Stel je persoonlijke vraag #44

Onze zijn een normale grootte

Zijn die van jullie Maltezer sized dan?

10 likes

Hebben we hetzelfde beeld bij een oliebol haha?
Ik eet er met oud & nieuw wel meerdere per dag, maar wel maar 1 per keer zegmaar

Edit
@Daelyss een pak oliebollen als in, zo’n mix? :sweat_smile:

4 likes

Ik neem vaak een gevulde oliebol. Die zijn best groot. En anders heb ik aan 2 normale ook wel genoeg haha.

4 likes

IMG_1992

Wat de fak Vlaanderen wat is dit

38 likes

Oh. Nee. Nop. :rofl:
Dit is inderdaad compleet iets anders qua formaat haha

1 like

Pompoempitten om te zaaien. :wink:

Ja dit is echt vies aan sommige kramen. Een keer werd me gevraagd of ik een warme oliebol wilde maar toen stopten ze die bol in de magnetron… Bah.

4 likes

Nee joh bij een beetje oliebollenkraam staat een langere rij dan er oliebollen klaarliggen dus je krijgt ze sowieso nog warm mee :heart_eyes:

4 likes

Wat grappig dat dat zo anders is. Het is bijna alsof je poffertjes eten gaat maar dan uit een zakje. Passen ze nu in een keer in je mond?

1 like

Zag het kersttopic ergens in de afgelopen dagen ook voorbij komen :smiling_face_with_tear:

3 likes

Uitnodiging staat nog steeds mop, je overcompensatie om te haten geeft niet. :heart:

Ja en jullie Nederlanders gaan ons echt niet vertellen hoe we eten moeten klaarmaken. Sit this one out!
En de gevulde oliebollen noemen wij beignets.

En in Belgiƫ heten ze smoutebollen

9 likes

Wat vind je lekkerder?

Ik eet ze twee keer per jaar, een keer op oudjaarsdag, en standaard als ontbijt op nieuwjaarsdag (beste katerontbijt), en dan altijd twee om de een of andere reden.

Op alle vlakken behalve oliebollen eens :sweat_smile:

9 likes

Maar hoe noemen jullie dit dan:

5 likes

Donuts.

:crazy_face:

1 like

Appelflappeeee

3 likes

Ik heb bij de Livera een badpak gekocht op maat en cupmaat. Dus bijvoorbeeld 38 H of 42 B
Ik zou dus zeker eens bij een lingeriezaak kijken (en dat hoeft dus geen hele dure fancy zaak te zijn).
Hij was oorspronkelijk duur, maar ik ben een skere tatta dus in de sale gekocht.

2 likes

Sgat ken jij Nederlanders? Hoe minder wij recht hebben om ergens een mening over te hebben, hoe luider we zijn!!!

24 likes

appelbeignets