Stel je persoonlijke vraag #44

Ik heb wel eens een verhaal gehoord dat in de hoogtijdagen van Dior Poison, restaurants dit parfum ‘verboden’ omdat het zo overheersend was.

1 like

Voor aan de muur:

image

image

image

• Nummer 1
  • Nummer 2
  • Nummer 3
  • Allemaal stom, je bent toch geen kleuter

0 stemmers

Nummer 2 omdat je ze gaat ophangen en dat een beetje vloekt met het idee dat 1 en 3 gesmolten op de grond liggen. Maar ik vind los van dat punt 1 wel t leukste

3 likes

Leuk voor kinderkamers

11 likes

Haha super leuk!

3 likes

Spraakberichten zijn hel

4 likes

Ik dacht dit is handig dus had een naar een vriend gestuurd, maar ik was helemaal niet verstaanbaar. Terwijl ik dacht van wel toen ik het insprak.

Ook zo irritant dat je niet van te voren kan afluisteren, dat zou mij best handig lijken.

2 likes

Dit, ben te control freak.

3 likes

Dat kan wel toch? Als je opneemt en op pauze drukt kan je afspelen. Oh trouwens alleen in whatsapp. Op insta kan dat niet

1 like

Ik heb op meerdere plekken vrienden gemaakt door naar meet-ups te gaan (via fb of meet-up). Soms was het meer een gezellige middag/avond en een paar keer werd het uiteindelijk echt een vriendschap. Ik heb ook een keer iemand leren kennen door een talencursus die ik 1 keer per week had.

Op twee plekken heb ik ook vrienden gemaakt op werk, dus collega’s die ik uiteindelijk ook veel buiten werk zag

2 likes

Ik heb toen ik als aupair naar het buitenland ging zelf een Facebookgroep opgericht (specifiek voor Nederlandse aupairs in die stad) en in no time waren daar 100 leden. Hele leuke vriendschappen aan over gehouden!

4 likes

Haha ja klopt. Het is ook heel smerig. Ik deed dat dan in voordat ik het water in ging en probeerde het dan in de bosjes te verschonen :rofl: maar dit was wel echt mijn schamende puberzelf. Ik had toen ook een bikini top met zoveel vulling dat je m uit moest knijpen als je het water uit kwam hahaha.
Ik durf geen tampons of cups te gebruiken en ik wilde wel per se zwemmen dus dan was dit mijn oplossing.

Ja, want ik gebruik al heel lang de prikpil dus nu nooit meer problemen mee :grin:

2 likes

Shit ik zie nu dat ik dan gewoon een ander antwoord had moeten geven hahaha oeps

2 likes

Maar er zijn dus mensen die lekker vrij gaan bloeden in een openbaar zwembad?? :heart::pray:t3:

11 likes

Bloeden jullie dan in het water? Bij mij komt er dan gelijk een rem op. Onder de douche ook niet. Maar misschien had ik gewoon een hele lichte menstruatie…

Ja tuurlijk, je lichaam trekt niet vacuum ofzo omdat je in contact komt met water.

2 likes

Ik kan geen tampons dragen dus ik had dit toen besproken met de huisarts en die zei dat de kans dat je bloed verliest in het water heeeeeel klein is door de druk van het water. Dus het was dan een beetje passen en meten maar anders kon ik zoveel dingen niet doen (zwemmen natuurlijk, mee op kamp enz) dat ik dat risico toen heb genomen.

2 likes

Dan is mijn lichaam vast raar :joy: ik had dat echt nooit

Ik bloed eigenlijk alleen op de wc ( met hardlopen wel onderweg enige uitzondering), maar lek vrijwel niet verder normaal. Best apart vind ik.

4 likes