Vooral als ze iets nieuws hebben gekocht en dat dat op een onbenullige manier kapot gaat.
Ja dat is mn absolute fave
Want ze hebben toch genoeg geld om het opnieuw te kopen maar dan zijn ze altijd zo super verongelijkt en dat vind ik genieten.
Ja ik ga echt lekker op van die mannen die een zeldzame Ferrari ofzo hebben gekocht en heb een half uur later al in de prak hebben gereden
Ja dat bedoel ik!
Bedoelde met niet-persoonlijk meer van dat ik niet sta te juichen als ze een miskraam hebben of kanker, maar als persoonlijk geldleed zeker.

Heb jij wel eens zo’n universiteitstrui gedragen/gehad/gekocht? (of een soortgelijk kledingstuk)
- Ja van een universiteit/school waar ik ook op zat/op heb gezeten
- Ja van een universiteit/school waar ik niet op zat/op heb gezeten
- Nee, vind ik wel leuk
- Nee, vind ik niet leuk
0 stemmers
Toevoeging:
- Ik vind het alleen leuk als het van een universiteit/instelling is waar je ook een connectie mee hebt
- Ik vind het leuk, maakt me niet uit of je er een connectie mee hebt
- Ik vind het niet leuk!!
0 stemmers
Ik vind dit echt cringe
Ja nja gebruikte het woord niet maar kende t wel en wist ook wel dat het een scheldnaam was.
Ik heb er 1 gehad van mijn middelbare school, met ook alle namen van de examenklas erop haha. Vind m wel leuk daardoor, maar uiteraard draag in die niet naar buiten:
Gebruiken niet zelf, maar het werd echt volop gebruikt op de middelbare school/ uitgaansleven etc en lang niet alleen als scheldwoord maar ook duiding (alsnog stom).
Van de universiteit waar ik werk, heb niet gestudeerd. Nou ja, gekregen eigenlijk, maar ik draag hem wel.
Maar ik vind het ook prima als iemand zoiets draagt zonder een connectie, net als bandshirts van bands waar mensen niks mee hebben. Boeie, als je het er maar leuk uit vindt zien zelf.
Ik heb een trui van university of Kentucky ![]()
heeft waarschijnlijk nog nooit iemand van gehoord maar een vriendin doet haar phd daar en toen we naar een american football wedstrijd gingen heb ik die trui gekocht zodat ik er een beetje tussen paste. Heb de trui nu altijd lekker op de bank aan.
Heb een hobby die jou definieert? Dus iets wat echt jou als mens (op dit moment) definieert?
Netflixen en wijntjes drinken o.i.d. tellen dus niet. Fitness als je dat af en toe doet om in vorm te blijven ook niet, wel als je er super gepassioneerd over bent en je er van alles over weet zeg maar.
- Ik heb geen hobby
- Iets creatiefs
- Iets cultureels
- Iets sportiefs
- Iets sociaals
- Iets met natuur / tuinieren
- iets activistisch
- Gamen
- Iets technisch
- Lezen / iets met literatuur
- Iets met interieur
- Iets met eten / koken
- Iets spiritueels
- Real life spelletjes
- Vissen (
) - Reizen
- Nog iets anders
0 stemmers
- Ik heb een hobby of hobby’s en ben daar blij mee
- Ik heb een hobby of hobby’s maar ze kosten me eigenlijk meer tijd dan ik zou willen
- Ik heb niet echt een hobby en dat vind ik prima
- Ik heb niet echt een hobby en dat zou ik eigenlijk wel willen
- Ik heb er geen kracht voor
0 stemmers
Scouting is mijn “hobby” en nu in de zomermaanden kost het soms teveel tijd ivm zomerkampen.
Jaaaa heerlijk! Vooral vakantie leed, dik resort geboekt en dan hele week zaadweer. Of koffers verloren, dikke vertraging, vast zitten op een luchthaven. Of een heel duur huis gekocht en een en al ellende, lekkages, schimmel.
Dit doet me denken aan Elise en Wouter die 20 euro moesten betalen voor een verloren parkeerkaart en helemaal uit hun panty gingen
Ahahahaha ja en toen later een bosje bloemen gingen brengen
Telt Hogwarts
?
Gewoon Nee
Heb hobbies maar ze definiëren mij niet als persoon
Gaat het kabinet de komende dagen vallen?
- Ja denk het wel
- Nee heisa om niks ze komen er wel uit
- Ik hoop het wel
- Ik hoop het niet
- Waar heb je het over
0 stemmers
Mijn grootste hobby is eten en alles er omheen en ik heb er mijn werk van gemaakt en dus het voelt wel als een groot deel van mij.