Stel je persoonlijke vraag #44

Ik HAAT die tyfusdingen. Woon in een hele drukke straat en ze blokkeren hier altijd de hele stoep die al volstaat met terras van alle restaurants en bars, en moet ze ook regelmatig voor mijn deur weghalen voor ik met mijn fiets naar buiten kan. Snap dat ze soms ook wel handig kunnen zijn, maar ik weiger ze dus gewoon te gebruiken vanwege bovenstaande :sweat_smile:

4 likes

Ja snap ik ook wel echt hoor. Maar ik heb nog geen fiets en dan zijn ze echt wel handig. Heb je tips voor een fietsenwinkel?

2 likes

Ik ben benieuwd naar die bende van nijvel, is daar een docu over?

Edit: o haha dat is dus 1985

Heb de mijne van kleinanzeigen, staat een hoop op

Die kan je op npo kijken.

Het hele roze baletten was toch mogelijk ook met Dutroux? En dat er veel meer mensen bij betrokken waren dan degene die nu zijn opgepakt? Zeg niet dat het zo is of dat ik het geloof maar er doen wel redelijk wat complot theorieën ook rondom Dutroux de ronde.
1985 gaat over de Rijkswacht en hun betrokkenheid bij de Bende. Vond het een hele goede serie.
@Hippe_kikker , het is geen documentaire maar een fictie reeks. Maar komen aan het einde wel steeds echte beelden van die gebeurtenissen voorbij.

2 likes

Ik denk wel dat 1985 geen docu is maar een serie, losjes gebaseerd op de Bende (dus niet echt een docu met accurate informatie)

1 like

Volksjury heeft er meerdere podcast afleveringen over.

5 likes

En de podcasts van de volksjury!

@kika thanks!!!

2 likes

Dat van Regina Loeff? Daarvan lijkt het me heel erg onwaarschijnlijk dat het waar is maar ben er ook niet helemaal zeker van dat het echt niet zo is.

2 likes

Alleen als er wat gesloopt wordt met een sloopkogel.

1 like

Ik wil me heel graag aanmelden als stamceldonor, maar ik heb begrepen van Sanquin dat ik dit niet mag omdat ik moeilijk te prikken ben. Vind ik echt heel stom, maar het is helaas niet anders.

Ben wel bloeddonor en dat blijf ik zo het mag, ook al vind ik het doodeng elke keer om te gaan en gaat het prikken dus echt niet makkelijk, vind het wel belangrijk om te doen en ik probeer ook altijd mensen in mijn omgeving te motiveren ook te gaan.

Ik steek wel mijn duim op, maar niet vanwege een mooie auto. Vooral heel passief agressief, als ze zich echt als een complete idioot op de weg gedragen. Wacht echt nog op het moment dat dat me ruzie gaat opleveren. Ik weet dat ik daar mee uit moet kijken maar het gebeurt automatisch :smiling_face_with_tear:

7 likes

Bodylotion oid smeren

• Na elke douchebeurt
  • Af en toe
  • Nooit

0 stemmers

1 like

Altijd behalve als het bloedheet is, heb niet zo’n zin om dan nog meer te plakken haha

5 likes

Echt elke dag, voel het ook meteen als ik het niet gedaan heb

1 like

Ik smeer me in met vaselinecrème van de huisarts hahaha bodylotion doet niks voor me

1 like

Ik had in eerste instantie nee gestemd omdat ik met ‘gewone’ bodylotion in mijn hoofd zat. Bodylotion vind ik zo’n smerig product. Vroeger heb ik te vaak soorten gehad die te plakkerig / vettig bleven, en sindsdien haat ik het echt.

Maar sinds een paar jaar smeer ik vrijwel dagelijks La Roche Posay Lipikar Baume en dat is wel fijn spul. Ik doe het niet van top tot teen maar de plekken die snel droog of schilferig zijn.

3 likes

• Superleuk ding
  • Nee, dit kan niet waar zijn

0 stemmers

Ik twijfel steeds tussen “heel schattig” en “wat een gedrocht”

6 likes

Volwassen versie van deze

64 likes