Stel je persoonlijke vraag #44

Dit werd ons ook allemaal meegegeven hoor. Maar dat safeword was toch voor de extra veiligheid haha

1 like

Heb jij weleens geklapt of een duim omhoog gestoken naar iemand in het verkeer die in een (voor jou) mooie maar vooral ook dure auto rijdt?

• Ja dit doe ik weleens
  • Nee dit doe ik nooit
  • Ik doe dit niet maar ik ken wel mensen die dit doen

0 stemmers

Alleen naar toffe oldtimers

5 likes

Ik ben geen oude man.

7 likes

Haha ja mijn vader rijdt ook altijd van die specifieke auto’s en daarin zwaaien mensen ook altijd naar elkaar. Ik vind dat wel schattig.

3 likes

Niet specifiek naar dure auto’s, maar ik rij in een oldtimer en de code is dan wel dat je je hand opsteekt naar andere oldtimers haha. Doe ik ook alleen als ik zelf in de mijne rijd, niet als ik in een modernere auto rijd

13 likes

Wat voor fiets(en) heb je?

• ‘normale’ fiets
  • elektrische fiets
  • swapfiets
  • (elektrische) bakfiets
  • vouwfiets
  • ligfiets
  • speed pedelec
  • racefiets
  • mountainbike
  • gravelbike
  • helemaal geen fiets

0 stemmers

Ik was laatst bij de fietsenzaak en daar werd me verteld dat 2/3 van de verkochte fietsen elektrisch was!

En maak je wel eens gebruik van deelvervoer?

• Ja, deelauto
  • Ja, deelfiets
  • Ja, deelscooter
  • Ja, deelbakfiets
  • Nee

0 stemmers

OV-fiets 4 life

16 likes

Oja duhh, dat is ook een deelfiets!

Ik doelde eigenlijk op dit soort initiatieven!

1 like

Voor de helmplicht gebruikte ik vaak een deel scooter, maar krijg echt smetvrees van die helmen die je deelt dus no Thanks.

7 likes

Ja dit is precies de reden waarom ik geen deel scooters gebruik, terwijl het vgm wel super handig is. Maar zelfs met zo’n haarnetje er nog tussen vind ik het te vies.

1 like

ja ugh dat lijkt me ook zo goor! Ik ‘durf’ dus niet op die deelscooters (ook al kan ik prima rijden, gewoon een kwestie van een keer doen denk ik), maar nu vind ik het te goor. Die deelfietsen gebruik ik best vaak, vind het super handig! Behalve in Utrecht, want daar is het pleurisduur.

Hahab ja ik ook! En er was in mijn buurt een huis dat er wat spookachtig uitzag en wij hadden bedacht dat daar dan vast wel een kinderlokker moest wonen. Degene die belletje durfden te trekken bij dat huis vonden we super stoer want ze zetten maar mooi hun leven op het spel

1 like

Ten eerste het is alberto.

23 likes

De podcast de schaduw van dutroux legt heel goed uit hoe groot de invloed van die zaak was op vooral België maar ook op Nederland.

En @Max ik huur vaak een step, dat is hier toegestaan

2 likes

Maar naar het zien van 1985 (en alles verder over de Bende van Nijvel, Dutroux en de Belgische Rijkswacht) zou ik er bijna een complot in gaan zien. Maar dit was denk ik net gewoon heel suf en niet bij nagedacht.

1 like

Ik HAAT die tyfusdingen. Woon in een hele drukke straat en ze blokkeren hier altijd de hele stoep die al volstaat met terras van alle restaurants en bars, en moet ze ook regelmatig voor mijn deur weghalen voor ik met mijn fiets naar buiten kan. Snap dat ze soms ook wel handig kunnen zijn, maar ik weiger ze dus gewoon te gebruiken vanwege bovenstaande :sweat_smile:

4 likes

Ja snap ik ook wel echt hoor. Maar ik heb nog geen fiets en dan zijn ze echt wel handig. Heb je tips voor een fietsenwinkel?

2 likes

Ik ben benieuwd naar die bende van nijvel, is daar een docu over?

Edit: o haha dat is dus 1985

Heb de mijne van kleinanzeigen, staat een hoop op