Stel je persoonlijke vraag #44

Zag het kersttopic ergens in de afgelopen dagen ook voorbij komen :smiling_face_with_tear:

3 likes

Uitnodiging staat nog steeds mop, je overcompensatie om te haten geeft niet. :heart:

Ja en jullie Nederlanders gaan ons echt niet vertellen hoe we eten moeten klaarmaken. Sit this one out!
En de gevulde oliebollen noemen wij beignets.

En in België heten ze smoutebollen

9 likes

Wat vind je lekkerder?

Ik eet ze twee keer per jaar, een keer op oudjaarsdag, en standaard als ontbijt op nieuwjaarsdag (beste katerontbijt), en dan altijd twee om de een of andere reden.

Op alle vlakken behalve oliebollen eens :sweat_smile:

9 likes

Maar hoe noemen jullie dit dan:

5 likes

Donuts.

:crazy_face:

1 like

Appelflappeeee

3 likes

Ik heb bij de Livera een badpak gekocht op maat en cupmaat. Dus bijvoorbeeld 38 H of 42 B
Ik zou dus zeker eens bij een lingeriezaak kijken (en dat hoeft dus geen hele dure fancy zaak te zijn).
Hij was oorspronkelijk duur, maar ik ben een skere tatta dus in de sale gekocht.

2 likes

Sgat ken jij Nederlanders? Hoe minder wij recht hebben om ergens een mening over te hebben, hoe luider we zijn!!!

24 likes

appelbeignets

En gevulde oliebollen dan rozijnen Beignets?

En deze dan? @Deurklink

Ik moet echt nooit bij een gebakskraam in België random iets bestellen :rofl:(& andersom ook niet haha!)
Maar in Nederland kennen we die mini oliebollen helemaal niet? Of wel :pleading_face:

1 like

Met een gevulde oliebol bedoel ik dus een oliebol met in t midden room of fruit vulling of nutella. Zoals mn favo bananenbol.

2 likes

Ik ken geen gevulde oliebollen… ofja noemen dat hier bananenbol of rozijnen oliebol of berliner bol (met room en soort van jam) & die je nu post appelflap.

1 like

Een soort… Berliner bol :stuck_out_tongue_winking_eye::rofl:?
Haha heerlijk dit. Krijg er ook spontaan zin in nu

2 likes

Eigenlijk niet want een berlinerbol is geen oliebol toch.

1 like

Buren is juist echt voor rijke roséyuppen toch? Dat stuk tussen Nes en Buren noemen ze ook de Goudkust. Daar staan al die megadure huisjes.

Ik vind juist dat het echte ouderwetse ANWB fietsvakantie kneuterige waddengevoel alleen nog in Ballum/Hollum een beetje is (maar misschien is dat niet wat je zoekt)

En dit dan?

1 like

doughnut

5 likes

Oooh geweldiiig!