Ik las in een ander topic dat thee overrated is. Vind jij dat ook?
- Ja ik heb echt niks met thee
- Mwah een beetje
- Nee love thee
0 stemmers
Ik las in een ander topic dat thee overrated is. Vind jij dat ook?
0 stemmers
Zij krijgt vaak dingen van superbra achtige winkels dus dat is dan wss van merken als elomi
Ik heb jaren geleden bij bonprix een badpak gekocht met een beetje corrigerend erin. Zit heerlijk en ik voel me er hot in. Helaas ligt ie vooral in de kast omdat ik zwemmen vies vind.
Ben je weleens flauwgevallen?
0 stemmers
Topvintage.nl misschien wel. Daar hadden ze het in elk geval wel altijd.
Ga jij B&B vol liefde kijken?
0 stemmers
OMG ja, etam lingerie. Sorry voor de verwarring.
Ik vond deze verwarring zo ontzettend grappig. Te bedenken dat een zeer stijlvol persoon als jij de Miss Etam zou aanraden.
Nav ik die net in het herfsttopic keek
Waarom kunnen mensen niet wachten om een seizoen te vieren door dingen te kopen?
0 stemmers
Zijn die sufkutten nu alweer pompoenen aan het zoeken.
Het kleinste pak helemaal alleen.
Onze zijn een normale grootte
Zijn die van jullie Maltezer sized dan?
Hebben we hetzelfde beeld bij een oliebol haha?
Ik eet er met oud & nieuw wel meerdere per dag, maar wel maar 1 per keer zegmaar
Edit
@Daelyss een pak oliebollen als in, zo’n mix?
Ik neem vaak een gevulde oliebol. Die zijn best groot. En anders heb ik aan 2 normale ook wel genoeg haha.
Wat de fak Vlaanderen wat is dit
Oh. Nee. Nop.
Dit is inderdaad compleet iets anders qua formaat haha
Pompoempitten om te zaaien.
Ja dit is echt vies aan sommige kramen. Een keer werd me gevraagd of ik een warme oliebol wilde maar toen stopten ze die bol in de magnetron… Bah.
Nee joh bij een beetje oliebollenkraam staat een langere rij dan er oliebollen klaarliggen dus je krijgt ze sowieso nog warm mee
Wat grappig dat dat zo anders is. Het is bijna alsof je poffertjes eten gaat maar dan uit een zakje. Passen ze nu in een keer in je mond?