Stel je persoonlijke vraag #44

Balconnette is echt sowieso geen optie bij mij. Ik krijg dan 4 tieten. Heb een redelijk grote cup. H&M zit bij mij ook eigenlijk niet. Sorry ik zeik nu echt maar aargh, ik zal nog googlen naar dat intimissimi.

2 likes

Ik gooi alles wat gft is gelijk in de groene bak ipv eerst in een klein bakje
En ik gooi theezakjes wel bij restafval. Voor de rest doe ik t wel zoals op dat plaatje staat

4 likes

We scheiden wel goed afval maar hebben een (te) grote vuilnisbak. Mijn vriend is te lui om elke dag een klein bakje te legen, daar wil ie echt niet aan. Maar ik vind t snel stinken, vooral nu met de warmte.

1 like

ik heb geen kliko’s, kan alleen afval weggooien in ondergrondse containers voor rest of plastic of papier
bij mij gaat gft en rest dus samen

10 likes

Kijk anders eens bij een lingeriezaak.

1 like

Wie van deze belangrijke (ex)-politieke figuren zal het meest netjes het afval scheiden?

• Balkenende
  • Rutte
  • Bos
  • Wopke
  • Kaag
  • Ploume
  • Marijnissen
  • Samson
  • Simons
  • BBB
  • Ouwehands

0 stemmers

Balkenende

Schaal: 1 - slecht in scheiden - 5 topscheids
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

0 stemmers

Rutte

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

0 stemmers

Wopke

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

0 stemmers

Kaag

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

0 stemmers

Marijnissen

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

0 stemmers

Simons

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

0 stemmers

Oudehands

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

0 stemmers

Samson

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

0 stemmers

BBB

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

0 stemmers

2 likes

Nee ik ben slordig.

1 like

Wat cool!! Ik ben benieuwd hoe het bevalt. Ik wil eigenlijk ook wel laseren maar heb me er nooit echt in verdiept… maar dat waxen ben ik eigenlijk ook wel klaar mee.

1 like

Ik doe alleen bikinilijn en ben er na 2 sessies al heel blij mee. Ga er voor!

3 likes

Ik wil het al jaren en nu dacht ik ik ga het gewoon nu inplannen. Dat kan jij ook! :grin:

Ik ga ook voor m’n bikinilijn en dan alles eraf. Dus lijn, venusheuvel en labia. Wat een mooi woord eigenlijk, labia.

3 likes

Ameland is mijn favoriet, maar dan wel in Buren. Daar vind ik het het mooiste en het ouderwetse Ameland gevoel is daar nog. Sinds corona is Ameland ook zo’n yuppen eiland geworden, rijden er veel te dikke auto’s en lopen er in Nes alleen maar plebs.
Ik kan trouwens Bravo in Nes aanraden als restaurant. Zo lekker gegeten laatst!

4 likes

Yuppen en plebs zijn wel andere soorten, toch?

3 likes

Bedoel je niet toevallig Etam/Etam Lingerie? Miss Etam was een vrij degelijke Nederlandse winkel.
Sorry als je wel echt gewoon Miss Etam bedoelt (ik dacht dat hij helemaal niet meer bestond maar blijkbaar online wel weer sinds vorig jaar)

2 likes

Ja ik heb een 70 F (mag je dat hier zeggen?) en dan past het gewoon heel vaak niet in verhouding enzo en ik ben zo moe van mn zoektocht godverdomme. Ik ga uit wanhoop maar naar de livera denk ik.

1 like

Ja ik dacht ook of @Daelyss de Nederlandse Miss Etam bedoeld of iets anders?

1 like

Ik weet niet wat @Daelyss bedoelde (misschien wel gewoon Miss Etam natuurlijk) maar dit is in ieder geval degene waar ik op doelde: https://www.etam.com/ of de belgische site Lingerie winkel: ontdek onze collecties lingerie, damesmode, badmode en accessoires. - Etam
Verwarrend want bijna dezelfde naam, maar echt een andere winkel.
Ik weet niet of ze naar Nederland verzenden

3 likes

Gottex heeft hele mooie badpakken! Maar: daar betaal je helaas ook wel wat voor.

3 likes

Ik heb er een van elomi, zit fijn en heeft veel cupmaten

5 likes

Ben je al bekend met lace-lingerie.nl of annadiva.nl? Hebben beide badmode in je maat!

2 likes

Nee hou je dikke tetten geheim!

13 likes