Ik vind zon bruiloft met dresscode zo overdreven. Van kom onze liefde vieren en dan moet je dit en dat geven en zo en zo eruit zien. En dan de hele avond met mensen die je niet echt kent dansen op kut muziek. Nee dankje.
Ja, maar dresscode âfeestelijkâ. We hadden net een bruiloft in mijn schoonfamilie achter de rug waarbij de hele naaste familie van beide kanten voorschriften kreeg over specifiek welk pak (op maat gemaakt) en jurk we aan moesten, dat vond ik zo irritant dat ik het zelf heel losjes wilde houden. Toch maar wel iets erop gezet omdat ik weet van sommige familie/vrienden dat die het wel fijn vinden om wat richting te hebben. Was uiteindelijk ook prima geslaagd zo, iedereen kon aan waar hij/zij zich prettig in voelde en wat hij/zij onder feestelijk verstaat.
Ik heb een x in de stromende regen buiten gezeten tijdens de ceremonie. Begon ergens halverwege en die ambtenaar bleef maar lullen terwijl het water zo van mân neus mân decolletĂ© in droop. Hadden uiteraard geen paraplu.
Ik vind een dresscode eigenlijk altijd wel leuk, als het iets losjes is als een touch of dit of heel algemeen thema. En bruiloften van mijn vrienden en zelfs van sommige collegaâs waren op 1 na echt mega leuk eigenlijk haha, dus mss gaan jullie naar de verkeerde.
Sowieso buiten een ceremonie is in Nederland zoân groot risico wat je dan neemt. Je zal bijvoorbeeld vandaag maar je bruiloft hebben wat grotendeels buiten is gepland.
Ik had het er toevallig laatst nog over, dat het idee van een bruiloft altijd leuk is/moet zijn. Maar dat het in de praktijk eigenlijk best wel⊠kut is.
Heb er deze maand ook één, maar: Ik moet een dag vrij nemen, om eerst naar de andere kant van het land te rijden en dan tussen 3 locaties heen en weer scheuren. Ik ken buiten het bruidspaar om (en mijn eigen vriend) om eigenlijk niemand. Inclusief vrijgezellenfeest, rijden en cadeauâs op bruiloft ben je zo een paar honderd euro kwijt. En dan idd alles wat jij zegt. En dan repeat met de volgende in mijn vriendengroep die weer gaat trouwen.
En uiteindelijk zal het dan vast wel weer meevallen en best leuk zijn, meestal. Maar wat een gedoe eigenlijk.
Denk dat je t dan gewoon voor was. Het ergste is nu ook voorbij en code rood is ook opgeheven dus denk dat t meevalt als je naar huis gaat.
Nou dit precies had ik laatst op een bruiloft. Het idee van trouwen op een romantische boerderij was best leuk. Maar eindstand was de ceremonie in een grote stinkende koeienstal en begon er een koe met veel lawaai te plassen tijdens het uitspreken van de geloften. Toch iets minder romantisch.
Ik denk dat dit voor heel veel mensen geld. Er is iets niet helemaal gegaan zoals het had gemoeten in deze situatie.
T kind had vandaag afzwemmen van survivalzwemmen, niet super belangrijk, maar ik wilde dat niet zomaar afzeggen. Had ik wel gedaan als ik had moeten fietsen.
wel next-level survivalzwemmen tijdens een storm
Hahha ja ik herken deze zure reacties op bruiloften eigenlijk ook niet. Misschien moet je dan gewoon niet gaan als je er geen zin in hebt en er geen geld aan wil uitgeven. Alle bruiloften waar ik ben geweest waren mega leuk, en mân eigen bruiloft laatst was ook echt heeel erg leuk en dat hoor ik ook terug van mân vrienden (gelukkig haha).
Haha gelukkig mochten we binnen zwemmen.
Waren wij op dezelfde bruiloft?
Hahaha ik vrees dat er meer stellen zijn die het lumineuze idee hebben om op een boerderij te trouwen.
Omg ik had 'm gisteravond al binnen en vanmorgen opgesmeerd en wat een FIJN SPUL! Idd zoveel minder vettig dan de normale gezichts SPF (die for whatever reason altijd 3x dikker is dan lichaams SPF)
Haha yes goed zo!
Ik vind een dresscode als black tie ook niet bepaald iets wat je wel in je kast hebt hangen. Toch niet iedere man heeft een smoking en vrouw een lange avondjurk.
Ik vind het heerlijk om een specifiek thema voor een trouwerij te krijgen en daar dan wat leuks op te vinden. Doe dat ook graag voor vrienden en familie. Vind sowieso thema feesten heel leuk!
Maar dat je kan huren of lenen geldt toch ook voor een dresscode met een kleurthema? Ik begrijp je eerdte bericht denk ik niet goed.