Ik ben niet per se licht ongesteld, er komt heel veel uit elke wc-beurt. (Of wat ik zie op maandverband na paar uur hardlopen)
Maar verlies het gewoon nauwelijks buiten wc om. Ik gebruik ook geen anticonceptie middel.
Blijkbaar komt bloed door de waterdruk niet uit je vagina.
Bijna al mijn vrienden hier zijn (oud-)collega’s of vrienden van (oud-)collega’s. Toen ik hierheen verhuisde heb ik in het begin wel met huisgenoten gewoond ook, was ook wel fijn qua aanspraak hebben, maar zijn geen blijvende vriendschappen uit ontstaan verder
Ik neem altijd een flesje chloor mee naar t zwembad. Ter compensatie.
Haha me als ik nies als ik ongesteld ben.
Die foto is wanneer je net een “bloedvrije” dag hebt gehad en je denkt dat je weer zonder tampon/maandverband door het leven kan gaan
Ik dacht dus ook dat zolang je in het water bent het er niet uitkomt maar misschien is dat ook een fabeltje
Tegenwoordig ben ik amper ongesteld vanwege mn spiraal maar daarvoor deed ik vaak alsnog sowieso wel een tampon in maar ik had dat wel ook in mn hoofd
Die denk ik niet.
Rustig maar, het is maar het forum
Ja het is toch ook super goor
Ik denk dat dit wel kan kloppen (inderdaad door de waterdruk), maar het moeilijke stuk lijkt me ervoor en erna. Je moet toch ook naar het water toelopen en er weer uit komen?
Maar mensen die dit wel eens gedaan hebben (@GrumpyHarry @Luzarl @Zoeva ) hadden jullie daar geen last van? Of was je badpak/broek daarna wel een beetje bebloed maar zag je dat niet echt aan de buitenkant?
Nee eigenlijk nooit, alleen dat als ik dan daarna naar de wc ging dat er dan weer wat op het papiertje zat. Maar ik doe het dus ook alleen helemaal naar het einde toe als het sowieso niet zoveel meer voorstelt.
Ja natuurlijk, maar polls worden niet altijd serieus genomen. Dus ik betwijfel of hier mensen echt zonder spul zo het bad ingaan.
Alhoewel… niks verbaast me meer hiero
Nadat ik erachter was gekomen dat een zwemluier voor kinderen dus gewoon alle vloeistof doorlaat (ook door een post op het forum volgens mij) had ik gepost dat ik dat vies vond in een zwembad en toen kwamen er ook reacties dat dat overdreven was en dat baby’s toch maar kleine plasjes doen
Maar ja een zwembad is sowieso vies als je erover na gaat denken ik denk niet dat het viezer wordt door mensen die erin gaan als ze menstrueren (en dan geen wolken rood achterlaten uiteraard)
Oh ja ik vind urine wel echt een stuk minder vies dan (menstruatie) bloed
Nee niks
Misschien moeten alle vrouwen die ongesteld zijn toch maar weer terugtrekken in een schuurtje tot t voorbij is.
Ik dacht dit ook. En wie weet werkt het voor mensen, maar ik dacht; dat ga ik eerst eens in bad proberen voor ik er in geloof en nee. Het werkt niet voor iedereen kan ik zeggen
De vraag is of mn badkleding bevlekt was en dat was niet zo