Nog ff over zonnebrand. Misschien heb jij dit al uitgezocht: weet je of het ook jetske ultee proof is qua ingredienten?
Ik ben echt blij dat in mān cultuur er geen dresscode bestaat. Het enige wat vroeger not done was, is zwart dragen. Maar ook dat wordt nu gewoon gedaan.
Dat de kans dat iemand iets voor āblack tieā in de kast heeft liggen wel vele malen groter is dan aqua blauw met violet gestipte jurken
en waarom zijn het ook altijd van die saaie themaās
nooit eens onderwaterleven of zeemeerminnenchic of vlindertuin
Ik heb een Star Wars bruiloft gehad en het was awesome maar ook vaak van die saaie themaās als pastel. Fuck pastel. Ik haat alle pasteltinten op mij.
Dit berichten op dit forumā¦
- Zijn vrijwel altijd positief
- Zijn overwegend positief
- Neutraal
- Zijn overwegend negatief
- Zijn vaak negatief
0 stemmers
Ik vind het de laatste tijd echt een beetje een online klaagbak voor Jan en alleman geworden maar misschien lees ik niet de juiste topics. Het zou wel verklaren waarom het tegenwoordig vaak rustig is.
Ja ik vind het heel saai, ook al die huis-tuin en keukenergernissrn als; de buurman parkeert zān auto te dicht tegen mān oprit ofzo. Of van mensen die zich nooit uitspreken tegen mensen die ze irritant vinden en dan alles integraal hier komen dumpen
Ben daarnaast ook klaar met alle discussies over trouwen en zonnebrand
Hahaha ja of mensen die zich ergeren aan iets in het verkeer of ov⦠waarom zou dit boeiend zijn voor anderen om te lezen?
edit: sorry slordig getypt
Kun je die vraag dan niet bij elke post stellen?
Ja dit valt mij de laatste tijd ook op idd. Is dat niet vaker met de zomer? Merk dat ik zelf dan wel minder online ben
ja, en misschien moeten we dat dan ook maar doen? ik lees liever niks dan allemaal saaie onzin
Mja een forum is toch meer dan een klaagbaak waar je al je irritaties even komt dumpen?
Ja zeker maar er zijn nou eenmaal superveel ergernissentopics dus juist handig dat je die kunt negeren
Maar ik heb zelf ook mijn favo ergernissen om te lezen hoor, ik vind āt vooral irritant als het altijd dezelfde mensen zijn die alleen maar gallen en nooit leuk meeposten
- minder dan 1000 euro
- 1000 - 4000 euro
- 4000 - 7000 euro
- 7000 - 10.000 euro
- 10.000 - 13.000 euro
- 13.000 - 16.000 euro
- 16.000 - 19.000 euro
- meer dan 20.000 euro
- Ik heb geen bruiloft georganiseerd/ben niet getrouwd/nvt
0 stemmers
> Volgens the perfectwedding kost een bruiloft gemiddeld ā¬14.548,-.
Het valt mij meer op dat bepaalde forummers eindeloos over een aspect in hun leven door gaan. Soms iets al wat maanden speelt en dan hier weer een verslag doen van een nieuwe ontwikkeling.
Ja het is in de zomer altijd wel rustiger. Maar ik merk het al langer. Misschien dat veel regulars op een gegeven moment ook vertrekken en er weinig nieuwe aanwas is. Je moet het natuurlijk maar net vinden.
Inclusief kledij, uitnodigingen, fotograaf etc of enkel echt het feest?
Ja liefst zonder de context daarvan ook erbij alsof iedereen net zo invested in het verhaal is als zij en aan hun lippen hingen om een nieuwe update
Nou precies dat! En dan uit het niets " nou inmiddels mijn schoonzus gesproken ⦠"
Ja ik bedoelde wel incl al die dingen! Maar dus niet je vakantie erna