Stel je persoonlijke vraag #44

Dit is een niveau van sexy dat ik zelfs nog zou kunnen doen en ik heb echt -10 sex appeal. Dus nee.

11 likes

Kan jij een basketbal vanaf de grond oppakken met 1 hand?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet

0 stemmers

Een guard mag bijv. Best klein zijn maar als je dat niet eens kunt. Maar het merendeel van de vrouwen kan dit juist wel.

Ik ben bi en ik vind dit echt moeke trys to be hot. Ik word hier niet warm of koud van.

HAHAHAHAHA @Jumpsuit die stug door gaat met dr basketbal vragen.

26 likes

Ben jij straight?

• Ja ik zou mezelf omschrijven als hetero
  • Nee ik zou mezelf niet omschrijven als hetero

0 stemmers

1 like

Meer omdat ik nog geen idee heb en ik sowieso totaal niet naar een vriend/ man verlang. Niet zozeer gay maar wel aseksueel oid. Of is dat queer en is dat weer niet de vraag? :joy:

4 likes

Nee hoor mag!

T valt me gewoon vaker op dat meer mensen ergens op het LGBTQIAplus spectrum zitten, vroeg me af of de meeste mensen nog als enkel hetero identificeren

3 likes

Ik denk dat ik het al langer wist, maar sindskort tot de ontdekking gekomen dat je geen relatie HOEFT te hebben. Dat het een keuze is :joy:

2 likes

Huh dit vroeg mn vriend, en we komen vaak zo’n hele lange jonge meid tegen, echt heel atletisch gebouwd, hij mag scouten oid. We hebben 2 keer erover nagedacht om haar aan te spreken, maar ik vind dat niet echt prettig voor haar. Hij zei , doe jij maar, maar ik heb er minder verstand van.

Bovendien misschien zien we haar niet elke dag lopen ofzo, maar woont hier vlakbij. Wie vind jij dat haar moet aanspreken? Het gaat alleen om basketbal te spelen.

• Ik
  • Mn vriend
  • Allebei niet

0 stemmers

2 likes

Hahah ik vond het gewoon grappig om te zien dat iedereen op taylor zat te haten en jij er steeds tussendoor kwam met random basketbal vragen hahah.

12 likes

Huh maar scout je spelers op basis van hun uiterlijk, ook als je helemaal niet weet of ze zelf spelen? Ik had geen idee joh haha.

6 likes

Je mag vragen! Verder mag hij dan sqouten. We durven beide niet te vragen. Het is misschien vergelijkbaar met modellenwerk dat je op straat ineens wordt gevraagd. En dat je iig kan vragen of er interesse is. We durven beide niet. Maar wat een lange benen en alles ongelofelijk.dis het is echt positief bedoeld uiteraard.

3 likes

Hahahah ja ik moet eerlijk toegeven dat het zoals je het vertelt wel echt creepy overkomt, dat jullie beiden deze jonge meid blijven opmerken, haar lange benen en athletische bouw, maar niet op haar af durven te stappen. Beetje alsof jullie een trio willen ofzo, ben benieuwd of ze jullie sus over vindt komen of je het gewoon heel grapig neerzet. :skull:

33 likes

Dit had ik precies hetzelfde :joy:

1 like

Nee is gewoon voor een bastketbalteam. ik heb niks met vrouwen, en mn vriend gekgenoeg niet met lange vrouwen. Hij heeft nog 1 teammate nodig.

Maar ik heb mn antwoord, we gaan het NIET vragen

hoevaak per jaar uit eten?

• 1x per week
  • 1x in de 2/3 weken
  • 1x in de maand
  • 1x in de 2/3 maanden
  • 1x in de 4/5 maanden
  • 1x in het half jaar
  • 1x in het jaar
  • Vaker
  • NVT/Ga niet uit eten

0 stemmers

Wordt er wel eens naar je getoeterd als je auto rijdt?

• Regelmatig
  • Af en toe
  • Zelden tot nooit
  • Echt helemaal nooit
  • Ik rij geen auto

0 stemmers

En toeter jij vaak naar anderen?

• Regelmatig
  • Af en toe
  • Zelden tot nooit
  • Helemaal nooit
  • Ik rijd nog steeds geen auto

0 stemmers

2 likes

Ik moest even opzoeken waar ik dit ook maar weer had gehoord. Maar vanaf 1:30 uur in onderstaand filmpje word er iets over uitgelegd. Ik begrijp niet helemaal hoe het werkt en of dit overal zo is of alleen in Amerika maar dat Taylor commercieel denkt is wel duidelijk. Als je vanaf 1:20 uur ongeveer kijkt dan heb je nog wat informatie over de verkoop van kaarten in het algemeen. Een van de gasten is van de machine (podcast).

https://www.youtube.com/live/v09SnZpd-kE?feature=share

2 likes

Omdat turkije nummer 1 was.

14 likes

Ik vind Taylor haar muziek opzich wel prima ofzo, ik zet het zelf niet snel aan maar vind het ook niet vervelend als iemand het wel aan zet. Een vriendin van mij is helemaal fan en wilde graag naar haar concert in Amsterdam, dan ga ik wel mee zodat ze niet alleen hoeft.
Maar ik vind haar als persoon een beetje ongemakkelijk ofzo? Daardoor kan ik haar ook niet echt sexy vinden ofzo

1 like

Ik weet dit eigenlijk niet. Ik ben denk ik zoals @Hippe_kikker niet echt uitgesproken bi of lesbisch maar ik ben ook zeker niet hetero. Ik weet het niet en ook niet sinds wanneer ik dit weet

6 likes