Ik heb bij de Livera een badpak gekocht op maat en cupmaat. Dus bijvoorbeeld 38 H of 42 B
Ik zou dus zeker eens bij een lingeriezaak kijken (en dat hoeft dus geen hele dure fancy zaak te zijn).
Hij was oorspronkelijk duur, maar ik ben een skere tatta dus in de sale gekocht.
Sgat ken jij Nederlanders? Hoe minder wij recht hebben om ergens een mening over te hebben, hoe luider we zijn!!!
appelbeignets
En gevulde oliebollen dan rozijnen Beignets?
En deze dan? @Deurklink
Ik moet echt nooit bij een gebakskraam in België random iets bestellen
(& andersom ook niet haha!)
Maar in Nederland kennen we die mini oliebollen helemaal niet? Of wel ![]()
Met een gevulde oliebol bedoel ik dus een oliebol met in t midden room of fruit vulling of nutella. Zoals mn favo bananenbol.
Ik ken geen gevulde oliebollen… ofja noemen dat hier bananenbol of rozijnen oliebol of berliner bol (met room en soort van jam) & die je nu post appelflap.
Een soort… Berliner bol ![]()
?
Haha heerlijk dit. Krijg er ook spontaan zin in nu
Eigenlijk niet want een berlinerbol is geen oliebol toch.
Buren is juist echt voor rijke roséyuppen toch? Dat stuk tussen Nes en Buren noemen ze ook de Goudkust. Daar staan al die megadure huisjes.
Ik vind juist dat het echte ouderwetse ANWB fietsvakantie kneuterige waddengevoel alleen nog in Ballum/Hollum een beetje is (maar misschien is dat niet wat je zoekt)
doughnut
Oooh geweldiiig!
Bij livera krijg ik alleen automatisch zo’n oma gevoel altijd. Volgens mij hebben ze qua omtrek vaak ook geen 70. Hunkemoller is daar wel erg op vooruit gegaan. Maargoed ik moet toch maar eens gaan kijken.
Heb jij lingerie van de livera?
- Ja
- Nee
- Ik draag geen lingerie
0 stemmers
@kali ja die zijn mooi ja! Ben helaas niet gezegend met zulke heupen.
een strapless plakbeha die ik jaren geleden heb gekocht, maar draag hem praktisch nooit
Die ook haha
En met bananenbeignets ook bananenflappen, maar misschien is dat een regio dingetje hoor (Noord)
Ik ben er denk ik nog nooit geweest als grown up maar ik associeer de Livera echt met degelijk wit ondergoed voor wat oudere dames? Geen idee of dit nu nog terecht is trouwens
Ik ga echt 100x liever naar de livera dan de Hunkemöller. Ik vind de Hunkemöller te veel gefocust op hoe het er uit ziet dan comfort, wat met een grote maat echt super irritant is.
Volledig random maar ben wel benieuwd, hoe oud ben jij?
- onder de 20
- 20 tot 25
- 25 tot 30
- 30 tot 35
- 35 tot 40
- 40 tot 45
- 45+
0 stemmers
Ja ik ook maar was er laatst binnen en het is echt prima. Beter dan de Hunkemoller vind ik die nu ook ‘stoute lingerie’ verkoopt voor de kinky 50 shades huisvrouw ![]()
Maar ik draag inmiddels sloggi-onderbroeken dus misschien pas ik ook wel helemaal in de Liveradoelgroep
Omdat het tot is, dus niet t/m dus eigenlijk het laatste getal een soort van niet telt ![]()