Stel je persoonlijke vraag #44

Toen ik in duinrell/het tikibad bij de snackbar werkte hadden we eens per jaar nudistendag. Toen was er een man die voor het eerst vrijwilligerswerk deed voor die groep maar hij durfde zelf nog niet in de blote piel en was de hele middag aan het twijfelen. En aan het einde van de avond stond hij er precies zo bij als op het plaatje hahaha. Vond het wel stoer dat hij toch het lef had!

Edit : naturistendag*

2 likes

Ik vind het altijd zo irri om nederlanders tegen te komen. Want het is altijd " Dit was duur en dat was duur en klaag klaag klaag."

4 likes

De allerergste zijn nog die naar het gardameer gaan naar een Nederlandse camping met hun caravan en dan naar de snackbar lekker frikandellen eten. Hele camping is Nederlands. Een vriendinnetje van vroeger ging daar elk jaar 3 weken naartoe. Wat een arremoei.

8 likes

Dit is trouwens echt een misconceptie, want klagen over dat iets duur is is best een cultureel universeel iets haha.

Mijn ouders vonden het altijd verschrikkelijk als ze Nederlanders tegenkwamen in het buitenland, gebeurde gelukkig niet mega vaak. Maar dan zei m’n vader ineens iets als: I smell cheese/ there is cheese in the room en dan wist ik dat ik geen Nederlands meer moest praten hahahah

23 likes

Oh maar waarom vind je het lastig als het getypt wordt? Lijkt mij juist makkelijk?

Ik dacht aan in het echt.
Bij vriendinnen niet lastig, partner ook niet. (Berichten als ā€œtrots op jouā€ vind ik trouwens wel maar ongemakkelijk. Geen idee wat ik moet antwoorden want ik onderga alles maar (met enorme spanning/moeite/verdriet) en wat heeft trots daarmee te maken).

Maar ongemakkeljker juist bij familie.
Mijn familie zegt zulke emo dingen juist ook alleen op whatsapp. Ik heb mijn vader dat nog nooit horen uitspreken, maar eens in de zoveel tijd krijgen we erg emotionele liefdesuitingen. :sweat_smile: Wel schattig.

1 like

Heb jij wel eens tegen iemand gezegd dat het een optie is om de relatie te stoppen door uit elkaar te gaan of te scheiden ivm huwelijk?

• Ja
  • Nee
  • Wel eens zelf te horen gekregen

0 stemmers

Als je om een bepaalde tijd weg moet heb je dan wel eens dat je net dan moet poepen waardoor je dus te laat komt/het krap word om op tijd te komen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Lees je wel eens strips?

• Ja
  • Nee
  • Vroeger wel

0 stemmers

Volkorenbrood of witbrood?

• Volkorenbrood
  • Witbrood
  • Kan niet kiezen hoor

0 stemmers

2 likes

Ik kon dat ook niet maar ben het gewoon gaan oefenen en nu gaat het veel beter

Wij aten vroeger al-tijd witbrood thuis en dat is me zo tegen gaan staan, op een tosti of harde broodjes na eet ik liever niet dan een witte boterham…

2 likes

Volkoren en meergranen :grimacing:

1 like

Liever gewoon bruin brood, ik vind dat er aan volkoren een bijsmaak zit waar ik niet zo van houd.

6 likes

Zou het dan geen oplossing zijn om de titel aan te passen?

Volkoren of bruin gewoon voor dagelijks
Maar stokbrood toch wit en ook een witte boterham met boter en speculaas of hagelslag natuurlijk

10 likes

Echt ga nooit rijden met slippers!!! Ik dacht ooit ook dat het wel kon. Mijn slipper kwam vast te zitten onder het gaspedaal en ik moest al rijdend onder m’n stuur kruipen om hem los te trekken. Gelukkig op een rustige weg maar echt noooooooit meer

2 likes

Ik snap echt niet wat je bedoelt? Of ik ooit een relatie beindigd heb?

5 likes

Nee of je wel eens tegen een vriend/vriendin hebt gezegd kan je niet beter gewoon stoppen met de relatie omdat…

2 likes

ik lees soms manga maar ik neem aan dat dat telt

1 like

Vind jij Taylor Swift sex appeal hebben?

• Ja veel
  • Gewoon ja
  • Nee
  • Nee echt extreem niet

0 stemmers

Klinkt Taylor zo voor jou?

https://www.reddit.com/r/TikTokCringe/comments/14w9lez/swifties/?utm_source=share&utm_medium=ios_app&utm_name=ioscss&utm_content=1&utm_term=1

• Ja! Maar vind haar muziek wel leuk
  • Ja! Maar vind haar muziek dan ook niet leuk
  • Nee! Maar vind haar muziek dan ook leuk
  • Nee! Maar vind haar muziek alsnog niet leuk

0 stemmers

1 like

Ik vind haar muziek (vooral de eerste paar albums) best leuk, dat was echt de soundtrack van mijn pubertijd. Maar ik heb echt moeite met haar als persoon en vooral de totaal gestoorde fans

15 likes

Ja ik ken ook letterlijk niemand die naar haar luistert haha? Dacht altijd dat ze alleen heel populair was in de VS eigenlijk.

4 likes