Vind jij Taylor Swift sex appeal hebben?
- Ja veel
- Gewoon ja
- Nee
- Nee echt extreem niet
0 stemmers
Vind jij Taylor Swift sex appeal hebben?
0 stemmers
Klinkt Taylor zo voor jou?
0 stemmers
Ja ik ken ook letterlijk niemand die naar haar luistert haha? Dacht altijd dat ze alleen heel populair was in de VS eigenlijk.
Hahahaha loveit
Ik vind haar sex appeal gelijk staan aan de naakte Terry Baudet Instagram-foto.
Ik heb met veel artiesten vaak ook het idee dat mensen elkaar opjutten waardoor mensen fomo krijgen en dan maar gaan, zoals bij Coldplay en Taylor Swift.
Ik vind de manier van kaartverkoop echt bizar. Als ik het goed heb begrepen dan zijn er ook allemaal fans die van alles online doen om te laten zien dat ze echt fan zijn zodat ze dan voorrang kunnen krijgen met dingen kopen. Hoe leuk ik haar muziek vind, dit gaat me wel te ver.
Ben wel benieuwd hoelang ze deze status vol kan houden. Het zou mij niets verbazen als dit de piek is in haar carrière.
de taylor swift haat is mijn favoriete ding aan dit forum 🩷
wat/waar/hoe en voor wie?
Lijkt het je leuk om in een vrouwenbasketbalteam te spelen in Nederland?
0 stemmers
Nou mij sowieso niet en ik kan dat volgens mijn vriend ook niet wegens zwakke polsen, te kleine handen, te zwakke enkels etc. Het leeft hier niet in Nederland. Maar hij heeft in zijn ogen dus al veel potentieel gezien.
als in, veel lange vrouwen?
Alle nee stemmers: jullie hebben haar act bij vigilante shit denk ik niet gezien, ik ging daardoor bijna twijfelen aan m’n geaardheid ![]()
![]()
https://youtube.com/shorts/OfXKebauzVE?feature=share
Denk jij door het zien van dit filmpje anders over Taylors sex appeal?
0 stemmers
ik krijg hier echt middelbare school eindshow vibes van wanneer de dames van vwo6 even de ouders goed laten cringen door zo’n ~ sexy ~ stoelact te doen hahaha
Ja, met grote handen, en dan een atletische bouw?! Ik kan bijvoorbeeld geen basketbal oppakken met 1 hand. Hij vindt het jammer dat het hier niet zo leeft. Maar hier heb je zeker wel hele lange meiden met die bouw ervoor misschien.
De schaduwen van de achtergronddansers hebben nog meer sex appeal.
En jarenlang waren we ook het langste volk ter wereld zelfs. Maar basketbal is hier nooit echt gaan leven.
Ik ben zo’n stan die tickets voor het concert probeert te krijgen, maar die reacties op vigilante shit begrijp ik dan weer niet. Het is een vrouw in een glitterpak die langzaam op een stoel gaat zitten of haar been op een stoel zet ![]()
Ik vind t hotttt
Maar goed iedereen z’n ding hahahaha, ben alleen maar blij dat er zoveel mensen anti-Taylor zijn want als zij ook allemaal kaartjes wilden kopen was het al helemaal onbegonnen zaak. En mijn enthousiasme wordt er niet minder van.
Different strokes for different folks!