Stel je persoonlijke vraag #44

Ontbijt jij 's ochtends?

• Ja
  • Soms
  • Nee

0 stemmers

gewoon nee, geen wtf want ik vind het eigenlijk een heel slim idee

46 likes

Denk jij dat er hier mannen meeposten, die zich voordoen alsof ze een vrouw zijn?

• Ja sowieso, maar ik zou niet kunnen zeggen wie dat zijn
  • Ja ik verdenk er wel een paar
  • Hmm twijfel / weet niet zeker
  • Nee dat denk ik niet
  • Ik denk niet meeposten maar wel meelezen

0 stemmers

Omdat ik wel de intentie heb om te gaan. Maar tis helemaal uit m’n systeem want sinds de zwangerschap mocht ik niet. En nu is de priklocatie verandert en is dat ook allemaal nieuw en eng.

5 likes

Ik zeg tegen mijn kleuter dat ze het altijd moet vragen aan mij of haar vader voor ze met iemand mee gaat. Ook als ze de persoon heel goed kent of als diegene zegt dat wij het goed vinden.

3 likes

Ik vind die knijpers die grote betonblokken fijn knijpen wel tof :joy:

1 like

Opgegroeid in de 90’s/00’s? Toen was er echt een soort algehele paniek. Kinderlokkers zouden op elke straathoek staan :joy:

29 likes

Ik ben weleens uit school opgehaald door de buurvrouw omdat mijn moeder toen ziek was geworden dus dat gaat niet altijd op.

6 likes

Het gaat meer om als iemand haar op straat/in het park aanspreekt. Maar je hebt gelijk, het is zeker geen waterdichte methode (nog afgezien van het feit dat mijn kleuter alsnog zo mee zou gaan als iemand een ijsje of puppy’s heeft vrees ik)

2 likes

Ik zou zo graag willen. Mijn partner leeft nog door een beenmergtransplantatie, maar ik mag niet vanwege mijn gewicht.

1 like

Hiervan zei mijn moeder dat ik dan naar binnen moest gaan naar de leerkracht en dat die dan op de hoogte zou zijn of zou bellen. Ik hoor het haar nog zo zeggen allemaal :sweat_smile:

4 likes

Ja! Haha. Het speelde echt zo erg dat kinderen op straat zelfs “kinderlokkertje” speelde :joy::sob:

9 likes

Dit werd ons ook allemaal meegegeven hoor. Maar dat safeword was toch voor de extra veiligheid haha

1 like

Heb jij weleens geklapt of een duim omhoog gestoken naar iemand in het verkeer die in een (voor jou) mooie maar vooral ook dure auto rijdt?

• Ja dit doe ik weleens
  • Nee dit doe ik nooit
  • Ik doe dit niet maar ik ken wel mensen die dit doen

0 stemmers

Alleen naar toffe oldtimers

5 likes

Ik ben geen oude man.

7 likes

Haha ja mijn vader rijdt ook altijd van die specifieke auto’s en daarin zwaaien mensen ook altijd naar elkaar. Ik vind dat wel schattig.

3 likes

Niet specifiek naar dure auto’s, maar ik rij in een oldtimer en de code is dan wel dat je je hand opsteekt naar andere oldtimers haha. Doe ik ook alleen als ik zelf in de mijne rijd, niet als ik in een modernere auto rijd

13 likes

Wat voor fiets(en) heb je?

• ‘normale’ fiets
  • elektrische fiets
  • swapfiets
  • (elektrische) bakfiets
  • vouwfiets
  • ligfiets
  • speed pedelec
  • racefiets
  • mountainbike
  • gravelbike
  • helemaal geen fiets

0 stemmers

Ik was laatst bij de fietsenzaak en daar werd me verteld dat 2/3 van de verkochte fietsen elektrisch was!

En maak je wel eens gebruik van deelvervoer?

• Ja, deelauto
  • Ja, deelfiets
  • Ja, deelscooter
  • Ja, deelbakfiets
  • Nee

0 stemmers

OV-fiets 4 life

16 likes