Ik haaaat dit. Of zon lange bank langs een wand en dan van die tafeltjes waar je dan net langs kan . En dan kan je nergens je spullen kwijt . Je hoort je gespreks partner aan de ovenkant niet want Wilma zit in je oor te bleren.
Hahaha ja ik ook. Te aardig kan ik echt niet mee dealen, een man moet mij ook een beetje belachelijk kunnen maken en zeggen dat ik dom bezig ben
De nieuwe Barbie film
- Lijkt me leuk, wil ik zien!
- Wel Okee, wil ik wel zien.
- Niet leuk, hoef ik niet te zien.
- Vreselijk
0 stemmers
Echt een hype op instagram en TikTok enzo.
Ik snap de hype
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik ben zelfs wel benieuwd naar #barbenheimer
Mijn nieuwe persoonlijkheid
Ik was enthousiast tot ik will Ferrell in de trailer zag.
Oké, dus je hebt geen smaak. Dat kan gebeuren natuurlijk.
Denk jij weleens dat mensen op het forum moe van je worden omdat je te veel post?
- Sowieso niet
- Denk het niet
- Nooit over nagedacht maar misschien wel
- Soms wel
- Ja, sowieso
0 stemmers
Niet omdat ik te veel post maar ik denk wel omdat ik een zeikerd kan zijn
Ik heb twee weken geleden al kaartjes gekocht
Gele/scheve tanden. Het is heel oppervlakkig, maar ik vind dat niks. Hoeft ook geen rij witte kauwgompjes te zijn, maar een ‘lelijk’ gebit vind ik heel onaantrekkelijk.
Als ze kantoorhandjes hebben, dat is echt mijn ick haha. Ik hou wel van verzorgde handen, maar sommige mannen hebben echt van die poezelige nivea handen, neeee
Mijn ick zijn handen als die van Alwin van vet gezellig.
Haha wat zijn kantoorhanden en smoezelige niveahanden?
Smoezelig associeer ik juist niet met Nivea
Bedoel je poezelig?
Bedoel je die korte nagels? In verhouding kort bedoel ik, niet dat hij ze tw kort knipt. Meer de vorm dat ze niet kang lang genoeg zijn in verhouding met zijn vingers.
Vind ik ook niet mooi in ieder geval.
Ik hou niet van mannen met kleine handen. Vaak of kleine worstenvingers of een soort vrouwenhanden brrr.
Oh oeps ik bedoel inderdaad poezelig @DoeMaar haha! Heb het even aangepast.
Zoals @Infidel zei van die Alwin, heb het even opgezocht en komt aardig in de buurt.
Ik kan het niet goed zo uitleggen haha, maar eigenlijk gewoon totaal niet-mannelijke handen. Poezelig inderdaad ja.
Dat heb ik al wel established hier volgens mij.
Ja lange verzorgde nagels bij mannen, iel
Voor de (voormalig) pilgebruikers:
Heb/had jij last van bijwerkingen?
- Nee
- Ja, positieve (bv. huidverbetering)
- Ja, negatieve (bv. stemming of gewicht)
- Ik weet het niet
0 stemmers
Ben je gestopt met de pil vanwege de bijwerkingen?
- Wel gestopt, niet vanwege bijwerkingen (bv. liever geen hormonen meer of actieve kinderwens)
- Ja
- Nee
- Nog niet, maar ik overweeg het wel
0 stemmers