Gebruik sowieso een film wax, geen hars met strips! Dan wordt het inderdaad een plakboel.
Je kunt de wax zelf er weer af trekken, dus het plakt niet.
Ik koop altijd zakken van het merk Italwax, via waxdiscounter of bol. Daar verkopen ze ook kleine heaters waar je de korrels in kan doen.
Ben je wel eens op vakantie gegaan naar een bepaald land met als hoofdreden zodat je in een specifiek restaurant kon eten?
- Nee zou ik ook niet doen
- Nee nog niet
- Ja
0 stemmers
Heb je dit laten doen of zelf gedaan? En als je het liet doen, welke salon was het en hoe veel behandelingen heb je nodig gehad?
Nog niet, maar zou bij ons zo kunnen gebeuren. Wij gaan over een paar weken weg en we hebben meerdere routes, waarvan 1 weer terug is naar dat restaurant. Enig nadeel, het is er regenseizoen en er gaan niet zoveel boten kwam ik achter
Ik heb ook gelaserd. Ik heb het bij silk laser clinic laten doen paar jaar terug. Heb zo’n 9 behandelingen gehad en ga elk jaar terug voor een opfrisbeurt.
Ik ga dus eigenlijk nooit op vakantie in Nederland maar heb nu 2 nachten weg geboekt naar een waddeneiland. En ergens heb ik nu al spijt dus ja niet een vakantie maar meer een weekend weg.
Welk waddeneiland vind of lijkt jou het leukst?
- Texel
- Terschelling
- Vlieland
- Schiermonnikoog
- Ameland
0 stemmers
Terschelling ben ik al wel eens geweest dus dat viel sowieso af, texel trekt me niet. Dus ik zat te twijfelen tussen vlieland of ameland.
Dank! Ik ga ze even opzoeken.
Met de epilator. Ideaal!
Vlieland! Autoluw, gezellig dorpje, prachtig strand, leuke winkeltjes en horeca. Met de boot kom je direct al prachtig aan. Perfect voor een weekendje ook!
Als je houdt van fietsen zou ik terschelling doen, dat kan daar mooier. Vlieland heeft eigenlijk 1 fietstocht die iedereen doet (naar het posthuys en daar koffie drinken)
Ja naar San Sebastián en Bilbao omdat daar een aantal goede sterrenrestaurants zitten, was ook 100% de moeite waard.
Het is Ameland geworden op aanraden van een vriend. Hij heeft daar ooit gewerkt dus hij praat er altijd vol lof over maar ik wilde dus liever Vlieland en mn vriend zelf maakt het weinig uit hij kent die eilanden niet eens. Ik kan nog annuleren en voor Vlieland gaan haha
Ik vind ameland een stuk minder leuk dan vlieland. Minder bos en gewoon minder mooi.
Klinkt goed! Ik heb denk ik een fijne in mijn woonplaats gevonden, is toch makkelijker dichterbij. Heb 20 juli mijn eerste afspraak
Vlieland vond ik echt heel gezellig! Ameland is verder wel oke maar dat deed me meer aan een rustig Texel denken! Wel veel mooi natuurgebied ook! Kreeg bij Ameland ook wel meer vakantievibes dan op Texel.
2 jaar terug was ik een midweek naar de waddeneilanden en toen zaten we eerst 2 dagen op Vlieland en daarna gingen we met de watertaxi maar Terschelling en dat was zo’n anticlimax haha, dat was daar zo fucking saai.
Ja ik las dat Terschelling het meest populair is maar ik denk dat dat meer komt door die jongerencampings waar ze een week lang gaan zuipen in een tent. Heeft Ameland een beetje een mooi strand? Ik zie nu al voor me dat mn vriend die 3 dagen alleen maar gaat skeeleren/sporten ofzo en ik zit dan 3 dagen voor me uit te staren op een terras alleen ik kies normaal altijd voor een citytrip als ik een paar nachten wegga.
Ben jij wel eens naar die Duitse waddeneilanden geweest?
- Nee maar wil ik wel
- Nee wil ik ook niet
- Ja en was mooi/leuk
- Ja maar beviel niet
0 stemmers
Borkum. Echt saai vergeleken met onze waddeneilanden.
omg! Ik vind 1 beenhaar met zo’n ding al een martelgang.
Ik geniet echt van epileren en de pijn
Oh volgens mij heb ik nog zo’n braun epilady. Als ik die vind mag iemand hem gratis hebben.
Nog niet een vakantie geboekt voor een restaurant, maar sluit niet uit dat dit ooit nog gaat gebeuren.
Ik heb wel al meerdere keren mijn planning omgegooid of ben omgereden om op een bepaalde plek te eten of dat ik vanuit Canada even de grens over ging voor een bepaald restaurant.