Is dit Scott Disick-Ken?
Omg ik wil die als aansteker
Memory unlocked. Maar Ik had geloof ik de vrouwelijke versie, met bruin golvend haar? Ga gelijk kijken of dat klopt
Echt zonde ik had summer, een hele mooie dure barbie. Had haar helemaal kaal en lelijk gemaakt
Barbies
- Vind ik het einde
- Ja ok
- Heb er niks mee
0 stemmers
Blij als de hype weer over is hahaa
Zeg jij
- Kruiden
- Specerijen
- Ik zeg het allebei door elkaar
- Ik zeg het allebei want zijn verschillende dingen
- Ik zeg het allebei niet
0 stemmers
Ik had op een gegeven moment een barbie waarvan je het haar kon knippen. Dan had ze een gat in dr hoofd en kon haar rug er uit halen - zo luguber klinkt dat - en dan kon je er een nieuwe strengel haar in doen.
Dat heb ik alleen nooit gedaan. Alleen geknipt.
IK HOU VAN BARBIE!
Ik volg ook allemaal accounts van vintage verzamelaars en geniet van de kwaliteit en creativiteit van de Barbies van vroeger. Sorry @FrauHelga maar ik kan zo 10 redenen verzinnen waarom de nieuwe Totally Hair Barbies minder leuk zijn. Kijk die haarlengte
Ik was veel te netjes met m’n barbies en ander speelgoed, ik had zo’n Shelly met een wctje en daar zat dan een mini rolletje wc papier bij, dat durfde ik dus nooit te gebruiken want wat als het dan op zou gaan?
En een multomap vol stickers bijvoorbeeld, die vond ik geweldig maar echt nauwelijks ooit 1 van geplakt. Zelfde met nagelstickers. Zo zonde dat ik zo’n beheerst kind/tiener was.
Ja maar ik knipte ze wel redelijk mooi, haha, althans het doel was ze mooier te maken (of er de Spice Girls van te maken).
En geverfd met een mengsel van shampoo, haargel en waterverf! Mn ouders waren niet echt blij met de daarna nieuwe kleur van de badkamer.
Deze had ik! Ik noemde haar Fatima en ik had haar haren afgeknipt waar mn moeder terecht kwaad om werd. Sowieso heb ik best veel van mn barbies verneukt. Bij 1 zelfs de tieten afgeknipt en met mascara een baard gemaakt zodat ik een “kneuzige ken” had. Wtf.
Heb jij wel eens de haren van je barbies geknipt (zeg maar verneukt)
- Ja dat heb ik wel eens gedaan
- Nee nooit
- N.v.t. ik speelde niet met barbies
0 stemmers
Ik weet niet, ik vind specerijen echt een VOC woord.
Deze poll staat hier ook al vlak boven hahaha
Sorry zie het net idd.
Heb echt nooit de lol ingezien van de Polly Pockets. Nooit gehad en nooit gewild. En nog steeds snap ik niet wat er leuk aan is, haha.