Stel je persoonlijke vraag #44

Volkoren of bruin gewoon voor dagelijks
Maar stokbrood toch wit en ook een witte boterham met boter en speculaas of hagelslag natuurlijk

10 likes

Echt ga nooit rijden met slippers!!! Ik dacht ooit ook dat het wel kon. Mijn slipper kwam vast te zitten onder het gaspedaal en ik moest al rijdend onder m’n stuur kruipen om hem los te trekken. Gelukkig op een rustige weg maar echt noooooooit meer

2 likes

Ik snap echt niet wat je bedoelt? Of ik ooit een relatie beindigd heb?

5 likes

Nee of je wel eens tegen een vriend/vriendin hebt gezegd kan je niet beter gewoon stoppen met de relatie omdat…

2 likes

ik lees soms manga maar ik neem aan dat dat telt

1 like

Vind jij Taylor Swift sex appeal hebben?

• Ja veel
  • Gewoon ja
  • Nee
  • Nee echt extreem niet

0 stemmers

Klinkt Taylor zo voor jou?

https://www.reddit.com/r/TikTokCringe/comments/14w9lez/swifties/?utm_source=share&utm_medium=ios_app&utm_name=ioscss&utm_content=1&utm_term=1

• Ja! Maar vind haar muziek wel leuk
  • Ja! Maar vind haar muziek dan ook niet leuk
  • Nee! Maar vind haar muziek dan ook leuk
  • Nee! Maar vind haar muziek alsnog niet leuk

0 stemmers

1 like

Ik vind haar muziek (vooral de eerste paar albums) best leuk, dat was echt de soundtrack van mijn pubertijd. Maar ik heb echt moeite met haar als persoon en vooral de totaal gestoorde fans

15 likes

Ja ik ken ook letterlijk niemand die naar haar luistert haha? Dacht altijd dat ze alleen heel populair was in de VS eigenlijk.

4 likes

Ik heb collega’s die hele blokken in hun agenda hebben staan voor de ticketverkoop in de verschillende landen waar ze ingeloot zijn.

5 likes

Hahahaha loveit

7 likes

Ja, dat heb ik nou ook met Coldplay. Waarom zou je daar geld voor betalen.

21 likes

Ik vind haar sex appeal gelijk staan aan de naakte Terry Baudet Instagram-foto.

Ik heb met veel artiesten vaak ook het idee dat mensen elkaar opjutten waardoor mensen fomo krijgen en dan maar gaan, zoals bij Coldplay en Taylor Swift.

5 likes

Ja en die manier van tickets krijgen draagt er natuurlijk ook aan bij. Je moet er superveel moeite voor doen, wachtrijen, stress… En dan heb je eindelijk kaartjes voor 200 euro ps en ja, dan maar kopen hè.

1 like

Ik vind de manier van kaartverkoop echt bizar. Als ik het goed heb begrepen dan zijn er ook allemaal fans die van alles online doen om te laten zien dat ze echt fan zijn zodat ze dan voorrang kunnen krijgen met dingen kopen. Hoe leuk ik haar muziek vind, dit gaat me wel te ver.

Ben wel benieuwd hoelang ze deze status vol kan houden. Het zou mij niets verbazen als dit de piek is in haar carrière.

1 like

de taylor swift haat is mijn favoriete ding aan dit forum 🩷

15 likes

wat/waar/hoe en voor wie?

1 like

Lijkt het je leuk om in een vrouwenbasketbalteam te spelen in Nederland?

• Nee
  • Ik weet het niet
  • Ja

0 stemmers

Nou mij sowieso niet en ik kan dat volgens mijn vriend ook niet wegens zwakke polsen, te kleine handen, te zwakke enkels etc. Het leeft hier niet in Nederland. Maar hij heeft in zijn ogen dus al veel potentieel gezien.

1 like

als in, veel lange vrouwen?

3 likes