Stel je persoonlijke vraag #44

Niet persee elke maand maar ik heb een obsessie met onderbroeken ben op een of andere manier altijd bang dat ik niet genoeg heb. Ook voor vakanties die bijv een week of langer duren koop ik ineens nieuw ondergoed want dan weet ik zeker dat ik genoeg heb ( ik neem natuurlijk voor 7 dagen 14 onderbroeken mee want je weet maar nooit he…)

9 likes

Ja ik neem op vakantie ook echt ondergoed mee alsof ik 4 keer per dag in m’n broek ga schijten

31 likes

Ik koop niet superveel meer, maar met een paar vrienden organiseer ik 2-3 keer per jaar een kledingruil (met een vast groepje en elke keer nieuwe mensen, zodat we niet steeds alleen maar dezelfde dingen terugzien :sweat_smile:) waardoor ik alsnog best vaak en veel nieuwe kleren heb :grin:

2 likes

Ja ik wilde als kind altijd blond zijn en grote tieten hebben.

Dat waren m’n twee voornaamste levensdoelen eigenlijk

13 likes

Ik mis de brede riem die rond 2010 populair was. Sommigen droegen hem direct onder hun borsten haha dat zag er ook vreemd uit eigenlijk. En niet eens op alleen jurken we droegen het gewoon over een shirt op een spijkerbroek , met cirkelsjaaltje uiteraard :ok_hand:t2:

6 likes

Echt memories unlocked nu, ik had altijd deze douchegel (wel de paars/roze variant), vond dat echt heel chique toen

39 likes

Ik vond bourjois zo chique ik keek ook altijd de franse reclames daarvan op youtube.

4 likes

Msn was sowieso de beste plek voor flirten en cheeky geheimzinnige hints :ok_hand:t3:

2 likes

Dit artikel

Vorig jaar ben ik moeder geworden en dit heeft veel roet in het eten gegooid. Ik kan niet langer dan een paar uur met mijn dochter in dezelfde kamer zijn. Mijn dochter huilt niet overdreven veel, maar ze kan soms natuurlijk flink te keer gaan. De geluiden komen extra schel binnen, waardoor mijn haren letterlijk rechtop gaan staan. Ook wanneer ze niet huilt, maar andere geluidjes maakt, raak ik heel snel overprikkeld.

• Onbegrijpelijk
  • Ik snap haar keuze toch een kind te nemen

0 stemmers

Die bourjois lipglossjes voor aan je telefoon :star_struck: dat zou ik nu ook nog wel willen haha

9 likes

Arme moeder ook, arme vader.
Lijkt me voor niemand een goeie keuze eigenlijk?

16 likes

Ik vraag me vooral af hoe de gesprekken vooraf gegaan zijn. Lijkt me toch dat je met je partner bespreekt hoe je je eventuele kind gaat opvoeden. Ooit wilt het kind naar de bios of naar het krijspaleis en je partner kan niet altijd gaan.

1 like

Gebruik deze nog altijd haha. Vind het juist lekker!

2 likes

Lees het artikel. Die vrouw heeft iets waardoor ze nauwelijks geluiden kan verdragen en ook niet veel naar buiten kan

1 like

Ze heeft hyperacusis

Al vanaf jonge leeftijd was ik extra gevoelig voor prikkels. Mijn reukorgaan was extreem ontwikkeld waardoor ik dingen al vanaf meters afstand kon ruiken. Daarnaast hoor ik dus alles extra luid. Zelfs in het bos ben ik niet ‘veilig’: het ruisen van de blaadjes klinkt heel heftig, en veroorzaakt hoofdpijn.

1 like

Ik ging ervan uit dat de meeste mensen in ieder geval de titel van het artikel zouden lezen.

26 likes

Als je de titel leest en niet weet wat het woord betekent dan google je het even toch, letterlijk 5 seconde werk

5 likes

Minder werk dan een post schrijven ‘ik heb het niet gelezen en snap ook niet wat er staat maar …’

34 likes

Dit deden echt al mijn blonde vrienden in de vakantie.

Ik moest ook hierbij ineens denken dat zeezout in je haar sprayen ook zo’n ding was vroeger.

4 likes

Omg herbal essences! daar was ik het bestaan ook van vergeten

2 likes