Ik heb chillpak gestemd maar dat klinkt veel warmer dan het is, ik heb shorts van joggingstof en een gecropt hemdje aan.
Oké. Tell us how you really feel sgat
Hier is het niet zo warm (23 graden, denk koel huis + net gerend) dus draag een badjas omdat ik het anders koud heb
Wie is je favoriet
0 stemmers
0 stemmers
- Dit zegt mij niets
0 stemmers
je had er een leuke langere/normale blouse onder kunnen dragen en dat het kraagje er dan zo bovenuit piekt
Wat doe jij meestal met je bikinilijn?
- Niets
- Ik scheer het zelf
- Ik wax het zelf
- Ik gebruik ontharingscrème
- Ik laat het waxen
- Anders
0 stemmers
Heb jij het weleens in een salon laten waxen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik heb de haren zelf weggelaserd
Die kleur!!
Ik heb de joggingbroek er ook bij, dus ik draag hem alleen thuis eigenlijk .
Waar is bubbles?!
Ik liet het altijd waxen, maar door corona ben ik het zelf gaan (en blijven) waxen. Laatst weer naar de salon gegaan vanwege tijdgebrek, maar ik vond eigenlijk dat ik het zelf beter doe en vond het daardoor echt zonde van mijn 50 (!!! wtf voor corona betaalde ik iets van 37) euro, ook omdat het me uiteindelijk niet veel tijd scheelde.
Een keer nooit weer, ging kapot van de pijn hahaha
Ik ben bezig met laten laseren
Ik houd het bij met een pincet! Van scheren krijg ik zoveel ingegroeide haren.
Wow dat je dat trekt. Vind dat zoveel pijn doen. Maar scheren doet uiteindelijk ook pijn want zit vol met rode bultjes erna.
Ja ik moet het voor paaldansen elke week bijhouden, dus ik ben wel gewend aan pijn in dat gebied
Wat doe je met je neushaar?
- Ik heb geen (zichtbaar) neushaar
- Gewoon laten staan
- Uittrekken met een pincet
- Zelf waxen met speciale neushaarwaxset
- Zelf waxen op een ander manier (hoe?)
- Laten waxen door een professional
- Trimmen met een elektrische trimmer
- Anders
0 stemmers
Neusharen epileren of waxen is niet raadzaam om te doen ivm de eventuele negatieve gevolgen.
Ik ook en i love it, ik had altijd zoveel gezeik met bultjes en ingegroeide haren en nu is het gewoon wekenlang kaal had ik echt eerder moeten doen
Ik knip het met een klein schaartje
Ja maar mn haren down there waren alsnog wat te kort, dan moet je het dus behoorlijk lang laten groeien elke keer. Ze zei dat mn schaamhaar dan waarschijnlijk langzaam groeide ofzo. Daarna nog een dure scrubscreme me laten aansmeren. Maar het was wel heel glad, al kan ik dat met een scheermesje net zo goed. Dus ik vond het nogal een gedoe al met al.
@Sax wat voor wax gebruik je en heb je misschien een link waar je die koopt? Ik vind het altijd zo’n geplak en pff.