GroenLinks en PvdA die mogelijk gaan fuseren
- Goed idee
- Ik weet het niet
- Slecht idee
0 stemmers
GroenLinks en PvdA die mogelijk gaan fuseren
0 stemmers
Gatverdamme ja. Ik heb wel lichtelijk smetvrees zegt men maar ik vind dit zo’n gore gedachte he
Wat vind je een viezer idee?
0 stemmers
Heb jij wel eens last van smetvrees? Zo kon ik een aantal jaren niet zwemmen omdat ik gewoon niet in openbaar water wilde. Klinkt heel overdreven, en dat is het ook! Maar dat werd gewoon een soort angst voor de goorheid ofzo.
0 stemmers
Ik ben er gelukkig wel mee geholpen. Anders werd het alleen maar erger.
Voor de mensen zonder kinderen, hebben jullie knutsel/tekenspullen en/of speelgoed in huis voor bijv. Neefjes of nichtjes of kinderen van vrienden?
0 stemmers
Ik vind speelgoed ook zo lellik he. Heb heel veel weggeflikkerd. Maar nu “moet” ik ineens weer allemaal nieuwe tekenzooi kopen. Ja dat moet van mezelf.
Mijn neefje is anderhalf, dus ik heb een bal en een speelgoedauto. Kan hij zich prima mee vermaken wanneer hij hier is, meer heb ik nog niet nodig. Kan me wel voorstellen dat ik de spullen met hem laat meegroeien, dat ik ook wat knutselspullen koop als hij daaraan toe is.
Ik heb nee geantwoord maar dat komt ook omdat niemand in mijn omgeving kinderen heeft. Mocht dat t.z.t. zo zijn dan komt dat wel in huis, lijkt me ook handig voor mn vrienden en familie dat ze dat niet hoeven meenemen.
Die kids laten zich ook prima vermaken met dingen die eigenlijk geen speelgoed zijn. Jenga blokjes, tuinkussens, potlood, papier, pingpongballetje.
Tig kleedjes hebben om hutten mee te bouwen, pokemonknuffels, hoepels, Nintendo-meuk, furbies, funko’s, lego en fluffy pennen en tekenspullen en ze vermaken zich wel. En spotify en gewoon dansparties houden.
Nee maar de ouders hebben de iPad altijd mee dus het ook niet nodig
Ik heb wel knutsel- en tekenspullen maar daar mogen kinderen niet aankomen
Er komen eigenlijk bijna nooit kinderen bij mij thuis (daar is mijn huis gewoon niet zo geschikt voor) maar toen een vriend hier laatst was met zijn zoontje waren er genoeg spullen waar hij mee kon spelen. Ik had wel een knuffel waar hij mee mocht spelen, een autootje dat normaal in een vitrinekast staat, ik had hem een vergiet en een houten lepel geven etc. Ging prima.
Ging of was jij vandaag op een festival die gecanceld is?
0 stemmers
Nee, waren alleen maar douchebag festivals volgens mij. Daar kom ik sowieso niet.
Ik heb het wel voorbij zien komen (espresso met tonic) maar ik zie niet voor me hoe dat lekker kan zijn, is dat wel zo???
Je kan het ook met dat alcohol vrije aperol sprits drankje mixen. Of espresso met grape fruit sap en water en tijm.
Ja de hele grote stronk, die kun je gewoon eten! Als ik broccoli rooster in de oven snijd ik die stronk in blokjes. Maar je kunt ook een frittata maken met broccoli, dan rasp ik de stronk meestal grof en gaat hij er ook doorheen.
Ik heb alleen kleurpotloden en wit en gekleurd papier in huis, verder nemen ze vaak zelf wat mee of vermaken ze zich met onze playstation of kijken we een film, bakken iets of gaan erop uit. Zo vaak zijn ze er niet en wat ze leuk vinden verschilt ook snel dus daar ga ik geen dingen voor in huis halen hoor.
Binnenkort gaan we op ze alle vijf oppassen en dat doen we dan in hun eigen huis ipv dat ze hierheen komen, hebben ze gewoon alles bij de hand
Haha ja het is een samengesteld gezin, drie van haar, twee van hem.
Maar inderdaad na die dag zullen we wel helemaal kapot zijn haha
Ik vind broccoli rauw ook lekker. Ik knabbel wel eens wat weg voordat ik het kook/bak.
Voor degenen die nu thuis zijn, hoe ben je met dit warme weer aan het chillen?
0 stemmers
Ik lig in mijn ondergoed op de bank omdat het zo benauwd is, komt mijn kat tegen me aan liggen