Die bourjois lipglossjes voor aan je telefoon dat zou ik nu ook nog wel willen haha
Arme moeder ook, arme vader.
Lijkt me voor niemand een goeie keuze eigenlijk?
Ik vraag me vooral af hoe de gesprekken vooraf gegaan zijn. Lijkt me toch dat je met je partner bespreekt hoe je je eventuele kind gaat opvoeden. Ooit wilt het kind naar de bios of naar het krijspaleis en je partner kan niet altijd gaan.
Gebruik deze nog altijd haha. Vind het juist lekker!
Lees het artikel. Die vrouw heeft iets waardoor ze nauwelijks geluiden kan verdragen en ook niet veel naar buiten kan
Ze heeft hyperacusis
Al vanaf jonge leeftijd was ik extra gevoelig voor prikkels. Mijn reukorgaan was extreem ontwikkeld waardoor ik dingen al vanaf meters afstand kon ruiken. Daarnaast hoor ik dus alles extra luid. Zelfs in het bos ben ik niet âveiligâ: het ruisen van de blaadjes klinkt heel heftig, en veroorzaakt hoofdpijn.
Ik ging ervan uit dat de meeste mensen in ieder geval de titel van het artikel zouden lezen.
Als je de titel leest en niet weet wat het woord betekent dan google je het even toch, letterlijk 5 seconde werk
Minder werk dan een post schrijven âik heb het niet gelezen en snap ook niet wat er staat maar âŠâ
Dit deden echt al mijn blonde vrienden in de vakantie.
Ik moest ook hierbij ineens denken dat zeezout in je haar sprayen ook zoân ding was vroeger.
Dit 100%, al die verhalen zijn verzonnen
Er gaat gewoon iets hartstikke mis met haar prikkelverwerking. Dat is echt. Ik heb post commotioneel syndroom (blijvende/langdurige klachten na een hersenschudding) en ervaar hetzelfde. Iets als de vaatwasser uitruimen doet al veel pijn in mijn hoofd.
Bij mij is het niet alleen geluid, maar ook visueel, sociale contacten en mentale inspanning wat klachten geeft. Ik denk zelf niet dat ik op deze manier moeder kan worden. Maar zij heeft het op 1 vlak en kan er goed mee omgaan. Ik snap wel dat je ervoor kiest.
Rare en onsympathieke reactie. Prima dat je dit niet kent, maar google gewoon even voordat je zulke dingen typt. Dit is trouwens niet eens zo obscuur. Als je googlet krijg je namelijk gelijk hits met uitleg op websites van academische ziekenhuizen en KNO artsen enzovoorts.
Ja ik vind dit echt onbegrijpelijk. Ik had het al gelezen. Maar waarom in godsnaam denk je dat dit een goed idee is? Watttt ehhhh en dan klagen. Ja het is heel vervelend, maar dat had je je juist al eerder kunnen bedenken, het is geen goudvis in een kom. Heel erg egoistisch.
Ooh dit doet me ook denken aan dat in van die tijdschriften altijd zelf maak haarmaskers stonden. Had met een vriendinnetje op de basisschool de banaan-ei versie gemaakt.
Surprise: het stolt onder de douche, je hebt een soort plakkende herkauwde pannenkoek in je haar en onze moeders zijn eeuwen bezig geweest om het er weer uit te krijgen. Echt geen succes.
Wat ik niet snap: is het een bewuste keuze om moeder te worden? âZe is moeder gewordenâ, kan wat mij betreft ook gaan om onverwacht zwanger worden en het niet te willen afbreken.
Dan vind ik het zelf alweer een ander verhaal.
Ik vind 100% hier zelf voor kiezen en bewust stoppen met je anticonceptie wel wat moeilijker in dit verhaal. Maar het is ook maar net of je een partner hebt die het wil en kan opvangen als je het zelf niet meer kunt.
Ik begin er in ieder geval niet aan want ik kan heel weinig prikkels hebben en ben bang wat ik met een baby zou doen als ik het niet meer aankan.
En ik vraag menig ze vooraf ook heeft bedacht wat ze gaat doen als ze uit elkaar gaat met haar partner en dat kind deels alleen moet opvoeden. Of trekt ze dan helemaal haar handen er vanaf�
Maar vinden jullie ook dat mensen met een fysieke handicap waardoor ze niet 100% voor hun kind kunnen zorgen eigenlijk geen kinderen moeten krijgen?
Of is dat anders en waarom dan?
Ja sorry maar het geluid van een kind niet kunnen verdragen of een aantal dingen anders moeten doen omdat je in een rolstoel zit of iets is toch totaal anders.
ja als je je kind niet kunt troosten als het verdrietig is omdat je niet tegen het gehuil kunt lijkt me dat niet echt goed voor de hechting/het kind