Stel je persoonlijke vraag #44

Ik mag sinds drie jaar geen bloed meer doneren en ik zit er soms nog steeds mee haha, ik deed het echt graag, lekker gratis koffie drinken, croissants eten en kletsen en ook nog eens het gevoel hebben iets echt goeds te doen!!!

4 likes

Ik vind de Hunkemoller echt ellende. Altijd 1000 bh’s passen en dan denk je oh dit is ok. Kom je thuis en de eerste keer die bh’s aan. Zitten ze kut. Elke keer hetzelfde liedje. Die beugels die de hele dag in m’n oksels prikken. Dat middenstuk wat niet op de borst ligt.

4 likes

Herkenbaar, ik heb vaak net een te laag hb en ferritine, dus dan mag ik weer maanden niet geven, dan kan ik weer 1 of 2 keer en dan is het weer te laag en dan mag ik weer maanden niet en zo gaat de cirkel eeuwig door :sweat_smile: slaat ook nergens op dat ik het blijf doen (wel plasma ipv volboed) maar vind het dus ook altijd zo gezellig daar, echt een rustmomentje met koffie en superlekkere koeken en iedereen is zo aardig! Ze hadden bij mij 2x eens misgeprikt en toen werd ik na beide keren ook echt de dag daarna gebeld hoe het met me ging, wel echt netjes. En voel me dan ook weer helemaal goed over mezelf, dat ik iets bijdraag enzo.

Maarja twijfel of ze me nog willen hebben als ik uiteindelijk toch steeds weer wordt afgekeurd :cry:

3 likes

Wat heb je liever?

• wekelijks bloed doneren
  • Altijd slecht zittende beha’s van de Hunkemöller dragen overdag

0 stemmers

Ben je wel is naar die enorme outletdagen/fabrieksuitverkoop van die behaboer geweest?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee

0 stemmers

1 like

Ja en nee. Over het algemeen ja, maar mijn cups zijn gewoon net even te groot, waardoor die gaan lubberen. Dat vind ik zo bloed irritant aan body’s/badpakken. Voor mijn lijf heb ik een L nodig maar voor mijn cup een S/M. Loop hier altijd tegenaan. Vroeger wilde ik altijd een borstvergroting, maar dat heb ik nu naast mij neer kunnen leggen. Alleen met shoppen struggle ik er heel erg mee.

1 like

Ben je orgaan donor?

• Ja, voor alles.
  • Ja, maar met uitzonderingen
  • Nee, wil ik niet
  • Nee, maar niet omdat ik niet wil

0 stemmers

En stamcel donor?

• Ja
  • Nee, nooit over nagedacht
  • Nee, wil ik niet
  • Nee, maar wil ik wel

0 stemmers

1 like

Hadden jullie vroeger ook een “wachtwoord/safeword” met je ouders/verzorgers betreft veiligheid?

Mijn moeder vond het best een eng idee dat er destijds veel kinderlokkers rondom voorburg liepen dus ze had een ww bedacht dat alleen wij 3 wisten. Als iemand ons zou mee proberen te lokken onder het mom van “je moeder heeft mij gestuurd om je op te halen” zouden wij het ww moeten vragen. Wist hij het niet = foute boel.

Ik kom hier ineens op omdat ik net per ongeluk mijn moeder een noodmelding had gestuurd. Direct geappt dat er niks aan de hand was en dat het een foutje was
 vroeg ze voor de zekerheid om het wachtwoord van vroeger zodat ze zeker wist dat ik het appje stuurde :joy::sob: Te cute

• Ja had ik ook
  • Nee wtf
  • Dit hanteer ik nu met mijn kinderen
  • Ik overweeg om dit te gaan doen
  • Ik ken wel iemand die dit doet met zijn/haar kids
  • Niet nodig

0 stemmers

6 likes

Niet per se niet nodig, mijn moeder was heel beschermend. Maar we hadden geen ww. En ik heb zelf geen kinderen

2 likes

Ontbijt jij 's ochtends?

• Ja
  • Soms
  • Nee

0 stemmers

gewoon nee, geen wtf want ik vind het eigenlijk een heel slim idee

46 likes

Denk jij dat er hier mannen meeposten, die zich voordoen alsof ze een vrouw zijn?

• Ja sowieso, maar ik zou niet kunnen zeggen wie dat zijn
  • Ja ik verdenk er wel een paar
  • Hmm twijfel / weet niet zeker
  • Nee dat denk ik niet
  • Ik denk niet meeposten maar wel meelezen

0 stemmers

Omdat ik wel de intentie heb om te gaan. Maar tis helemaal uit m’n systeem want sinds de zwangerschap mocht ik niet. En nu is de priklocatie verandert en is dat ook allemaal nieuw en eng.

5 likes

Ik zeg tegen mijn kleuter dat ze het altijd moet vragen aan mij of haar vader voor ze met iemand mee gaat. Ook als ze de persoon heel goed kent of als diegene zegt dat wij het goed vinden.

3 likes

Ik vind die knijpers die grote betonblokken fijn knijpen wel tof :joy:

1 like

Opgegroeid in de 90’s/00’s? Toen was er echt een soort algehele paniek. Kinderlokkers zouden op elke straathoek staan :joy:

29 likes

Ik ben weleens uit school opgehaald door de buurvrouw omdat mijn moeder toen ziek was geworden dus dat gaat niet altijd op.

6 likes

Het gaat meer om als iemand haar op straat/in het park aanspreekt. Maar je hebt gelijk, het is zeker geen waterdichte methode (nog afgezien van het feit dat mijn kleuter alsnog zo mee zou gaan als iemand een ijsje of puppy’s heeft vrees ik)

2 likes

Ik zou zo graag willen. Mijn partner leeft nog door een beenmergtransplantatie, maar ik mag niet vanwege mijn gewicht.

1 like

Hiervan zei mijn moeder dat ik dan naar binnen moest gaan naar de leerkracht en dat die dan op de hoogte zou zijn of zou bellen. Ik hoor het haar nog zo zeggen allemaal :sweat_smile:

4 likes

Ja! Haha. Het speelde echt zo erg dat kinderen op straat zelfs “kinderlokkertje” speelde :joy::sob:

9 likes