doei (de forummer, geen sarcasme haha)

2 likes

Hahahaha dit zijn echt twee totaal verschillende mensen in real life. Ik kan geen enkele overeenkomst bedenken behalve A’dam :joy:

3 likes

huh

6 likes

Ik had zelf ook ja gestemd maar achteraf vind ik het heel lastig om er toch twee te noemen hier. :joy:

Maar ik heb dat eerder (paar jaar geleden bijv) wel vaker gedacht, hoe verder ik er over nadenk hoe meer ik merk dat er bepaalde forummers dus ook weg zijn!

Ik had dat altijd bij @TantePollewop en iemand Edit: @Vloeistof

En @Lemongrab en iemand

1 like

Ja ik heb vaker dat ik er achter kom dat twee mensen niet dezelfde forummer zijn

3 likes

haha… kom maar niet op de namen, ik heb wel het idee dat ik dit eens eerder heb gepost

ik ga er verder over nadenken sorry voor de anti climax!!

2 likes

Hahaha zie je wel omg ik heb hier drie jaar geleden ook al eens over gepost lol

Nou zie hier mijn uiteenzetting van toen

3 likes

Beter dan stdšŸ˜Ž

Ja maar werk nooit op vrijdag en ga normaal naar school op vrijdag, dus nu meivakantie

1 like

Haha ja niet als persoon, maar door de naam ofzo? Ik weet het ook niet sorry :cry: maar moet altijd even nadenken.

Ik zag dat mensen mijn site hadden bezocht vanaf kadolijst.nl. Dat blijkt dus een site te zijn waar je je wensenlijstje voor verjaardagen etc. in kunt geven zodat mensen daar iets uit kunnen kiezen en je niet meerdere keren hetzelfde cadeau krijgt.

Voor JEZELF niet voor je kind.

• Superhandig, heb ik wel eens gedaan
  • Handig, zou ik misschien wel gebruiken
  • Vind ik vreemd om te gebruiken en naar mensen te sturen
  • Nee, niks voor mij

0 stemmers

Ik zou het zo ongemakkelijk vinden om naar mensen te sturen. Tenzij het een bruiloft is ofzo.

2 likes

Ja idd, als je een heel groot feest geeft zou ik zoiets wel handig vinden om te maken maar ik zou dit echt niet aanmaken als ik 5 man bezoek op m’n verjaardag krijg haha

1 like

Ik gebruik het voor de verjaardag van m’n kind. Voor mezelf niet.

8 likes

Niets voor mij maar geweldig als andere mensen het gebruiken. Dan geef je elkaar iig geen onnodiger troep. Ik wil zelf gewoon een boekenbon of wijn en dat weten de mensen die mij cadeaus zouden geven ook

15 likes

Nee, maar het is zo tering rustig en ik werk thuis, dus semi vrij.

1 like

Meestal als ik een uitnodiging van een kinderverjaardag krijg zit er zo een digitaal lijstje bij. Dan vind ik het wel handig.
Maar voor mezelf of een ander volwassen persoon vind ik het ook ongemakkelijk.

4 likes

Lijkt me echt kut als je bijvoorbeeld van die inhalige vrienden hebt die daar alleen maar dure dingen op zetten :laughing:

Maar goed punt van die kinderverjaardagen. Had ik niet aan gedacht want ik kom nooit in aanraking met dat soort partijtjes. Ik pas mijn vraag ff aan.

4 likes