Stel je persoonlijke vraag #44

Ja, maar wel enkel als kind met m’n ouders met de boot. Dus toen was het echt fantastisch. Ik kan met vooral Juist nog herinneren, waar geen auto’s mogen en heel veel paardenwagens rondliepen. Mét zak achter de paarden zodat er niet overal stront lag.

2 likes

Wel goed kijken naar wat voor een soort laser ze gebruiken. De alma/soprano is het beste. Bij ipl is het effect vaak niet blijvend.

5 likes

Ik heb een tijdje groente/fruit op de markt gekocht maar het was niet perse goedkoper dan in de supermarkt en het beschimmelde echt veel sneller.

2 likes

Ja, dit is een laser, geen IPL, dank je wel voor het meedenken!

1 like

Is dit een vragenlijst van intomart gfk?

18 likes

Heb jij een badpak die fijn zit en mooi staat?

• Nee hoef ik ook niet
  • Ja
  • Nee maar wil ik wel

0 stemmers

@Daelyss jij hebt volgens mij wel best veel verstand van mode, waar heb jij een badpak gekocht? Of van welk merk?

3 likes

Bij intimissimi en H&M en denk dat ik bij Miss Etam ook nog een mooie heb gepast. Ik moet enkel opletten dat mijn borsten mooi naar binnen geduwd worden, dus cups in triangelvorm staat mij het best in badpakken. Geen balconnette, ziet er oubollig(er) uit

1 like

Hij past, maar kan niet zeggen dat ik m geweldig mooi vind en me er sexy in voel. Mja voor die 3 dagen per jaar dat ik m aan heb

2 likes

van gfk naar gft:

Verzamel etensresten en schillen in een kleine bak die je het liefst elke dag in de grote gft-bak leegt. Zo gaat het in huis niet stinken. Doe jij dit?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Doe jij dit helemaal goed?

• ja
  • nee best veel dingen doe ik verkeerd
  • ik maak enkele kleine fouten
  • ik heb geen afval

0 stemmers

Balconnette is echt sowieso geen optie bij mij. Ik krijg dan 4 tieten. Heb een redelijk grote cup. H&M zit bij mij ook eigenlijk niet. Sorry ik zeik nu echt maar aargh, ik zal nog googlen naar dat intimissimi.

2 likes

Ik gooi alles wat gft is gelijk in de groene bak ipv eerst in een klein bakje
En ik gooi theezakjes wel bij restafval. Voor de rest doe ik t wel zoals op dat plaatje staat

4 likes

We scheiden wel goed afval maar hebben een (te) grote vuilnisbak. Mijn vriend is te lui om elke dag een klein bakje te legen, daar wil ie echt niet aan. Maar ik vind t snel stinken, vooral nu met de warmte.

1 like

ik heb geen kliko’s, kan alleen afval weggooien in ondergrondse containers voor rest of plastic of papier
bij mij gaat gft en rest dus samen

10 likes

Kijk anders eens bij een lingeriezaak.

1 like

Wie van deze belangrijke (ex)-politieke figuren zal het meest netjes het afval scheiden?

• Balkenende
  • Rutte
  • Bos
  • Wopke
  • Kaag
  • Ploume
  • Marijnissen
  • Samson
  • Simons
  • BBB
  • Ouwehands

0 stemmers

Balkenende

Schaal: 1 - slecht in scheiden - 5 topscheids
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

0 stemmers

Rutte

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

0 stemmers

Wopke

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

0 stemmers

Kaag

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

0 stemmers

Marijnissen

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

0 stemmers

Simons

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

0 stemmers

Oudehands

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

0 stemmers

Samson

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

0 stemmers

BBB

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

0 stemmers

2 likes

Nee ik ben slordig.

1 like

Wat cool!! Ik ben benieuwd hoe het bevalt. Ik wil eigenlijk ook wel laseren maar heb me er nooit echt in verdiept… maar dat waxen ben ik eigenlijk ook wel klaar mee.

1 like

Ik doe alleen bikinilijn en ben er na 2 sessies al heel blij mee. Ga er voor!

3 likes

Ik wil het al jaren en nu dacht ik ik ga het gewoon nu inplannen. Dat kan jij ook! :grin:

Ik ga ook voor m’n bikinilijn en dan alles eraf. Dus lijn, venusheuvel en labia. Wat een mooi woord eigenlijk, labia.

3 likes

Ameland is mijn favoriet, maar dan wel in Buren. Daar vind ik het het mooiste en het ouderwetse Ameland gevoel is daar nog. Sinds corona is Ameland ook zo’n yuppen eiland geworden, rijden er veel te dikke auto’s en lopen er in Nes alleen maar plebs.
Ik kan trouwens Bravo in Nes aanraden als restaurant. Zo lekker gegeten laatst!

4 likes