Stel je persoonlijke vraag #44

Als je auto rijdt op slippers dan rij je

• Op slippers
  • Op blote voeten
  • Ik rij geen auto

0 stemmers

En met hak schoenen?

• Gewoon op mijn hakken
  • Op blote voeten
  • Ik neem dan aparte schoenen mee om mee te rijden
  • Ik draag nooit hakken
  • Ik rij nog steeds geen auto

0 stemmers

2 likes

In de tijd dat ik op de groep werkte in de kinderopvang, heb ik twee keer in het vliegtuig gezeten met kinderen van mijn groep.

2 likes

Ik heb hiervoor mijn oude vet versleten Vans Slip-Ons in de auto liggen, gruwel echt van rijden op blote voeten, maar rijden met ongeschikt schoeisel is fucking gevaarlijk.

12 likes

Haahahaha dat is zo geen gezicht he bah

Mn ex stond een keer zo in de slaapkamer en ik lag helemaal dubbel.

20 likes

Geen idee hoe dat voelt. Ben blij dat ze er zijn, maar houden van heb ik nog nooit ervaren

Ik heb op vind je dat leuk niet gereageerd, omdat ik het niet perse leuk vind maar ook niet erg of vervelend ofzo?
Ik zou het zelf gewoon niet zo snel doen, maar misschien omdat ik ook gewoon te introvert daarvoor ben.

Ligt wel echt aan de hakken die ik aan heb of ik ermee ga rijden, maar heb altijd platte schoenen in de auto liggen.

Ja ik moet wel zeggen dat ik nooit echt op naaldhakken loop oid, anders zou ik ook aparte schoenen meenemen. Dus misschien toch even mijn stem aanpassen

2 likes

Ik heb dit even gecheckt bij mijn broer (die verzekeringsadviseur is) en hij zegt "Je kan alleen gezeik krijgen wanneer ze aantoonbaar kunnen maken, dat je willens en wetens, onnodig risico hebt genomen. (Roekeloosheid: wat al lastig te bewijzen valt) en dan moet er nog een causaal verband zijn tussen de eerder genoemde roekeloosheid en de geleden schade. Maar met blote voeten mag je gewoon rijden.

Ik denk sowieso dat blote voeten veiliger zijn dan slippers die vast kunnen blijven zitten tussen pendalen.

3 likes

Toen ik in duinrell/het tikibad bij de snackbar werkte hadden we eens per jaar nudistendag. Toen was er een man die voor het eerst vrijwilligerswerk deed voor die groep maar hij durfde zelf nog niet in de blote piel en was de hele middag aan het twijfelen. En aan het einde van de avond stond hij er precies zo bij als op het plaatje hahaha. Vond het wel stoer dat hij toch het lef had!

Edit : naturistendag*

2 likes

Ik vind het altijd zo irri om nederlanders tegen te komen. Want het is altijd " Dit was duur en dat was duur en klaag klaag klaag."

4 likes

De allerergste zijn nog die naar het gardameer gaan naar een Nederlandse camping met hun caravan en dan naar de snackbar lekker frikandellen eten. Hele camping is Nederlands. Een vriendinnetje van vroeger ging daar elk jaar 3 weken naartoe. Wat een arremoei.

8 likes

Dit is trouwens echt een misconceptie, want klagen over dat iets duur is is best een cultureel universeel iets haha.

Mijn ouders vonden het altijd verschrikkelijk als ze Nederlanders tegenkwamen in het buitenland, gebeurde gelukkig niet mega vaak. Maar dan zei m’n vader ineens iets als: I smell cheese/ there is cheese in the room en dan wist ik dat ik geen Nederlands meer moest praten hahahah

23 likes

Oh maar waarom vind je het lastig als het getypt wordt? Lijkt mij juist makkelijk?

Ik dacht aan in het echt.
Bij vriendinnen niet lastig, partner ook niet. (Berichten als ā€œtrots op jouā€ vind ik trouwens wel maar ongemakkelijk. Geen idee wat ik moet antwoorden want ik onderga alles maar (met enorme spanning/moeite/verdriet) en wat heeft trots daarmee te maken).

Maar ongemakkeljker juist bij familie.
Mijn familie zegt zulke emo dingen juist ook alleen op whatsapp. Ik heb mijn vader dat nog nooit horen uitspreken, maar eens in de zoveel tijd krijgen we erg emotionele liefdesuitingen. :sweat_smile: Wel schattig.

1 like

Heb jij wel eens tegen iemand gezegd dat het een optie is om de relatie te stoppen door uit elkaar te gaan of te scheiden ivm huwelijk?

• Ja
  • Nee
  • Wel eens zelf te horen gekregen

0 stemmers

Als je om een bepaalde tijd weg moet heb je dan wel eens dat je net dan moet poepen waardoor je dus te laat komt/het krap word om op tijd te komen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Lees je wel eens strips?

• Ja
  • Nee
  • Vroeger wel

0 stemmers

Volkorenbrood of witbrood?

• Volkorenbrood
  • Witbrood
  • Kan niet kiezen hoor

0 stemmers

2 likes

Ik kon dat ook niet maar ben het gewoon gaan oefenen en nu gaat het veel beter

Wij aten vroeger al-tijd witbrood thuis en dat is me zo tegen gaan staan, op een tosti of harde broodjes na eet ik liever niet dan een witte boterham…

2 likes

Volkoren en meergranen :grimacing:

1 like

Liever gewoon bruin brood, ik vind dat er aan volkoren een bijsmaak zit waar ik niet zo van houd.

6 likes

Zou het dan geen oplossing zijn om de titel aan te passen?