Stel je persoonlijke vraag #44

Lees je het tmi topic?

• Ja (waaaroomm???)
  • Nee

0 stemmers

Als je daar post, waarom doe je dat?

• Wil graag advies
  • Ik vind het grappig
  • Het geeft me een thrill
  • Ik heb niemand om dit mee te delen (ook geen dagboek)
  • Anders

0 stemmers

2 likes

Vergeten optie, gvd!!!

• Ik wil aandacht door tmi topic te delen

0 stemmers

Ik klik het soms perongeluk aan. (Of als ik t idee heb dat er een rel is) maar dat topic vind ik echt te goor.
En als ik er post dan is het poep gerelateerd en wil ik medelijde !

6 likes

Ja dan bidden we even samen voor je brandende anus.

9 likes

Waaroommm niet? Gaat echt niet alleen over poep (meestal niet zelfs), maar ook over pusbulten enzo. Of is dat juist het probleem? :smiling_face_with_tear:

Edit: ok ok ik snap het denk ik

2 likes

Weer gezeik op het tmi topic. Zijn de popaholics de nieuwe mommy’s voor jullie? :sob:

2 likes

fascinerend

3 likes

Ja maar ik vind de fiat multipla ook fantastisch. Gewoon omdat het zo lelijk is hahaha.

4 likes

Een relatie met iemand die soms met deuren smijt en dingen kapot gooit uit frustratie tijdens ruzies

• Niet oké, kan een reden zijn om uit elkaar te gaan
  • Niet fijn maar geen dealbreaker
  • Vind ik niet erg
  • Anders

0 stemmers

1 like

Er gaat een theorie dat iedereen een naakt lopende buur heeft en zo niet, dan ben je zelf de naakte buur

Wie ben jij?

• Ik heb naakte buren
  • Ik ben de naakte buur
  • Deze theorie klopt niet, geen van beiden is van toepassing

0 stemmers

2 likes

Ik zou niet weten of ik naakt lopende buren heb

7 likes

Ik vind een deur achter je dichtgooien nog wel iets anders dan dingen kapotmaken eigenlijk.

21 likes

Been there, done that. Echt geen zin meer in, die gewoon normaal.

5 likes

Volgens mij is er nog geen topic dat specifiek gaat over gezond eten en de struggles die daarbij horen?
Momenteel lees ik mee in het Strak in je Zwempak topic, om ‘steun’ te krijgen dat er meer mensen moeite hebben met gezond leven/eten

1 like

Ik had een buurman die halfnaakt liep (van onder). Dan stond hij in de achtertuin met alleen een shirt aan, en verder niks, alsof het Donald Duck was. :sweat_smile:

45 likes

Haha volgens mij wordt dat ook wel Winnie the Pooh-ing genoemd :joy:

14 likes

Ja dat herken ik. Ik zie ook zeker in het verleden wel triggerende zaken staan, waarvan ik me kan voorstellen dat dat voor mensen met een eetstoornis niet goed is te lezen. Idd lijstjes met 1100 calorieën, het ik ben zo goed bezig en ik sport 9x per week en ben 100gram aangekomen, ik volg een shakedieet en dergelijke.

Aan de andere kant is er geen ‘gezond’ eten, leven en bewegen topic En zelfs dat is lastig, want wat is gezond, daar zijn de meningen ook over verdeeld.

Zelf voel ik niets voor keto en in het fitnesstopic voel ik me ook niet thuis met mijn low impact oefeningen die ik thuis doe.

Maar ik voel me niet gezond momenteel, ben vaak moe, eet teveel suiker dan goed voor me is, heb overgewicht en ben niet blij met mijn lijf omdat het niet meer zo gezond is als 5 jaar geleden. En ik vind het fijn om herkenning te vinden in dat topic. Misschien moeten we elkaar wat vaker aanspreken als er triggerende zaken worden gepost of iemand obsessief bezig is.

8 likes

Hot

2 likes

Dacht dat je dit op @FrauHelga commente

6 likes

Ik zou dit autotje best willen hebben. Je prakt hem overal tussen en fileparkeren hoeft amper omdat hij er overdwars ook wel in moet kunnen passen.

En je kan mensen irriteren op volle parkeerterreinen. Dan komen ze zo hoopvol aanrijden omdat ze denken dat er een vrije plek is, maar nee! Daar sta jij al met je miniauto! Echt mooi om hun hoop uiteen te zien spatten

20 likes