Stel je persoonlijke vraag #44

Tig kleedjes hebben om hutten mee te bouwen, pokemonknuffels, hoepels, Nintendo-meuk, furbies, funko’s, lego en fluffy pennen en tekenspullen en ze vermaken zich wel. En spotify en gewoon dansparties houden.

2 likes

Nee maar de ouders hebben de iPad altijd mee dus het ook niet nodig

1 like

Ik heb wel knutsel- en tekenspullen maar daar mogen kinderen niet aankomen :joy:

Er komen eigenlijk bijna nooit kinderen bij mij thuis (daar is mijn huis gewoon niet zo geschikt voor) maar toen een vriend hier laatst was met zijn zoontje waren er genoeg spullen waar hij mee kon spelen. Ik had wel een knuffel waar hij mee mocht spelen, een autootje dat normaal in een vitrinekast staat, ik had hem een vergiet en een houten lepel geven etc. Ging prima.

2 likes

Ging of was jij vandaag op een festival die gecanceld is?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ik heb het wel voorbij zien komen (espresso met tonic) maar ik zie niet voor me hoe dat lekker kan zijn, is dat wel zo???

Je kan het ook met dat alcohol vrije aperol sprits drankje mixen. Of espresso met grape fruit sap en water en tijm.

3 likes

Wat valt onder stronk? Ik eet wel het stronkje van het roosje, maar niet die grote stronk.

:no_entry:

:white_check_mark:

9 likes

Ja de hele grote stronk, die kun je gewoon eten! Als ik broccoli rooster in de oven snijd ik die stronk in blokjes. Maar je kunt ook een frittata maken met broccoli, dan rasp ik de stronk meestal grof en gaat hij er ook doorheen.

5 likes

Ik heb alleen kleurpotloden en wit en gekleurd papier in huis, verder nemen ze vaak zelf wat mee of vermaken ze zich met onze playstation of kijken we een film, bakken iets of gaan erop uit. Zo vaak zijn ze er niet en wat ze leuk vinden verschilt ook snel dus daar ga ik geen dingen voor in huis halen hoor.

Binnenkort gaan we op ze alle vijf oppassen en dat doen we dan in hun eigen huis ipv dat ze hierheen komen, hebben ze gewoon alles bij de hand

2 likes

Haha ja het is een samengesteld gezin, drie van haar, twee van hem.

Maar inderdaad na die dag zullen we wel helemaal kapot zijn haha

1 like

Bospop!! Dat is geen douchebag festival, wel oude lullenfestival :cowboy_hat_face: @Lula

6 likes

Ik vind broccoli rauw ook lekker. Ik knabbel wel eens wat weg voordat ik het kook/bak.

4 likes

Ik heb chillpak gestemd maar dat klinkt veel warmer dan het is, ik heb shorts van joggingstof en een gecropt hemdje aan.

8 likes

Hier is het niet zo warm (23 graden, denk koel huis + net gerend) dus draag een badjas omdat ik het anders koud heb :stuck_out_tongue:

Wie is je favoriet

Vroeger
  • image

• image

• image

0 stemmers

Nu
  • image

• image

• image

0 stemmers

• Dit zegt mij niets

0 stemmers

2 likes

M’n chill kleren is een oversized merch shirt :sunglasses:

@LaPetiteRobeNoire

Blossom 🩷

19 likes

je had er een leuke langere/normale blouse onder kunnen dragen en dat het kraagje er dan zo bovenuit piekt :stuck_out_tongue:

1 like

Wat doe jij meestal met je bikinilijn?

• Niets
  • Ik scheer het zelf
  • Ik wax het zelf
  • Ik gebruik ontharingscrème
  • Ik laat het waxen
  • Anders

0 stemmers

Heb jij het weleens in een salon laten waxen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik heb de haren zelf weggelaserd

4 likes

Die kleur!! :heart_eyes:
Ik heb de joggingbroek er ook bij, dus ik draag hem alleen thuis eigenlijk :joy:.

Waar is bubbles?!

2 likes