Stel je persoonlijke vraag #44

Bij livera krijg ik alleen automatisch zo’n oma gevoel altijd. Volgens mij hebben ze qua omtrek vaak ook geen 70. Hunkemoller is daar wel erg op vooruit gegaan. Maargoed ik moet toch maar eens gaan kijken.

Heb jij lingerie van de livera?

• Ja
  • Nee
  • Ik draag geen lingerie

0 stemmers

@kali ja die zijn mooi ja! Ben helaas niet gezegend met zulke heupen.

een strapless plakbeha die ik jaren geleden heb gekocht, maar draag hem praktisch nooit

Die ook haha
En met bananenbeignets ook bananenflappen, maar misschien is dat een regio dingetje hoor (Noord)

Ik ben er denk ik nog nooit geweest als grown up maar ik associeer de Livera echt met degelijk wit ondergoed voor wat oudere dames? Geen idee of dit nu nog terecht is trouwens

2 likes

Ik ga echt 100x liever naar de livera dan de Hunkemöller. Ik vind de Hunkemöller te veel gefocust op hoe het er uit ziet dan comfort, wat met een grote maat echt super irritant is.

8 likes

Volledig random maar ben wel benieuwd, hoe oud ben jij?

• onder de 20
  • 20 tot 25
  • 25 tot 30
  • 30 tot 35
  • 35 tot 40
  • 40 tot 45
  • 45+

0 stemmers

1 like

Ja ik ook maar was er laatst binnen en het is echt prima. Beter dan de Hunkemoller vind ik die nu ook ‘stoute lingerie’ verkoopt voor de kinky 50 shades huisvrouw :sweat_smile:

Maar ik draag inmiddels sloggi-onderbroeken dus misschien pas ik ook wel helemaal in de Liveradoelgroep

1 like

Omdat het tot is, dus niet t/m dus eigenlijk het laatste getal een soort van niet telt :sweat_smile:

4 likes

Dat laatste toch? Er staat daarvoor 25 tot 30 niet tot en met 30.

3 likes

Ik ben al eeuwen niet meer bij livera geweest maar dat idee wat @Zonnestraaltje heeft heb ik ook.

Ik zag deze en daar lijkt een wat grotere cupmaat wel in te kunnen, maar ik vind dat riempje dan weer zo meh, maar dat kan ik er misschien afhalen.

• Nmsvpe
  • Ja wel mooi
  • Ik weet het niet

0 stemmers

Ben jij bloeddonor?

• Ja
  • Nee maar wil wel maar mag niet
  • Nee maar wil wel maar ben het toch niet
  • Nee wil ik niet

0 stemmers

Haha ik koop daar normaal ook nooit iets, maar ik liep er toevallig langs en zag dat er sale was. Ik heb ook een vrij grote cupmaat, dus ik liep er meer bij toeval tegenaan.

Ik vind de livera ook een grotere oma-vibe hebben dan de Hunkemöller bijvoorbeeld. Maar daar slaag ik sowieso nooit qua maat. En ik vind de kwaliteit vaak ruk.
En bij de livera hebben ze wel wat meer grote cupmaten en ook met kleine omvang.

Bij SuperBra zou je ook kunnen kijken, al weet ik niet zeker of ze badpakken verkopen. Wel bikini’s.

Edit: ik zie dat ze er ook badpakken verkopen.

4 likes

Ja maar ik ga nooit en ik negeer de belletjes :’).

6 likes

Ja alleen wordt met de jaren het iedere keer moeilijker om genoeg bloed uit me te persen dus wellicht gaat het binnenkort een keertje ophouden :sweat_smile:

3 likes

Vind jij het leuk om naar bouwplaatsen te kijken?

• Ja!
  • Soms
  • Nee, ben toch geen ouwe vent?!

0 stemmers

@anon50301661 nietes

2 likes

Er is ook altijd wel iets van 50% korting op een tweede bh ofzo en dan blijven ze bij de kassa zo doordrammen of ik dat eeeecht niet wil want zo’n goede deal! De laatse keer was ik er zo klaar mee dat ik ben weggelopen en mijn spullen heb laten liggen. Laat me gewoon afrekenen wat ik heb uitgezocht!

9 likes

Maar waarom schrijf je je niet gewoon uit dan?

Ja, ik inmiddels ook :sob::sob:

Zeg ook steeds dat ik de komende maanden niet kan, maar wil me niet uitschrijven, want ik wil wel goed voor de wereld zijn :+1:

1 like

Ik zou best willen maar heb een bloedfobie dus beter niet. Ook zo wat als je daar elke keer bij binnenkomst al flauwvalt

2 likes