Stel je persoonlijke vraag #44

Ik steek wel mijn duim op, maar niet vanwege een mooie auto. Vooral heel passief agressief, als ze zich echt als een complete idioot op de weg gedragen. Wacht echt nog op het moment dat dat me ruzie gaat opleveren. Ik weet dat ik daar mee uit moet kijken maar het gebeurt automatisch :smiling_face_with_tear:

7 likes

Bodylotion oid smeren

• Na elke douchebeurt
  • Af en toe
  • Nooit

0 stemmers

1 like

Altijd behalve als het bloedheet is, heb niet zo’n zin om dan nog meer te plakken haha

5 likes

Echt elke dag, voel het ook meteen als ik het niet gedaan heb

1 like

Ik smeer me in met vaselinecrème van de huisarts hahaha bodylotion doet niks voor me

1 like

Ik had in eerste instantie nee gestemd omdat ik met ‘gewone’ bodylotion in mijn hoofd zat. Bodylotion vind ik zo’n smerig product. Vroeger heb ik te vaak soorten gehad die te plakkerig / vettig bleven, en sindsdien haat ik het echt.

Maar sinds een paar jaar smeer ik vrijwel dagelijks La Roche Posay Lipikar Baume en dat is wel fijn spul. Ik doe het niet van top tot teen maar de plekken die snel droog of schilferig zijn.

3 likes

• Superleuk ding
  • Nee, dit kan niet waar zijn

0 stemmers

Ik twijfel steeds tussen “heel schattig” en “wat een gedrocht”

6 likes

Volwassen versie van deze

64 likes

Vind jij het “strak in je zwempak” topic nog van deze tijd?

• Ja
  • Ja en ik vind het fijn dat het er is
  • Nee en ik vind het niet fijn dat het er is
  • Nee

0 stemmers

Ja en nee. Ik post er in mee want kan de inspiratie/motivatie goed gebruiken, maar het kan snel doorslaan in obsessief eten/sporten. Grens is erg dun.

13 likes

Ik vind het altijd raar om daar te lezen en vervolgens mensen in wayrwt te zien die volgens strak in je zwempak druk bezig zijn met diëten/zichzelf dik noemen, en die dan een volstrekt normaal lichaam hebben.

Denk dat dat best triggerend kan zijn voor veel mensen.

24 likes

2 zielen 1 gedachte haha

Maar dat denk ik elke keer ook.

Edit: ja die eetlijstjes van 900 calorieën waren echt heel erg ja.

6 likes

Begrijp ik! Alle calorie posts etc scroll ik gewoon voorbij en kijk ik niet naar, maar kan me voorstellen dat het voor andere triggerend kan zijn. Ik moet gezonder eten en meer sporten ivm een medisch traject, dus dan vind ik het soms wel fijn om daar motivatie/inspiratie te zoeken.

1 like

Ik als echt dik persoon vind het wel fijn om daar mn shit te posten . Maar als ik dan dingen lees over betaalde dieeten of alles helemaal bijhouden enzo. En idd fotos van slanke vrouwen dan moet ik mezelf wel steeds inhouden.

9 likes

Snap ik; maar is daar ook niet een dames met een maatje meer topic voor? Dan neem je misschien een deel van de triggers weg met dunne mensen die willen afvallen etc.

Maar idk ik ben daar geen poster dus misschien vinden de posters in het topic het wel fijn. Maar krijg zelf vaak wel een raar gevoel als ik door dat topic scroll.

Jaa maar ik weet niet of zij zitten te wachten op iemand die wilt afvallen hahaha. Vgm is dat meer een ik zoek kleding topic.

11 likes

Ik vind het fijn omdat er ook veel mensen met een realistische kijk op afvallen zitten. En dat als ik een heel dagboek verhaal plaats over dat ik eigenlijk McDonalds wil en er nog net niet over droom, dat iemand me er dan wel op wijst dat ik waarschijnlijk iets te streng ben geweest en daardoor aan niks anders kan denken.

Maar ik vind het ook wel dubbel. Want ik ben 30 kilo te zwaar en ik vind het dan soms ook wel lastig als er mensen bijvoorbeeld heel strict voor zichzelf zijn terwijl je weet dat ze verder gewoon een heel gemiddeld lichaam hebben. Wat jullie al zeggen idd.

9 likes

Ja vind ik ook. Dan gaan mensen posten dat ze nog 2 kilo af willen vallen om in die ene broek te passen. Dat vind ik heel disturbing eigenlijk.

9 likes

Wat is de grens om te posten in dat topic dan? Is dat pas als je overgewicht hebt volgens je bmi? Ik snap dat het heel anders is als je 5kg kwijt wil dan 50, maar voor beide groepen kan het topic wel helpend zijn toch?

Oprechte vraag want ik snap alle argumenten wel heel goed maar wanneer is daar posten dan wel oke?

2 likes

Daar komen ook mensen met maat 42 posten hoor :smiling_face_with_tear: En er worden tips gegeven voor “plussize” kleding die tot maat 46 gaat, lol

9 likes