Stel je persoonlijke vraag #44

Welke riemen heb jij gedragen (of nog steeds)? Die hier enigszins op lijken…

1 like

Het enige logo waar ik mee liep was April Evil, maar dat was gewoon een merk van de Lady Sting

1 like

Voor mij ook! Nog steeds ook wel eigenlijk. Ik vind het gewoon echt niet leuk om te doen.

3 likes

Hahaha ja maar echt godsamme ik hoor me nu al klagen. Echt afschuwelijk. Net zoals vrijwillig 3 weken op een camping in een caravan in Frankrijk met je 3 koters en man. Shoot me. Whaaaa

Heb jij een vakantie gepland staan in juli of augustus?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

Ja van broeken wel want ik had maat 26x34 en die vond je alleen bij Diesel enzo
Maar we hadden er geen geld voor dus kreeg na de kinderbijslag een nieuwe broek en als er Dolle Dwaze Dagen waren bij de Bijenkorf

Ik had zon riem met een buckle met een bewegend plaatje (als je de foto zo kantelt) met… Jennifer Lopez. Dat waren nog eens tijden :joy:

8 likes

Ik vind elke maand kleding kopen ook echt veel (en dat doe ik helaas zelf ook vaak). Oke, ik heb geen kind en mn kledingmaat veranderd voor zover ik weet eigenlijk niet. Misschien hebben kinderen wel elke maand weer nieuwe kleding nodig (nog een reden om er niet 1 neer te zetten op deze aarde)

Koop jij elke maand nieuwe kleding voor jezelf? Ik tel sokken en ondergoed niet mee.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

• De geur van mijn zomers als tiener
  • Geen ervaring mee

0 stemmers

Sgat jij haat blond. Wat gebeurt hier.

1 like

Hahaaha of citroensap en dan in de zon gaan liggen :joy: ik had nog 3 dagen van die vliesjes in mn haar

14 likes

Want je koopt wel elke maand sokken en ondergoed?

1 like

Niet persee elke maand maar ik heb een obsessie met onderbroeken ben op een of andere manier altijd bang dat ik niet genoeg heb. Ook voor vakanties die bijv een week of langer duren koop ik ineens nieuw ondergoed want dan weet ik zeker dat ik genoeg heb ( ik neem natuurlijk voor 7 dagen 14 onderbroeken mee want je weet maar nooit he…)

9 likes

Ja ik neem op vakantie ook echt ondergoed mee alsof ik 4 keer per dag in m’n broek ga schijten

31 likes

Ik koop niet superveel meer, maar met een paar vrienden organiseer ik 2-3 keer per jaar een kledingruil (met een vast groepje en elke keer nieuwe mensen, zodat we niet steeds alleen maar dezelfde dingen terugzien :sweat_smile:) waardoor ik alsnog best vaak en veel nieuwe kleren heb :grin:

2 likes

Ja ik wilde als kind altijd blond zijn en grote tieten hebben.

Dat waren m’n twee voornaamste levensdoelen eigenlijk

13 likes

Ik mis de brede riem die rond 2010 populair was. Sommigen droegen hem direct onder hun borsten haha dat zag er ook vreemd uit eigenlijk. En niet eens op alleen jurken we droegen het gewoon over een shirt op een spijkerbroek , met cirkelsjaaltje uiteraard :ok_hand:t2:

6 likes

Echt memories unlocked nu, ik had altijd deze douchegel (wel de paars/roze variant), vond dat echt heel chique toen

39 likes

Ik vond bourjois zo chique ik keek ook altijd de franse reclames daarvan op youtube.

4 likes

Msn was sowieso de beste plek voor flirten en cheeky geheimzinnige hints :ok_hand:t3:

2 likes

Dit artikel

Vorig jaar ben ik moeder geworden en dit heeft veel roet in het eten gegooid. Ik kan niet langer dan een paar uur met mijn dochter in dezelfde kamer zijn. Mijn dochter huilt niet overdreven veel, maar ze kan soms natuurlijk flink te keer gaan. De geluiden komen extra schel binnen, waardoor mijn haren letterlijk rechtop gaan staan. Ook wanneer ze niet huilt, maar andere geluidjes maakt, raak ik heel snel overprikkeld.

• Onbegrijpelijk
  • Ik snap haar keuze toch een kind te nemen

0 stemmers