Yuppen en plebs zijn wel andere soorten, toch?
Bedoel je niet toevallig Etam/Etam Lingerie? Miss Etam was een vrij degelijke Nederlandse winkel.
Sorry als je wel echt gewoon Miss Etam bedoelt (ik dacht dat hij helemaal niet meer bestond maar blijkbaar online wel weer sinds vorig jaar)
Ja ik heb een 70 F (mag je dat hier zeggen?) en dan past het gewoon heel vaak niet in verhouding enzo en ik ben zo moe van mn zoektocht godverdomme. Ik ga uit wanhoop maar naar de livera denk ik.
Ik weet niet wat @Daelyss bedoelde (misschien wel gewoon Miss Etam natuurlijk) maar dit is in ieder geval degene waar ik op doelde: https://www.etam.com/ of de belgische site Lingerie winkel: ontdek onze collecties lingerie, damesmode, badmode en accessoires. - Etam
Verwarrend want bijna dezelfde naam, maar echt een andere winkel.
Ik weet niet of ze naar Nederland verzenden
Gottex heeft hele mooie badpakken! Maar: daar betaal je helaas ook wel wat voor.
Ik heb er een van elomi, zit fijn en heeft veel cupmaten
Ben je al bekend met lace-lingerie.nl of annadiva.nl? Hebben beide badmode in je maat!
Nee hou je dikke tetten geheim!
Ik las in een ander topic dat thee overrated is. Vind jij dat ook?
- Ja ik heb echt niks met thee
- Mwah een beetje
- Nee love thee
0 stemmers
Zij krijgt vaak dingen van superbra achtige winkels dus dat is dan wss van merken als elomi
Ik heb jaren geleden bij bonprix een badpak gekocht met een beetje corrigerend erin. Zit heerlijk en ik voel me er hot in. Helaas ligt ie vooral in de kast omdat ik zwemmen vies vind.
Ben je weleens flauwgevallen?
- Ja, wel vaker
- Ja, weleens
- Nee, wel bijna (flauwte en wegvallen van gehoor/zicht bijv)
- Gewoon nee
0 stemmers
Topvintage.nl misschien wel. Daar hadden ze het in elk geval wel altijd.
Ga jij B&B vol liefde kijken?
- Ja de Belgische
- Ja de Nederlandse
- Nee
- Wat?
0 stemmers
OMG ja, etam lingerie. Sorry voor de verwarring.
Ik vond deze verwarring zo ontzettend grappig. Te bedenken dat een zeer stijlvol persoon als jij de Miss Etam zou aanraden.
Nav ik die net in het herfsttopic keek
Waarom kunnen mensen niet wachten om een seizoen te vieren door dingen te kopen?
- Leuk toch
- Overconsumptie
0 stemmers
Zijn die sufkutten nu alweer pompoenen aan het zoeken.
Het kleinste pak helemaal alleen.