Stel je persoonlijke vraag #44

Ik ben soms bijna verslaafd aan een gerecht dat ik dan het liefst elke dag zou eten. Vooral met lunches. Zo at ik de laatste tijd eerst steeds die TikTok noodles met gember, knoflook en een sausje van pindakaas en soja enzo, en nu ben ik helemaal verslaafd aan çilbir (ja ik hou van knoflook, zout en pittig want dat hebben ze beide wel redelijk gemeen.

En dan ben ik er soms ook ineens weer helemaal zat van.

• Nee, ik eet het liefst elke dag iets anders
  • Soms
  • Ja altijd en ik ga je nu vertellen wat mijn huidige obsessie is

0 stemmers

Is dit een verkapte manier om een nieuwe obsessie te vinden? Zeker.

1 like

Ik eet heel veel witte zachte bolletjes (platgedrukt) met worst. Maar je hebt hier niet echt witte zachte bolletjes als in Nederland helaas

3 likes

Gebakken eitjes en dan in crispy chili olie bakken :yum:

7 likes

heeerlijk met die lao gan ma olie

4 likes

Huh?

Jaaaa die noodles!!! Eet ze ook echt elke week wel :grimacing: Ben een luie kok en dit is zo makkelijk en lekker.

Ik had ook een fase TikTok pasta met feta, maar die verving ik dan door burrata :ok_hand:t2:

2 likes

Meergranen beschuit met geplette avocado, kipfilet en zout en peper :drooling_face:
Of lu luchtige crackers met Philadelphia (light) en runderrookvlees. Als je van monchou met runderrookvlees houdt; dat is het precies maar dan op een cracker.

3 likes

Jii kon ook mieren ruiken zei je
Zoek maar op mieren ruiken

4 likes

Oohh haha ja klopt, die gave heb ik niet mbt fruitvliegjes.

3 likes

Helaas

1 like

Ik ben dit nu aan het maken door deze post

2 likes

Eet smakelijk!!

1 like

Mmm ik ben op zoek gegaan naar de tiktok noodles en direct gemaakt. Heeel lekker!

1 like

Klinkt ook wel heel lekker!

Mijn huidige obsessie is burrata. Dat kan ik echt eten als snack, ontbijt, lunch, avondeten en avondsnack zonder het zat te worden. Wel beetje dure obsessie helaas haha.

12 likes

Smashed avocado :grimacing:

3 likes

Bouillon met gyoza, chili dumpling soup.

10 likes

Oooo yes ik word heeeel gelukkig van al deze ideeën. :heart:

@kali wat bedoel je met opkalefatering?? Of is dat een gekke autocorrect?

Hahahah oh op die manier! Klinkt heel lekker.

2 likes

Ben jij wel eens random opgelucht om dingen die eigenlijk niet meer relevant zijn? Voorbeeld: ik kan soms uit het niks opgelucht zijn over het feit dat ik nooit meer een scriptie hoef te schrijven :sweat_smile: en dan voel ik die opluchting ook oprecht.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

If yes ben ik ook wel benieuwd waar jullie dan opgelucht over zijn :smile:

2 likes

Nooit meer gymles

37 likes