Stel je persoonlijke vraag #44

Vind jij jezelf een one issue forummer?
  • Ja, zeker weten
  • Een beetje / misschien
  • Absoluut niet
  • Ik heb geen idee

0 stemmers

3 likes

Misschien een advertentie in de Viva zetten?

@Lula omg een middelvinger, is die nieuw? En is die alleen voor Admin? Voel me wel vereerd

7 likes

Whoo, waar is die :fu: nice

2 likes

Misschien alleen voor hele slechte posts

3 likes

Haha jaaa zo waar dit :rofl:

2 likes

Jaa ik heb altijd wat te zeiken hahaha. Ik doe mn naam eer aan :dizzy::dizzy:

2 likes

Ik had ook een pastelbruiloft, in april. En sorry maar het staat echt weinig mensen, vooral niet in april als iedereen bleek is van de wintermaanden. Dus veel plezier met je trouwfotoalbum waar iedereen erop staat als een opgegraven lijk op zn paasbest :+1:

24 likes

Ik had een tijd geleden ook een bruiloft met pastel voorkeur. En had de illusie dat dat mij wel stond. Tot ik de foto’s zag :smiling_face_with_tear:. Dat pak is gelijk op vinted gegaan

11 likes

Haha ik dacht even dat je zelf een pastelbruiloft had gegeven en nogal teleurgesteld was door het resultaat :joy:

3 likes

Ahja staat er niet handig haha. Maar nee, niet getrouwd en anders ook geen pasteldresscode!

1 like

Je bent uitgenodigd voor een vrijgezellenfeest maar niet voor de bruiloft zelf. Ga jij wel naar het vrijgezellenfeest?

• Ja tuurlijk, leuk toch!
  • Ja, maar ik vind het wel een beetje een rare gang van zaken
  • Dat hangt af van de persoon die gaat trouwen / de reden dat ik niet uitgenodigd ben voor de bruiloft
  • Nee, als ik niet op de bruiloft mag komen dan sla ik het vrijgezellenfeest ook over
  • Anders, namelijk …

0 stemmers

1 like

Ik zou sowieso nooit naar een vrijgezellenfeest gaan waar ik opvulling ben ipv kern. Vind er helemaal niks aan, dus ga alleen voor mensen die echt heel close zijn. Niet iemand van jaren geleden of een casual iemand.

Dus ik zie eigenlijk ‘we gaan trouwen in het buitenland/een mini ceremonie met alleen elkaar’ als enige reden waarom ik dan niet uitgenodigd zou worden op de bruiloft maar wel op de vrijgezel en ik wel zou gaan naar de vrijgezel.

26 likes

Ik zou alleen naar het vrijgezellenfeest gaan als ze de bruiloft in dusdanig kleine kring viert dat het zo ongeveer alleen ouders en getuigen zijn. In alle andere gevallen zou ik geen zin hebben om >100 euro neer te leggen voor het vrijgezellenfeest van iemand die mij verder blijkbaar geen close genoeg vriendin vindt om bij haar bruiloft te zijn.

5 likes

Kan jij ervan genieten als rijke mensen (non-persoonlijk) leed ervaren? Zeg maar het soort ding waarvan ze balen maar het wel makkelijk overleven.

• Ja :grin:
  • Ja, stiekem
  • Ja, al wil ik eigenlijk nee stemmen

0 stemmers

Vooral als ze iets nieuws hebben gekocht en dat dat op een onbenullige manier kapot gaat.

15 likes

Ja dat is mn absolute fave

Want ze hebben toch genoeg geld om het opnieuw te kopen maar dan zijn ze altijd zo super verongelijkt en dat vind ik genieten.

7 likes

Ja ik ga echt lekker op van die mannen die een zeldzame Ferrari ofzo hebben gekocht en heb een half uur later al in de prak hebben gereden

29 likes

Als persoonlijk leed met hun geld te maken heeft geniet ik het meest.

7 likes

Ja dat bedoel ik!

Bedoelde met niet-persoonlijk meer van dat ik niet sta te juichen als ze een miskraam hebben of kanker, maar als persoonlijk geldleed zeker.

4 likes

image
image

Heb jij wel eens zo’n universiteitstrui gedragen/gehad/gekocht? (of een soortgelijk kledingstuk)

• Ja van een universiteit/school waar ik ook op zat/op heb gezeten
  • Ja van een universiteit/school waar ik niet op zat/op heb gezeten
  • Nee, vind ik wel leuk
  • Nee, vind ik niet leuk

0 stemmers

Toevoeging:

• Ik vind het alleen leuk als het van een universiteit/instelling is waar je ook een connectie mee hebt
  • Ik vind het leuk, maakt me niet uit of je er een connectie mee hebt
  • Ik vind het niet leuk!!

0 stemmers

1 like