Stel je persoonlijke vraag #44

Sorry Scandinavië alert, maar hier verkopen ze dus helemaal geen light meer, alleen in grote flessen af en toe nog. En ik haat cola zero :cry: Familie heeft laatst nog een aantal trays cola light voor mw meegenomen uit Nederland, zo erg is het gesteld met mijn liefde voor cola light haha

2 likes

De enige die ik nog steeds niet door heb is @Calypso maar miss was haar vorige account wel gwn heel saai dat het me nooit is opgevallen.

8 likes

Totdat ik opeens weer een nieuwe persoonlijkheid overneem

3 likes

Nee jou herkennen we aan het speelgoed in het gewone aankopen topic.

10 likes

Jaa… jij! En @Shaaar die ik al genoemd zag worden, vanwege de lezenswaardige betogen, @kali met harde maar grappige formuleringen en scherpe observaties, @Soy.peor vanwege haar onberispelijke spelling, @anon81378386 door de kleine avontuurtjes bij het hardlopen. Ijverige @FrauHelga, @Zemraluani lekker ongeremd, ja zo kan ik echt wel een poosje doorgaan.

7 likes

Ooit worden ze veel waard en zit ik in mijn luxe villa in Ibiza

2 likes

Is een European (Spanjaard, Portugees, italiaan) een latino/latina?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

nee dat is een Zuid-Europeaan

8 likes

Omg doet me opeens aan dit random filmpje denken

2 likes

Weinig denk ik.
Zo uit m’n hoofd alleen @Steady omdat die waarschijnlijk binnen 3 posts wel iets zegt over dat ze opticien is.
@Negativ door het klagen.

2 likes

Ben jij een Amerikaan?

2 likes

nee wel hispanic (spanjaarden dan)

5 likes

@Nox door de hele korte zinnen. @Soy.peor is de enige Nederlander ter wereld die consequent ‘appart’ schrijft. @Fenayi omdat ze altijd over mazzeltjes schrijft.

11 likes

En bij @Fenayi de cursieve zinnen onderaan haar posts

9 likes

Nee, waarom?

Ja dat is omdat ik hier niet in kleine lettertjes een zin kan typen. :slightly_frowning_face:

1 like

Omdat mijn moeder nu vraagt wat ik met mijn schoolspullen wil en steeds als ik zeg dat het weg mag vraagt ze of ik het echt zeker weet :joy::joy::

Bewaar jij de school agenda’s?

• Ja
  • Nee heb ik weg gedaan
  • Geen idee waar ze zijn

0 stemmers

En omdat ik dacht dat ik in het echt op date wil maar geen leuke single jongens in mijn omgeving ken:

Ken jij leuke single jongen(s) in je omgeving?

• Nope
  • Ja, echt een catch!
  • Ik snap wel waarom de single jongen(s) die ik ken single zijn

0 stemmers

2 likes

Ik ben ook zon moeder ben ik bang. Heb al drie dozen vol staan voor mijn twaalfjarige. Komt ook omdat ik zelf al jaren mijn schatten van vroeger koester, pure projectie dat mijn kinderen dat later ook leuk gaan vinden.

1 like

Ik zou blind de polls van @Jumpsuit eruit pikken. Maar op zich is dat niet echt een prestatie denk ik.

10 likes

Ja en die van @Nysmn ook

8 likes