Stel je persoonlijke vraag #44

Ja naar San Sebastián en Bilbao omdat daar een aantal goede sterrenrestaurants zitten, was ook 100% de moeite waard.

4 likes

Het is Ameland geworden op aanraden van een vriend. Hij heeft daar ooit gewerkt dus hij praat er altijd vol lof over maar ik wilde dus liever Vlieland en mn vriend zelf maakt het weinig uit hij kent die eilanden niet eens. Ik kan nog annuleren en voor Vlieland gaan haha

2 likes

Ik vind ameland een stuk minder leuk dan vlieland. Minder bos en gewoon minder mooi.

2 likes

Klinkt goed! Ik heb denk ik een fijne in mijn woonplaats gevonden, is toch makkelijker dichterbij. Heb 20 juli mijn eerste afspraak :partying_face:

6 likes

Vlieland vond ik echt heel gezellig! Ameland is verder wel oke maar dat deed me meer aan een rustig Texel denken! Wel veel mooi natuurgebied ook! Kreeg bij Ameland ook wel meer vakantievibes dan op Texel.

2 jaar terug was ik een midweek naar de waddeneilanden en toen zaten we eerst 2 dagen op Vlieland en daarna gingen we met de watertaxi maar Terschelling en dat was zo’n anticlimax haha, dat was daar zo fucking saai.

2 likes

Ja ik las dat Terschelling het meest populair is maar ik denk dat dat meer komt door die jongerencampings waar ze een week lang gaan zuipen in een tent. Heeft Ameland een beetje een mooi strand? Ik zie nu al voor me dat mn vriend die 3 dagen alleen maar gaat skeeleren/sporten ofzo en ik zit dan 3 dagen voor me uit te staren op een terras alleen :joy: ik kies normaal altijd voor een citytrip als ik een paar nachten wegga.

Ben jij wel eens naar die Duitse waddeneilanden geweest?

• Nee maar wil ik wel
  • Nee wil ik ook niet
  • Ja en was mooi/leuk
  • Ja maar beviel niet

0 stemmers

1 like

Borkum. Echt saai vergeleken met onze waddeneilanden.

2 likes

:dizzy_face: omg! Ik vind 1 beenhaar met zo’n ding al een martelgang.

1 like

Ik geniet echt van epileren en de pijn :joy:

9 likes

Oh volgens mij heb ik nog zo’n braun epilady. Als ik die vind mag iemand hem gratis hebben.

Nog niet een vakantie geboekt voor een restaurant, maar sluit niet uit dat dit ooit nog gaat gebeuren.

Ik heb wel al meerdere keren mijn planning omgegooid of ben omgereden om op een bepaalde plek te eten of dat ik vanuit Canada even de grens over ging voor een bepaald restaurant.

1 like

Ja, maar wel enkel als kind met m’n ouders met de boot. Dus toen was het echt fantastisch. Ik kan met vooral Juist nog herinneren, waar geen auto’s mogen en heel veel paardenwagens rondliepen. Mét zak achter de paarden zodat er niet overal stront lag.

2 likes

Wel goed kijken naar wat voor een soort laser ze gebruiken. De alma/soprano is het beste. Bij ipl is het effect vaak niet blijvend.

5 likes

Ik heb een tijdje groente/fruit op de markt gekocht maar het was niet perse goedkoper dan in de supermarkt en het beschimmelde echt veel sneller.

2 likes

Ja, dit is een laser, geen IPL, dank je wel voor het meedenken!

1 like

Is dit een vragenlijst van intomart gfk?

18 likes

Heb jij een badpak die fijn zit en mooi staat?

• Nee hoef ik ook niet
  • Ja
  • Nee maar wil ik wel

0 stemmers

@Daelyss jij hebt volgens mij wel best veel verstand van mode, waar heb jij een badpak gekocht? Of van welk merk?

3 likes

Bij intimissimi en H&M en denk dat ik bij Miss Etam ook nog een mooie heb gepast. Ik moet enkel opletten dat mijn borsten mooi naar binnen geduwd worden, dus cups in triangelvorm staat mij het best in badpakken. Geen balconnette, ziet er oubollig(er) uit

1 like

Hij past, maar kan niet zeggen dat ik m geweldig mooi vind en me er sexy in voel. Mja voor die 3 dagen per jaar dat ik m aan heb

2 likes

van gfk naar gft:

Verzamel etensresten en schillen in een kleine bak die je het liefst elke dag in de grote gft-bak leegt. Zo gaat het in huis niet stinken. Doe jij dit?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Doe jij dit helemaal goed?

• ja
  • nee best veel dingen doe ik verkeerd
  • ik maak enkele kleine fouten
  • ik heb geen afval

0 stemmers