Stel je persoonlijke vraag #44

Oh ja goeie, kleedgeld. Oh, ik wilde op jou reageren @Lentex

Kreeg jij kleedgeld vroeger?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zou jij je (potentiële) kind kleedgeld geven?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En zo ja, hoeveel per maand?

• 25
  • 50
  • 75
  • 100
  • 125
  • 150
  • 175
  • 200
  • Meer

0 stemmers

1 like

Niet nodig BEHALVE als het om all stars ging.

4 likes

Ik weet het niet, ik kreeg 80 euro per maand en daar moest ik gewoon alles van doen. Maar het was niet perse kleedgeld ofzo?

1 like

Ik kreeg 75 euro maar dingen die ik echt nodig had (sokken, ondergoed, nieuwe jas, gymkleding) hoefde ik daar niet van de betalen.

2 likes

Jaaa die konden echt niet nep! Ik werkte bij de V&D dus dan had ik first dibs als ze in de uitverkoop waren tijdens het prijzencircus :sunglasses:

2 likes

Niet dat ik kinderen wil maar ik zou niet specifiek kleedgeld geven, omdat het toch een beetje voelt alsof het noodzakelijk is om elke maand kleding te kopen.

Wat @Luzarl zegt, zou gewoon algemeen zakgeld geven.

3 likes

Ik wilde alleen skaten. Verder boeide het me allemaal niet zoveel :smile:

2 likes

Alleen Levi’s jeans en Docs, die wilde mijn vader wel voor me kopen buiten mijn kleedgeld om want dat was goede kwaliteit (en winterjassen, maar die waren niet van merken verder). Verder kreeg ik wat kleedgeld en kocht daarvan en van wat mijn bijbaantje me opleverde vooral veel tweedehands, Funkie House & Black Widow als echt altootje

1 like

Ik had niet perse meer dan de gemiddelde tiener en vond zelf ook niet dat ik veel had maar eigenlijk was het wel veel (en nu heb ik denk ik twee keer zoveel :skull:).

Mijn ouders vonden ook dat ik veel schoenen had, maar had denk ik zes paar, voor onze generatie vond ik dat ook niet veel.

@Acquiesce omg die stress en chaos altijd daarom hahaha.

Welke riemen heb jij gedragen (of nog steeds)? Die hier enigszins op lijken…

1 like

Het enige logo waar ik mee liep was April Evil, maar dat was gewoon een merk van de Lady Sting

1 like

Voor mij ook! Nog steeds ook wel eigenlijk. Ik vind het gewoon echt niet leuk om te doen.

3 likes

Hahaha ja maar echt godsamme ik hoor me nu al klagen. Echt afschuwelijk. Net zoals vrijwillig 3 weken op een camping in een caravan in Frankrijk met je 3 koters en man. Shoot me. Whaaaa

Heb jij een vakantie gepland staan in juli of augustus?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

Ja van broeken wel want ik had maat 26x34 en die vond je alleen bij Diesel enzo
Maar we hadden er geen geld voor dus kreeg na de kinderbijslag een nieuwe broek en als er Dolle Dwaze Dagen waren bij de Bijenkorf

Ik had zon riem met een buckle met een bewegend plaatje (als je de foto zo kantelt) met… Jennifer Lopez. Dat waren nog eens tijden :joy:

8 likes

Ik vind elke maand kleding kopen ook echt veel (en dat doe ik helaas zelf ook vaak). Oke, ik heb geen kind en mn kledingmaat veranderd voor zover ik weet eigenlijk niet. Misschien hebben kinderen wel elke maand weer nieuwe kleding nodig (nog een reden om er niet 1 neer te zetten op deze aarde)

Koop jij elke maand nieuwe kleding voor jezelf? Ik tel sokken en ondergoed niet mee.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

• De geur van mijn zomers als tiener
  • Geen ervaring mee

0 stemmers

Sgat jij haat blond. Wat gebeurt hier.

1 like

Hahaaha of citroensap en dan in de zon gaan liggen :joy: ik had nog 3 dagen van die vliesjes in mn haar

14 likes

Want je koopt wel elke maand sokken en ondergoed?

1 like