Stel je persoonlijke vraag #44

Alleen in het geval als ze even geen doekje heeft, niet dat ze dit standaard doet.

2 likes

Sowieso heb ik niet per se een type qua uiterlijk, maar ik heb altijd wel gehad dat ik val op teddybeer jongens die een beetje steviger zijn (magere jongens vind ik minder aantrekkelijk)en donkere trekken hebben zoals donker haar etc. Hij heeft dat allemaal wel. Hij is alleen iets kleiner dan mij, en dat is eigenlijk het enige wat niet binnen mijn ā€˜type’ valt oorspronkelijk, maar qua persoonlijkheid kan ik me niet voorstellen dat er iemand is die beter bij mij past dus tja :joy: Het is ook wel echt zijn persoonlijkheid geweest waarom ik op hem viel want dat is wel echt alles wat ik zocht in een jongen.

2 likes

Ik heb denk ik geen type?

Doet me denken aan Love Island waarin alle vrouwen als type ā€˜tall, dark and handsome’ hebben en bij de mannen is het ā€˜blonde’ of ā€˜brunette’. Alsof dat de enige haarkleuren zijn ook lol. Vind dat zo simpel

14 likes

:joy: Deze wordt zo vaak bij first dates en lldl gezegd dat ie op m’n bingokaart staat

2 likes

Ja en wat ik helemaal verwarrend vind is toen ik ontdekte dat ze met dark niet huidskleur bedoelden maar bruin haar :upside_down_face:

4 likes

En bij ex on the beach is het niet eens meer dat maar allen ā€˜lekkere tieten, lekkere kont’ :joy: waarom kijk ik dat ook hahaha

7 likes

Hahaha ja dit is echt zo typisch love island idd, vooral uk.

Val jij nu op een heel ander type dan toen je nog een tiener was?

• Ik heb sowieso geen type
  • Ja compleet anders
  • Nee nog wel een beetje hetzelfde

0 stemmers

Toen ik 15 was vond ik roken echt super hot en hij moest ook van die v-lines hebben, ik had een hele lijst met eigenschappen. Nu denk ik ach, zodra jij je mond opent en er meer uit komt dan poep ben ik snel tevreden

21 likes

Meer qua vibezz
Wil gewoon een nerdy man met fukking veel zelfvertrouwen

9 likes

Als het gaat om mensen die ik knap vind, zeker een type qua uiterlijk. Maar uiteindelijk draait het veel meer om het innerlijk natuurlijk en dat komt dan wel boven uiterlijk. Al zijn er ook mensen die qua innerlijk helemaal leuk zijn, maar ik toch geen aantrekkingskracht voel door uiterlijk/uitstraling.

4 likes

Als ieh maar niet blond of extreem rechts is.

13 likes

Ik laat dr dus ook nooit met snot rondlopen, daarom veeg ik het af. Maar ik ga best regelmatig met dr de deur uit met het idee dat we alleen even voor het huis gaan spelen en we dan toch een paar straten verder eindigen. Dan heb ik niks bij me.
Maar moet zeggen dat ik vaker dan gewoon de binnenkant van de onderkant van dr shirt gebruik dan m’n hand :joy:

Qua innerlijk heb ik wel echt een type, qua uiterlijk niet per se. Ik knap ook echt super snel af op persoonlijkheidstrekjes die me niet aan staan, terwijl ik dat met uiterlijk veel minder snel heb. Ik vergeet nooit dat mijn ex vriend een stom, cringe, niet grappige grap maakte in de bioscoop, en dat vond ik echt zo’n afknapper. Ik was toen ook echt bang dat anderen het gehoord hadden en schaamde me ervoor :joy: Ik had er toen ook gewoon mee moeten stoppen eigenlijk haha

Knappen jullie snel af op een man/vrouw?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Speelt uiterlijk een rol in hoe snel je af knapt op een man/vrouw?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik ben ook wel benieuwd wat jullie icks zijn eigenlijk haha

Mensen met heel dunne lippen

10 likes

Vind je het vervelend als je bij een restaurant wat gaat eten en dan aan een tafel met anderen moet zitten? Dus jij zit tegenover je gesprekspartner maar daarnaast zitten ook nog 1 of 2 stellen
Zoals hier:

• Ja vind ik vervelend en zou ergens anders gaan eten
  • Mwah niet ideaal, maar zou het wel gewoon doen
  • Nee maakt mij niets uit

0 stemmers

Mannen met dunne armen en benen.

6 likes

Hoef een ander zn gesmak niet in mn oor. :smiling_face_with_tear:

1 like

Vreselijk!!! Ik heb adhd en een beschadiging aan mijn oor aan een kant dus een gesprek voeren met degene waar ik mee ben word sowieso dan heel moeilijk.

2 likes

Ik denk dat de enige echte harde afknapper voor mij is als iemands hobby alcohol drinken is. Dus niet feestjes, met vrienden zijn etc, maar dat het echt puur om dronken worden gaat.

8 likes

Twee andere stellen op deze bankjes vind ik wat enthousiast, maar een ander stel kan prima! Zeker als er nog iets van scheiding tussen staat, een plantje ofzo.

zoals hier bijvoorbeeld, daar vind ik het nooit een probleem!

4 likes