Als dat zo is misschien gewoon doen dan? Uit de poll blijkt dat de meerderheid het ermee eens is toch.
Ik heb persoonlijk op het EGF wel heel veel aan dat topic gehad en vind er op zich niks mis mee als er gezonde tips gevraagd worden voor ontbijt/ lunch etc of aangepaste sporttips ed. Alleen soms kom je inderdaad diëten tegen waarvan ik echt gruwel. Dan zeg ik er ook wel wat van, en zie anderen daar ook regelmatig tegenin gaan. Denk dat zolang dat een beetje in balans blijft het juist fijn is dat mensen daar hun ei kwijt kunnen dan op plekken waar er minder kritische mensen zitten.
En sowieso zou ik niet in zo een topic meelezen als je niet wil afvallen/ slecht tegen dat soort dingen kan.
Dat is zeker heftig. Ik post zelf mee, dus mijn mening is niet helemaal ongekleurd. Ik vind het topic fijn als inspiratiebron, maar vind ook dat mensen moeten worden aangesproken als hetgeen ze doen ongezond is (en dat wordt de laatste tijd gelukkig ook gedaan). Dus op die manier zou ik het door zien gaan, maar niet als mensen elkaar aansporen om er ongezonde gewoontes op na te houden.
@Nysmn, de vraag van de poll is natuurlijk wel op zo’n manier gesteld dat de onderliggende mening duidelijk naar voren komt. Ik denk dat een deel van de mensen die het topic wel fijn vinden (of ze nu meeposten of niet) hier niet direct op zullen stemmen.
Dan ga je er dus compleet aan voorbij dat ‘dat soort dingen’ in dat topic ontstaan
Ik vind het persoonlijk wel fijn dat er een topic is omdat overgewicht en afvallen toch persoonlijk als een rode draad door mijn leven loopt helaas, en het fijn is daar gewoon 1 aangewezen plek voor te hebben. Gewoon om er even over te zeiken , of om tips te vragen om of te lezen wat voor anderen werkt of niet werkt. Of om gerustgesteld te worden wanneer je gefrustreerd raakt. Ook heb ik door dat topic voor het eerst over intuïtief eten gehoord en dat is toch wel iets wat mij persoonlijk mentaal heel erg geholpen heeft. Uiteraard is het jammer als er ongezonde leefwijzes of idealen door ontstaan, maar daar heb ik gelukkig nog nooit te veel van gemerkt bij mezelf, en hoop ook zeker niet dat ik ooit anderen zo’n gevoel heb gegeven misschien, ook al post ik vrij weinig.
Nee, daar ga ik juist niet aan voorbij. Ik vind nog steeds dat mensen erop aangesproken mogen worden. Desnoods wat feller als dat nodig is, dan wel strengere regels over wat je wel of niet daar kan posten.
Ik weet niet hoeveel mensen op dit specifieke forum laatste tijd een eetstoornis ontwikkeld hebben specifiek door dat topic, dat zou ik heel rot vinden. Alleen denk ik wel dat daar meer tegenwicht en houvast geboden wordt, dan andere plekken op het internet/ social media. Ik weet niet of het verbieden mensen juist minder helpt.
Lees je het tmi topic?
- Ja (waaaroomm???)
- Nee
0 stemmers
Als je daar post, waarom doe je dat?
- Wil graag advies
- Ik vind het grappig
- Het geeft me een thrill
- Ik heb niemand om dit mee te delen (ook geen dagboek)
- Anders
0 stemmers
Vergeten optie, gvd!!!
- Ik wil aandacht door tmi topic te delen
0 stemmers
Ik klik het soms perongeluk aan. (Of als ik t idee heb dat er een rel is) maar dat topic vind ik echt te goor.
En als ik er post dan is het poep gerelateerd en wil ik medelijde !
Ja dan bidden we even samen voor je brandende anus.
Ik heb echt een te zwakke maag voor de dingen die daar gepost worden
Waaroommm niet? Gaat echt niet alleen over poep (meestal niet zelfs), maar ook over pusbulten enzo. Of is dat juist het probleem?
Edit: ok ok ik snap het denk ik
Weer gezeik op het tmi topic. Zijn de popaholics de nieuwe mommy’s voor jullie?
fascinerend
Ja maar ik vind de fiat multipla ook fantastisch. Gewoon omdat het zo lelijk is hahaha.
Een relatie met iemand die soms met deuren smijt en dingen kapot gooit uit frustratie tijdens ruzies
- Niet oké, kan een reden zijn om uit elkaar te gaan
- Niet fijn maar geen dealbreaker
- Vind ik niet erg
- Anders
0 stemmers
Er gaat een theorie dat iedereen een naakt lopende buur heeft en zo niet, dan ben je zelf de naakte buur
Wie ben jij?
- Ik heb naakte buren
- Ik ben de naakte buur
- Deze theorie klopt niet, geen van beiden is van toepassing
0 stemmers
Ik zou niet weten of ik naakt lopende buren heb
Ik vind een deur achter je dichtgooien nog wel iets anders dan dingen kapotmaken eigenlijk.
Been there, done that. Echt geen zin meer in, die gewoon normaal.